25 February 2011

Fraţii, 160 BC


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/09/Masks_pushkin.jpg/300px-Masks_pushkin.jpg
(sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Terence)

Publius Terentius Afer este cel care a spus, "Homo sum, humani nihil a me alienum puto", adică Sunt om, nimic din ceea ce este uman nu este străin de mine. Intelectualii recunosc în zicerea acestui latin, descendent berber, locuitor al Eladei până la moarte, originalul citat al preşedintelui Traian Băsescu, "Sunt marinar şi nimic din viaţa marinărească nu îmi este necunoscut!" (am îndreptat un pic literar zicerea prezidenţială).

Mă gândeam să dedic preşedintelui original piesa acestui necunoscut, Terentius...













Welcome to the oceans in a labeled can,
Welcome to the dehydrated lands,
Welcome to the self police parade,
Welcome to the neo-golden age,
Welcome to the days you've made
You are welcome



Fratii - Publius Terentius Afer înregistrare din 1977 - Din distribuţie : Radu Beligan , Matei Alexandru , Mihai Mălaimare, Mihai Fotino , Constantin Dinulescu -(33:34min)-

2 comments:

Anonymous said...

Domnule Bibliotecaru,
pot sa va rog ceva?

am citit acum vreo 2 saptamani intr-un articol pe undeva cum ca Victor Ponta, impreuna cu o colega au fost procurorii care s-au dus in Israel s-o extradeze pe Ioana Vlas. Acum am cautat din nou articolul dar nu l-am mai gasit.

Puteti sa-mi spuneti daca este adevarat?

Cu multumiri,Alexa

Bibliotecaru said...

Recunosc că nu am nici o idee despre aşa ceva şi nici nu am găsit pe internet o astfel de informaţie. Din câte am găsit eu, cazul FMI a fost sub comanda doamnei Luminiţa Şega.

Domnul Ponta, în acea perioadă, era (conform wikipedia) procuror în cadrul Parchetului de pe lângă Curtea Suprema de Justiţie - Secţia de Anticorupţie, Urmărire Penală şi Criminalistică. Luminiţa Şega a fost procurorul-şef de secţie în cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. Ar putea să fi existat o legătură între domnul Ponta şi Ioana Vlas, eu unul nu am reuşit să o descopăr ca informaţie... dar nici nu este imposibil. Este evident că în acel moment domnul Ponta nu era un nume îndeajuns de important pentru a fi urmărit şi pomenit prin ziare.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.