06 September 2012

Iaca belea la doi paşi de noi...


Acum o zi... de fapt două că este trecut de miezul nopţii, citeam pe blogul domnului Varujan Vosganian:
În atenţia NATO şi UE

Comunitatea armeană din România îşi exprimă consternarea în legătură cu extrădarea, de către autorităţile maghiare, a criminalului Ramil Sahib Safarov, urmată de graţierea acestuia de către preşedintele Azerbaidjanului, Ilham Aliyev.

Reamintim opiniei publice româneşti că Ramil Sahib Safarov a fost condamnat, de către justiţia maghiară la închisoare pe viaţă, fără posibilitate de comutare a pedepsei pe o perioadă de treizeci de ani, pentru a-l fi ucis, în februarie 2004, pe ofiţerul armean Gurken Markarian, în vârstă de 26 de ani, în timp ce ambii se aflau la un stagiu de perfecţionare organizat de NATO în Ungaria. Potrivit poliţiei maghiare, crima a fost înfăptuită “cu o neobişnuită cruzime”, victima fiind lovită cu un topor, pe când dormea, până când capul i s-a desprins de trup. În timp ce opinia publică internaţională îşi exprima indignarea în legătură cu o astfel de crimă şi transmitea compasiunea sa familiei îndoliate, criminalul era proclamat, de autorităţile azere, drept erou naţional.

Extrădarea acestui asasin plasează Ungaria, ţară membră a Uniunii Europene şi a NATO, în ruptură totală cu valorile la care a aderat. Această decizie este, de asemenea, în flagrantă contradicţie faţă de poziţiile anterioare ale autorităţilor maghiare la cel mai înalt nivel, care au asigurat Guvernul armean că aşa ceva nu se va întâmpla. Gestul autorităţilor maghiare este cu atât mai inacceptabil cu cât, în numeroase rânduri, autorităţile armene au informat în legătură cu acţiunile de glorificare a criminalului Safarov care au avut loc în toţi aceşti ani în Azerbaidjan.

Comunitatea armeană din România, solidară cu armenii de pretutindeni, consideră că un astfel de gest de ostilitate la adresa poporului armean şi de impietate la adresa memoriei lui Gurken Markarian nu pot fi tolerate. Îngăduinţa manifestată faţă de astfel de crime sporeşte riscul ca astfel de fapte abominabile să se petreacă din nou.

Cerem, în acest sens, partenerilor politici şi strategici ai Ungariei, NATO şi Uniunea Europeana, statelor partenere în aceste organizaţii, să solicite
explicaţii în legătură cu decizia inadmisibilă de a extrăda un criminal chiar în ţara care i-a glorificat actele criminale, fiind, astfel, conştientă că va
fi părtaşă a graţierii unul asasin şi a crimei sale de neiertat.

Comunitatea armeană din România a luat act de decizia Republicii Armenia de a suspenda relaţiile diplomatice cu Ungaria şi îşi exprimă întreaga compasiune pentru familia victimei.

(http://vosganian.ro/?p=3090)

(http://www.joaoleitao.com/travel/armenia/map-armenia-karabakh/)

Lucrurile stau cu mult mai rău...
Război iminent la marginea Europei
Braga Sebastian / 04 Sep 2012 15:10

Armenia a avertizat luni că se pregătește de război, pe fondul puternicelor tensiuni cu statul vecin Azerbaidjan. Tenisunile au crescut după ce Baku a graţiat şi promovat un ofiţer azer condamnat pe viaţă în Ungaria pentru decapitarea unui militar armean, informează AFP, citată de Agerpres.

“Nu dorim războiul, însă dacă suntem constrânşi, ne vom bate şi vom câştiga”, a declarat preşedintele Serj Sarkisian, într-un comunicat difuzat luni pe site-ul său.

Preşedintele azer Ilham Aliev l-a graţiat pe Ramil Safarov la revenirea acestuia în ţară, vineri, după extrădarea din Ungaria, unde îşi ispăşea pedeapsa pentru crima comisă în 2004, în timpul unui stagiu organizat de NATO la Budapesta pentru militari din fosta URSS. Safarov a fost promovat la rangul de maior, a primit o locuinţă şi plata soldei pe cei 8 ani petrecuţi în închisoare.



“Un stat în care se ordonă ilegal punerea în libertate şi unde este glorificat public orice ticălos care a omorât oameni numai pentru faptul că sunt armeni” a caracterizat Azerbaidjanul șeful statului armean

După ce primise asigurări din partea Azerbaidjanului că ofiţerul îşi va ispăşi restul pedepsei în ţara sa, Erevanul a anunţat vineri că rupe relaţiile diplomatice cu Budapesta.

