13 September 2011

Bazinul de criză


Am plecat de la o postare a doamnei parlamentar Diana Tuşa.

Interpelare adresată Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului privind stadiul construirii bazinului olimpic din municipiul Brăila. Răspunsul Ministerului aici.

După cum puteţi observa din răspunsul ministerului, procedura de achiziţie pentru contractarea lucrărilor de execuţie a durat trei ani (din 2008, când cabinetul Tăriceanu a părăsit guvernarea şi până în prezent), iar la întrebarea privind termenul de finalizare a lucrărilor ministerul a omis să răspundă…

(http://dianatusa.ro/?p=1996)

http://fs70.trilulilu.ro/imgs/Bibliotecaru/interpelare-bazin-olimpic-braila_35e7ccfd6b0c29.jpg?size=original

http://fs67.trilulilu.ro/imgs/Bibliotecaru/raspuns-interpelare-bazin-olimplic-page-1_ca0cb2135691ff.jpg?size=original

http://fs72.trilulilu.ro/imgs/Bibliotecaru/raspuns-interpelare-bazin-olimplic-page-2_d38398a2f7026b.jpg?size=original

Eu unul aş fi fost interesat să aflu dacă aceste bazine de înot, după construirea lor, vor fi umplute cu apă, deservite de personal şi exploatate economic. În ultimul timp ne-am obişnuit ca astfel de obiective să fie lăsate în paragină pentru că onor Guvernul României a blocat schema de posturi şi nu se mai pot face angajări. Astfel încât ele în loc să ajungă la stadiul de agent economic care să producă financiar pentru localitatea respectivă şi pentru ţară, ajung la stadiul de clădire abandonată care se degradează încet până intră pe mâna devastatorilor.

6 comments:

Anonymous said...

Pai asta-i situatia, oamenii lui Udrea nu vor sa spuna mare lucru despre chestia asta fie pentru ca nu stiu care-i treaba (eu ii suspectez totusi si de incompetenta), fie pentru ca stiu foarte bine care-i treaba dar nu spun mai mult.

Cand va fi gata bazinul de la Braila? Cand va avea PDL suma pe care si-o doreste de la acel obiectiv. Din pacate nu pot semna in numele doamnei ministru dar cam asa suna varianta sincera si scurta a raspunsului la intrebarea d-nei deputat.

Bibliotecaru said...

Ei... dacă am spune toţi ce am gândi, probabil că am deceda unii cu mâinile în gâtul altuia.

nimrod said...

Şi la mine în târg e în construcţie un astfel de bazin. De fapt e aproape gata şi parcă-i şi văd pe concitadinii mei, la inaugurare, repezindu-se ca... înecaţii.Cum e vorba de aceeaşi bani şi acelaşi program, nu cred că la Brăila lucrurile nu merg neapărat din cauza PDL-ului (în curând o să devin alergic la atacurile astea continue...)poate fi şi de la oameni... Că omul sfinţeşte locul, n'aşa?

Bibliotecaru said...

Bazin de înot închis după 10 zile de la inaugurarea lui de către Boc și Udrea

Bazinul de Inot ramâne inchis / Minciuna lui Stavarache s-a dus la fund

Aşa, două exemple alese la repezeală. În România se construiesc patinare, săli de sport, bazine de înot, stadioane... şi ele sunt lăsate în paragină. Importantă pentru politicieni este investiţia şi nu folosinţa. Or este absurd.

nimrod said...

:) Mersi de informaţie. O să stau cu ochii pe "afacere" şi o să fac şi poze, eventual compromiţătoare, la inaugurare. Da' eu tot cred că mai degrabă e indolenţă la nivel local, ca să nu-i spun altfel.

Bibliotecaru said...

Aşa, faceţi poze să putem documenta totul. Altfel se va spune că este minciună. :D Deja există voci care susţin că domnul Băsescu s-a întâlnit cu domnul Obama când eu am văzut o reeditare a momentului acela penibil cu preşedintele Franţei, când, în văzul tuturor, la "pasat" pe domnul Băsescu pentru "altă dată".

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.