17 January 2011

De ce criza energetică poate provoca mutaţii în evoluţia speciei




În ultimul an furnizorul de energie electrică mi-a hrănit nostalgiile legate de tinereţe. Nu, nu este vorba despre un album de artă cu România de acum 30 de ani, sau ceva similar, aşa cum s-ar putea gândi un om specializat în mijloace de tip public relations. În ultimul an furnizorul de energie electrică m-a lăsat fără energia electrică pe care mi-o furnizează contra preţului unui abonament şi consum per KW, de nenumărate ori timp de mai puţin de o secundă (suficient pentru oprirea PC-ului şi a tuturor ceasurilor din casă) şi de trei ori mai mult de trei ore. S-a întâmplat ca perioada de întrerupere mare să conţină partea de întuneric a zilei... Dacă era lumină naturală, de la "marele bec", mai puteam citi o carte, ceva... dar pe întuneric nu poţi face altceva decât să dormi.

În general oamenii nu prea conştientizează ce rol are energia în viaţa lor de zi cu zi, numai lipsa energiei transmite omului senzaţia de epoca de piatră.

Ei bine, am urmărit filmuleţul de mai sus şi mă văd nevoit să recunosc...

Hi, I am Bibliotecaru and I am an homo sapines e-sapiens!


Familia: Hominidae
Subfamilia: Homininae
Tribus: Hominini
Subtribus: Hominina
Genus: Homo
Species: Homo sapiens
Subspecies: Homo sapiens sapiens
Sub-subspecies: Homo sapiens e-sapiens

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.