Erevan şi Baku îşi dispută de mulţi ani controlul asupra enclavei armene Nagorno-Karabah, alipită la Azerbaidjan în epoca sovietică. Regiunea şi-a proclamat independenţa, nerecunoscută de comunitatea internaţională, la capătul unui război care a provocat 30.000 de morţi şi sute de mii de refugiaţi, între 1988 şi 1994. În pofida armistiţiului semnat în 1994.Armenia şi Azerbaidjan nu au reușit niciodată să se pună de acord asupra statului regiunii.
(http://www.dcnews.ro/2012/09/razboi-iminent-la-marginea-europei/)

(http://greetingslondon.net/en/archives/2791)

La început am crezut că nişte politicieni se joacă de-a războiul, mai se încordează un muşchi, mai se ridică o voce, un pumn în masă... Lucrurile sunt însă destul de serioasă ca să ajungă la Casa Albă.



(http://greetingslondon.net/en/archives/6606)

US congressman calls for bringing Azerbaijani officer to justice

(http://greetingslondon.net/en/archives/6603)

Armenia Suspends Relations with Hungary

(http://greetingslondon.net/en/archives/6600)

BREAKING NEWS: Obama Disappointed Over Safarov Release and Pardon

(http://greetingslondon.net/en/archives/6595)

Hungarian/Azeri Scandal Vindicates Artsakh’s Quest for Independence

(http://greetingslondon.net/en/archives/6610)


Lucrurile stau atât de serios încât chiar şi Obama este ignorat. Aici nu vorbim despre România care se închină în faţa unui banal Gordon... nici măcar Obama nu reuşeşte să le înfrângă suveranitatea... măcar cu un centimetru. Deşi conflictul acesta este aproape de neînţeles, cum se ajunge la un război din cauza unei măgării, iată că pentru ei suveranitatea este un lucru chiar atât de important. Păi românii au trăit atâtea măgării că nici nu mai ştiu numărul lor... şi s-au făcut că nu le văd de teamă să nu supere pe cineva... dar au mârâit un pic pe la colţuri. Nu pot să nu fiu un pic invidios, chiar dacă ceea ce se întâmplă este cumplit de important.

60 comments:

Robert Horvath said...

@ Bibliotecaru
O noua diversiune. Dupa ce ai lichidat pe nemti
apoi pe ameicani acum ai treaba cu ungurii.
Te anunt ca Victor Orban a refuzat inprumutul FMI
.....carora le-a dat un sut in fund, deci ar trebui sa fie pe placul tau.....

Ai aruncat o minge la deschidere patriotului caricaturalZev.
Deci fac doua precizari de la inceput . Stiu unde o sa aduceti vorba.
Tot Ardealul .... Romanii , Ungurii si Tiganii au boicotat lovitura de stat. Ei nu asculta de nimeni si s-au saturat de politicieni ,smecheri si hoti de la Bucuresti.
Au facut parte din Europa si vor sa ramana in lumea civilizata.

Si acum multa atentie
Nu am de gand sa i-au Ardealul.
Sunt ocupat cu filmari si am difetite treburi la studio.
Nu am timp.

Robert Horvath said...

LUPTA LA BAIONETA INTRE UN BIBLIOTECAR SI
TRIMISUL SUA....SINGURA PUTERE PLANETARA !

@ In mintea ta Sub secretarul de Stat este un personaj banal ?
Te consideram un anti american serios.
Poti sa sari in sus pana in tavan. Jocurile sunt facute.
Toata lumea a aflat cu exceptia ta
OBAMA A BATUT CU PUMNUL IM MASA SPUNAND....
NU VREAI UN MILOSEVICI LA BUCURESTI !
La cateva minute sec Clinton a pus mana pe telefon
Nu stiu exact ce a spus dar stiu ca primul ministru Ponta a facut ....in pantaloni.
Nu te mai agita degeaba. America este un gigant militar si industrial care nu se infricoseaza de .....
Vrei nu vrei ....AMERICA ESTE NU NUMAI SPERANTA
LUMII....CI SI POLITISUL EI !

Robert Horvath said...

UN PUCIST SECURIST DA LECTII EUROPEI SI AMERICII !

liberalul Varujan Vosganian, a fost recrutat la inceputul anilor 80 de unul dintre ofiterii aflati direct in subordinea serviciului pe care Liviu Turcu l-a condus in cadrul Centrului de Informatii Externe. Dezvaluirea acestui detaliu de biografie, intr-un comentariu semnat chiar de Liviu Turcu, arunca in aer...... pucistul armean de la Bucuresti !

