28 January 2010

Putere şi coaliţie



Bitza - Numele tau

Nu stiu de ce,

Pasari albe se ivesc din nou pe cer

Numele
ti-l scriu si pier.

Stiu ca n-auzi acuma pentru prima oara

Da-n general cu ce masori ti se masoara

Nu sunt vreun psiholog da ai probleme tu cu tine

D-asta acolo unde mergi nu e loc si pentru mine.

Sa nu te minti , ca o sa vorbeasca vinu’

C-o sa te mint la fel si uite asa se duce timpu

An dupa an , luna dupa luna

Am si uitat de cand nu ne-am mai zis o vorba buna.


Te vedeam in fiecare zi era la fel


Acelasi certuri fara scop si tel

Ramai asa cum esti acolo-n lumea ta

Nu vrei sa schimbi nimic,atunci nu ma schimba

Sa iti dai seama ca am lipsit ceva

Atunci cand o sa vezi ca nu mai sunt in preajma ta

Sa te gandesti doar la mine mereu

Si ce-ai in jur sa-ti spuna doar numele meu

Mereu…


Sper sa iti fie dor de mine, cand ma asculti

Cand te gandesti la noi sa nu poti sa ma uiti

Poti sa apartii oricui,nu e treaba mea

Stiu ca o sa-ti gasesti pe altcineva


Da chiar si asa,sa simti ca este altceva

Ca nu sunt eu si ca ai vrea sa fie asa

Sa fiu in mintea ta in fiecare zi mereu

Tot ce ai in jur sa-ti spuna doar numele meu.

Orice film, prietenul sau carte

Sa-ti povesteasca despre mine inca o parte

De lucrurile bune,atunci cand n-o sa fiu

Sa iti dai seama,cand o sa fie prea tarziu

Ti-a venit taxiul,dute pe drumul tau


Ca tie nu ti-e bine decat cand mi-e mie rau

Sa te gandesti doar la mine mereu

Si ce ai in jur sa-ti spuna doar numele meu

Mereu…

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.