21 January 2012

Ţepele, un refren mereu tânăr


Ţineţi minte de ţepele promise de domnul preşedinte Traian Băsescu? Nu se poate să fi uitat, la noi ţeapa este o tradiţie...

Alexandru Andrieş - Dracula Blues


Ei bine... cineva a furat ţepele şi boierii furăcioşi nu au mai avut în ce să fie traşi, tradiţia Dracula blues are mari probleme...

CA$$A LOCO - Ce Bine-mi Pare Că Ai Luat Ţeapa


Ei, dar iată că partidul cu un milion de membrii vine din urmă. El vine iar cu ţepe în program, cu Dracula... şi milionul aplaudă violet. Păi nu mai bine ascultăm o disco-manea ca pe timpuri, Cenuşăreasa, Prinţişorul Meu, Albă ca Zăpada... ce timpuri domnule?

Imn Partidul Poporului - Dan Diaconescu Preşedinte


Ştire:
Dan Diaconescu a reuşit să organizeze în pripă un prim Congres al Partidului Poporului, la Palatul Parlamentului, unde au sosit câteva sute de delegaţi.

http://media.rtv.net/image/201201/w620/dan_diaconescu_91493000.jpg
Foto: comanescu.ro

În cuvântarea lui de aproximativ o oră şi jumătate, Diaconescu a spus că Partidul Poporului (PP) e singura alternativă la "ciocoii care fură România de 22 de ani".

"Dictatorul Băsescu va cădea", a arătat Dan Diaconescu, iar "Ponta şi Antonescu sunt oamenii lui Băsescu, nu eu".

Diaconescu a salutat în repetate rânduri manifestaţiile de stradă din ultimele zile şi a prezentat în faţa Congresului un aşa-numit "lider al Pieţei Universităţii".

"Eu voi face ceea ce vor manifestanţii din piaţă. Voi fi un Vlad Ţepeş, varianta 2012".

Congresul nu pare să-şi propună alegerea unor structuri de conducere, deşi PP ar fi la prima manifestare de acest gen după legalizarea sa din octombrie.

Acesta e mai degrabă o formă de a capitaliza politic manifestaţia din Piaţa Universităţii, iar desfăşurarea lui seamănă cu o manifestare de piaţă publică, cu lozinci, discursuri improvizate şi cântece.
(http://www.rtv.net/congres-surpriza-la-partidul-poporului-eu-voi-fi-vlad-tepes-varianta-2012_11773.html)
E mai tare decât grupajul de manele din campania electorală 2009 pentru preşedintele Traian Băsescu. Mi-au dat lacrimile, am plâns ca un copil lovit la bubă după ce am căzut de pe bicicletă. Ţeparul, respectiv Vlad Ţepeş al anului 2012 este proaspătul posesor al unui partid care are membrii cât au declarat toate celelalte partide la un loc. Poanta cea mai tare ar fi fost ca milionul de membrii să fi ales o structură de partid care să nu conţină nici un realizator OTV... o astfel de întâmplare mi-ar fi transformat lacrima violet în zâmbet curcubeu.

Unguru' Bulan - Tzeapa anului


Dacă chiar nu luaţi ţeapă cu Dan Diaconescu, oricât v-aţi chinui... nu vă tulburaţi, mai aveţi o şansă, luaţi o acţiune la Radu Moraru... încă o televiziune a poporului. Orice Dan Diaconescu în Direct îşi are Naşu'!

5 comments:

Vasile, said...

Romanilor le place sa fie intepati, o parte din ei opteaza acum ....pe Diaconescu

nimrod said...

:)))

Mă întreb dacă PDL-ul o să stea cu mâinile în sân şi-o să lase panaramele astea să-i sifoneze electoratul târgoveţ.

Anonymous said...

Duminică, 22 ianuarie, la ora 14.00, după ce s-a trezit, preşedintele PNL Crin Antonescu a susţinut o conferinţă de presă pe problema vremii urâte din ţară. Cu ochii mijiţi, şi căscând pe alocuri, liderul USL a ţinut să sublinieze faptul că ninsorile din ţară fac parte din planul lui Traian Băsescu.

"Categoric denunţăm vremea urâtă din ţară. Este clar că avem parte de un nou joc murdar al lui Traian Băsescu, o diversiune menită să ne distragă atenţia de la adevăratele probleme ale ţării. Mai devreme l-am sunat pe Victor Ponta să-l întreb dacă ştie ceva de vreme. Mi-a confirmat că a discutat aseară (sâmbătă n.r.) cu Romica Jurcă despre vreme. Ne gândim să mai aducem câteva mii de susţinători ai USL pentru un miting şi nu vrem să avem probleme cu autocarele din cauza vremii. Romica i-a spus domnului Ponta că pe radarele de la ANM nu era nicio avertizare de zăpadă!"

vib said...

@Bibliotecarul: nu stiu daca sa rad sau sa plang la imnul PP. Initial am ras in hohote :))...

Bibliotecaru said...

Eu am mai păţit-o o dată cu...

http://www.youtube.com/watch?v=E1HmofU0TyU

La început am râs, dar după "frumoase roade" el a fost destul de serios.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.