Robert Horvath said...


Bibliotecaru
Am trimis acum cateva minute cateva randuri
redactorului New York ....care este de partea
pucistilor....publicand pe Nistorescu etc
Pentru ca se potriveste cu tine ....a-mi permit
sa postez......
Stimate Grig
Pentru singurul pentru care pun mana in foc....este persoana ta.
Am lucrat la televiziune. Aici activau ziaristii partidului. Sa fiu clar
Nu puteai face parte din sectorul ideologic fara sa ai de aface cu
partidul sau securitatea. Exlus. Sunt si exceptii dar nu cred ca Nistorescu
un apropiat prieten de al tau ..... sa fie una. Prietenul meu cel mai bun a fost
Dragos Munteanu ambasador si........ fost sef al redactiei externe a Uniunii
Scriitorilor. El conducea ...cu inca unul.... la ordinul lui Ceausescu cultura
romana. De alfel dupa revolutie a fost Presedintele Tleviziunii.. Mi-a spus multe
despre mau toti....
O sa intrebi de mine ...
.
Eu am absolvit Operatoria
Film...fara legatura cu politica. Nu prezentam incredere
fiind rebel si absolvent al scolii de corectie,..... fara diploma,
De altfel am fost arestat de tanar.

Am avut aceiasi discutie despre Badin.

Pedagog de scoala elementara trimis la cateva zile dupa revolutie
cu bursa in Elvetia. Primul ziarist care sa intalnit cu regele.

Pe Nistorescu l-am simpatizat deosebit. A fost ziaristul preferat alaturi de
Rosca Stanescu....singurul care stia sa faca o ancheta
Acum amandoi au sarit in barca lui Voiculescu care a fortat si forteaza lucrurile.
Nu tin sa te conving
Jocurile sunt facute.
Toata lumea a aflat cu exceptia poate a ta.....
OBAMA A BATUT CU PUMNUL IM MASA SPUNAND....
NU VREAI UN MILOSEVICI LA BUCURESTI !
La cateva minute sec Clinton a pus mana pe telefon
Nu stiu exact ce a spus dar stiu ca primul ministru Ponta a facut ....in pantaloni.

Concluzie.....ne place sau nu
AMERICA ESTE NU NUMAI SPERANTA
LUMII....CI SI POLITISUL EI !
Poate sunt gresit dar astia se pisa impotriva vantului!
Cu prietenie
Robert

ZeV said...

Bibliotecaru
Buna dimineata
Miticul are dreptate. Avem de-a face cu un escroc profesionist si diversionist, a carui ,,notorietate" exista doar in mintea lui bolnava, care v-a invadat si paraziteaza insistent blogul somniei voastre. Devine tot mai evident ca acest nemernic apatrid are un singur obiectiv: sa deturneze atentia de la temele domniei voastre si sa duca in derizoriu orice mesaj, idee, sau punct de vedere care are legatura cu interesul cetateanului si poporului roman.
Pentru acest no name, Romania nu exista ca stat demn si independent, ci, ca entitate supusa Inaltelor Porti. Doar EI, stiu ce este bine pentru poporul roman. Poporul roman nu are dreptul de a gandi independent si in interesul sau suveran.
Prin urmare, trebuie, dupa parerea mea, pana la urma, sa faceti o alegere:
Cu Horvath, sau cu noi, ceilalți. Diferenta consta in faptul ca pe noi nu ne intereseaza ce spune doamna Clinton. Nu in mod deciziv, in orice caz. Ne intereseaza, mult mai mult, sentimentul de frustrare al celor peste opt milioane de cetateni care inteleg corect sebsul democratiei: exprimarea prin vot.
Si ne mai intereseaza ceva: demnitatea Romaniei, ca stat national, unitar si indivizibil, sa fie respectata inclusiv de Obama, Merkel si Barroso.
Nu puteti permite ,la infinit, unui no name ratat platit pentru asta, sa calce in picioare valori in care credeti si domnia voastra, si sa o faca, chiar pe blogul....Bibliotecarului. ;)

ZeV said...

erata
..somniei voastre, se va citi: domniei voastre.
scuze.. dar poate ca gura pacatosului ?...
:))

Vasile, said...

Azeri sunt un fel de turci care nu l-au avut tatuc pe Ataturk ci pe Stalin!

Domnule Demente,

ma-ta-i azera, ca tac-tu cunoastem toti necunoscut?

ZeV said...

