25 January 2010

Miron Mitrea, o nou viziune


Este vremea reconstrucţiilor partidelor politice. Mi-am propus ca, pe cât posibil, să urmăresc şi să mediatizez aceste dorinţe de transformare.

http://mmitrea.files.wordpress.com/2008/09/cropped-header_blue.jpg

In ultimii douazeci de ani am oscilat intre viziunea unui stat paternalist, omniprezent si hiperactiv si cea a unui stat minimal, care asista, aproape indiferent, la efortul societatii de a face fata diferitelor provocari.

Actualul stat, cu toate imperfectiunile si cu toate costurile sale, este rezultatul acestor evolutii, deseori contradictorii. Criza economica de proportii prin care trecem si ultima criza politica au aratat ca aceasta constructie statala si-a atins limitele functionale si ca reformarea ei este deja o chestiune urgenta.

2 comments:

nimrod said...

Deşi nu PSD-ul în sine mă interesează şi chiar dacă scrie Bismark în loc de Bismarck, şi mie mi se pare Miron Mitrea o bună soluţie de scos social-democraţia românească de sub controlul uteciştilor tomnatici lipsiţi de snagă. În plus, cum Miron Mitrea a fost cel care a introdus "Săgeţile albastre" poate asistăm dupa aia şi la vreun duel cu săbii de neon, ca-n filme...

Bibliotecaru said...

Tare îmi este teamă de un fâs... să nu asistăm la bătăi cu biogaz, aşa cum este poate normal într-o ţară ca a noastră, cu criză pe gaze şi un preşedinte, Traian Băsescu, preocupat de gazoducte.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.