19 December 2011

Definiţii


CRETÍN, -Ă, cretini, -e, adj., s. m. și f. (Persoană) care suferă de cretinism; imbecil, idiot. ♦ (Om) stupid, absurd. – Din fr. crétin.

Să vedem ceva absurd, ultimul înţeles al cuvântului cretin?
Frank Zapa[King] a scris pe 19 Decembrie 2011, 02:44 pm

Mda si apropoo de AURA VASILE-ptiu,drace da stiu ca BIBLIO O SA SE INEGREASCA DE TOT,O SA-SI ZMULGA BARBA SI O SA-SI DEA FOC IN PIATA PUBLICA,DE CE???????????
Pt ca atentie ,BIBLIO-se confeseaza cu AURA VASILE,si nu de mult ii spunea ca tare ar fi candidat la postul detinut de doamna CULCER ,PENSIONARA NESIMTITA DUPA DL ANTONESCU.
Ei dar pe subiectul IOANA LUPEA,ACELASI BIBLIO-TACEEEEEEEEEEE,HAAAAAAAA,HIIIIIIIIII
Si mai face ceva,acum ,COACE SI CAUTA IESIRI SI SOLUTII.
sA VEDETI CE CEARSAF DE EXPLICATII MIROBOLANTE VA DA,DE SE CRACANEAZA TOATE OENGEURILE CARE SE OCUPA DE DREPTURILE OMULUI.

(http://www.elenaudrea.ro/o-petrecere-deosebita-alaturi-de-niste-copii-minunati.html)

Să demonstrăm absurdul.

Domnia sa spune:
"nu de mult ii spunea ca tare ar fi candidat la postul detinut de doamna CULCER ,PENSIONARA NESIMTITA DUPA DL ANTONESCU."

Textul doamnei Aura Vasile spunea aşa (http://www.auravasile.ro/?p=124#comments):
"In urma cu ceva vreme am avut o postare in legatura cu austeritatea Rodicai Culcer. Astazi aflam ca domnia sa.. a invins. Ne-a invins pe noi toti, evident, a invins oamenii de bine. Cum? Intrucat la concursul pentru ocuparea pozitiei de director al stirilor TVR nu s-a prezentat nimeni, termenul a fost prelungit. Daca nici pana atunci nu se va inscrie nimeni, se va prelungi iarasi, nu exista o anumita limita. Nu stiu de ce cred ca deocamdata se va merge pe varianta “neprezentarii”, banuiesc ca se vor respinge toate dosarele si/sau nici data viitoare nu vom avea pe nimeni la concurs."

Eu am comentat aşa:
"Păi dacă ştiam, candidam eu… probabil că aş fi câştigat, de vreme ce eram singurul candidat. :D
Eu nu pun problema moralităţii cumulării pensiei şi salariului. Nu am nimic împotriva acestui cumul, orice pensionar vrea să muncească, ar trebui să o facă.
Problema mea este legată de incursiunea politicii în reacţia media."

Doamna Aura Vasile mi-a răspuns...
"@Bibliotecaru
Nu cred ca ati fi cistigat, eu sunt sigura ca ar fi fost o problema cu dosarul si ar fi fost respins.. :) "

Şi, în sfârşit, eu am răspuns aşa:
"Păi nu se punea problema câştigului cât timp aş fi fost unic candidat. :D
Din câte am înţeles eu nu este vorba despre un dosar în care să ai experienţă sau aşa ceva, trebuie doar să depui un proiect managerial specific postului, în care se va expune viziunea managerială asupra funcţionării Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport plecând de la două coordonate: adaptarea funcţionarii Direcţiei la un flux continuu de informaţii furnizate TVR Info, cu acoperirea, totodată a jurnalelor susţinute pe celelalte canale SRTv, în acord cu evoluţiile tehnologice de ultimă oră; relaţia Direcţiei cu celelalte structuri funcţionale din SRTv. Cât de greu poate să fie un astfel de proiect? Nu mă adaptez eu la un flux continuu de informaţii în acord cu evoluţiile tehnologice de ultimă oră (respectiv internetul şi blogosfera) pentru a face un blog? :lol:
Restul nici nu mai contează. În calitate de unic candidat poţi să te prezinţi oricât de prost că nu contează. :D
Dincolo de glumă, astăzi nu mai suntem în condiţiile de acum 50 de ani când erai vedetă că lucrai la televiziune. Există în TVR foarte mulţi oameni pregătiţi să ocupe acest post. Mai mult, astăzi există instituţii de învăţământ superior care au ca profil managementul informaţiei şi organizarea unei instituţii mass-media. Faptul că nimeni nu se înscrie măcar la concurs mă face să cred că acest concurs nu este de fapt promovat adecvat. Eu, de exemplu, nu am auzit de concurs decât în momentul în care s-a spus că nu s-a înscris nimeni."

Cât de limitat la gândire să fi încât să ajungi pe culmile absurdului zicând că mi-aş fi dorit postul de la TVR? Oricine, şi un copil de clasa întâi, ar fi înţeles că sugeram că atunci când nu se prezintă nici un candidat la concurs, oricine poate fi candidat pentru că nu există concurenţă.

Mai zice domnul Frank Zapa[King]...
"pe subiectul IOANA LUPEA,ACELASI BIBLIO-TACEEEEEEEEEEE"
Păi atunci, ditamai postarea http://bibliotecarul.blogspot.com/2011/12/toti-rad-de-tvr-ca-nu-are-audienta-toti.html şi citez...
"Propagandiştii portocalii Ioana Lupea şi Mircea Marian au salarii nesimţite pentru audienţă zero, iar membrii CA al TVR se tem de DNA."
... o avea sau nu o avea legătură cu Ioana Lupea?

Cât despre trecerea doamnei Aura Vasile la UNPR, nu ar fi cazul, ca o regulă a bunului simţ, ca informaţia să vină pe cale oficială sau de la cel în cauză?

Aplaudaţi-l pe Frank Zapa[King] de câte ori îl zăriţi pe stradă (familia, prietenii, vecinii îl cunosc cu siguranţă cine e)... La nivelul domniei sale este propagandist al PDL (nu neapărat plătit). Când îl vedeţi pe stradă pe acest domn Frank Zapa[King], transmiteţi mesajul poporului... "Eşti de toată jena!"

Astfel de oameni trec dincolo de limita celor ce le-am retras respectul... aşa că mai fac o listă (tot pe http://giconet.blogspot.com/) a celor care fac România să se jeneze.

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.