12 June 2011

Urmăriţi cu atenţie discursul şi...


... observaţi o singură propoziţie care are legătură cu viziunea USL asupra programului de dezvoltare regională? Pe la sfârşit am avut impresia că va urma măcar o propoziţie care să prezinte această viziune, dar nu... tot un atac la adresa "adversarului" Băsescu-PDL.



Întrebarea mea este... când ajunge şi domnul Antonescu să spună ceva concret? Domnia sa tot vorbeşte despre gruparea Băsescu-PDL, dar absolut nimic despre politica PNL în România. Ce fel de preşedinte de partid este acesta?

Domnul Antonescu este cea mai mare deziluzie a mea din ultimii ani. La domnul Băsescu, la domnul Boc, parcă mă aşteptam. Şi la domnul Geoană mă aşteptam oarecum la "vizite" nocturne pe la domnul Vântul în scop de relaxare (nici măcar nu am putut să-l învinuiesc pentru asta), sunt mulţi alţi politicieni care m-au dezamăgit, mai mult sau mai puţin, dar la domnul Antonescu, mai ales pentru că este de profesie istoric şi, prin antura meseriei, probabil că a avut acces la multe alte documente legate de istoria politicii româneşti, mă aşteptam la o altfel de realitate interioară, mai lipsită de astfel de discurs demagogic care nu spune nimic, la un discurs mai aproape de elita intelectuală, cu un alt vocabular, cu altfel de expresii. Dar şi mai puternic dezamăgit am fost pentru că nu mă aşteptam nici la aplauzele acestea ce răsplătesc demagogia discursului domnului Antonescu... Dacă domnul Antonescu nu se poate abţine de la astfel de discursuri sau dacă nu are capacitatea să vorbească membrilor PNL şi USL despre acţiuni efective ce trebuiesc întreprinse pentru punerea în practică a politicii, măcar lipsa de aplauze să-i semnaleze că se află pe un drum greşit. Exact aşa se construieşti cultul personalităţii, aşa apar dictatorii, aşa a apărut şi Traian Băsescu...

UPDATE:
Am două tipuri de semnale care se întorc.
1. Nu ai spus tu că domnul Antonescu trebuie să fie mai prezent în viaţa noastră?
2. Dacă domnul Ponta a rezolvat partea tehnică a viziunii, domnul Antonescu ce să mai zică. Cu varianta... Dar Ponta nu înjură şi el pe Băsescu şi PDL?

Voi face, în curând, o postare specială pentru a răspunde la aceste întrebări.

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.