Vasile
Vedeti, stimate coleg ?
Se intampla exact ce am spus mai sus. In loc sa ne concentram pe temele lui biblio, extrem de serioase (de regula ;) , ne pierdem timpul dand prea multa atentie unei marionete mutinationale.
Revenind la tema: Un popor inteligent, prin urmare, condus de oameni inteligenti, trebuie sa gaseasca echilibrul intre suveranitate si ratiune.
Din perspectiva ambelor parti, reactiile si...contrreactiile, sunt perfect legitime, sub aspectul salvgardarii conceptului de suveranitate.
Totusi, dupa parerea, mea, atat Azebaidjanul cat si Armmenia sunt in eroare: primul stat, pentru ca a absolvit de vina, in mod ostentatuv, iar al doile, pentru ca arupt relatiile diplomatice cu Ungaria. Ungaria a procedat corect, deoarece orice criminal strain care ucide pe altcineva decat un cetatean maghiar, trebuie extradat pentru a-si ispasi pedeapsa in tara lui de origine, sau, in tara de apartenență a victimei.
La urma urmei, orice puscarias are nevoie de hrana, utilitati si implicit, bani. De ce sa plateasca, pentru un azer, contribuabilul ungur ?
;)

Asterisc said...

@Bibliotecaru
De ce permiteți gunoiului să invadeze blogul? Nu mai pot distinge comentariile serioase din cauza avalanșei de gunoi venit de peste ocean de la un nimeni!

Bibliotecaru said...

Ce pot să fac, rău e dacă moderez, rău dacă nu moderez...

Robert Horvath said...

@ Victorie totala. Am adus nulitatile comunistoide la disperare. In fond cine a-i obliga sa ma citeasca sau sa-mi
acorde atentie ? Nu suporta decat opinii retrograde, ceausiste sau provinciale. Lumea civilizata ai aduce la
pragul.......Le este frica de cultura sau de creativitate.
Sunt inculti si marginiti. Bibliotecarul nu face parte din lumea lor .....dar a-i este teama sa nu ramane singur.
Destinul Romaniei este european. Puciul anti occidental a fost inabusit . Am contribuit la caderea lui Ceauscu, si voi
contribuí la caderea regimului voiculescian......Rasputinul Romaniei ...cum il denumeste Le Monde. Asigur pe rusofili care se dau patrioti ca americanii nu vor mai lasa Romania pe mana
.......Yalta nu se va mai repeta. Razboiul a fost castigat definitiv de SUA si aliatii sai printre care si Romania.
Ei nu se retrage.....si nici eu.


Robert Horvath said...


ERATA
OCCIDENTUL NU VA LASA ROMANIA PE MANA ZEVOEVILOR. EI NU SE VOR RETRAGE ......SI NICI
EU !

nimrod said...


Biblio,

Eu cred că n-ar trebui să moderaţi...

Robert Horvath said...

Neamul prost face presiuni....impotriva.....neamului inteligent. Mahalaua s-a mutat in centrul orasului si pe
bloguri. Ei conduc Romania. Elita este timorata . Se ascunde sau fuge peste granita. Intradevar Bibliotecarul
are de ales. Modereaza.....sau nu.

Anonymous said...

Băi mincinos bătrân crezi că dacă am trecut la alt topic uit întrebarea?

SPUNE IN CE AN AI ABSOLVIT FACULTATEA ÎN ROMÂNIA?
ÎN CE AN AI OBŢINUT DIPLOMA?

Ce dracu tot o dai după deget cu Nistorescu?
Vrei să-i dau şi lui Nistorescu telefon ca să-l întreb de tine homosexualule?

RĂSPUNDE LA ÎNTREBARE ESCROC NOTORIU!
:))))))))))

Vasile, said...

Biblio,


E blog dar e si show, superrealism!

Aya romaneasca nu te pune cu nebunul...este reala!

Cred ca v-am dat de lucru se pare ca v-am blocat serverul la poze , observ ca nu ma intra , daca filtrati ,scoateti anulati..mai faceti loc..mai am trei calupuri cu o noutate , Sagrada..... din interior...si
nu numai..!

Anonymous said...

Mahalaua s-a mutat in centrul orasului si pe bloguri

Care mahala mă chiompaliule? Că m-a fătat mama cu pian în casă şi servitoare lângă pat!
Care centru mă nenorocitule? Că eu când stăteam în centrul Bucureştiului tu te căcai prin fundul curţii în Deva!
:)))))))))

Biblio te rog nu modera.
Lasă-mă să mă distrez şi io în concediul ăsta!
Vreau să-l fac pe "elitistul" ăsta care nici măcar studii superioare nu are de căcat!
:))))))))

Anonymous said...

Mă găozar mincinos repet:

EU ORICE AFIRMAŢIE FAC POT SĂ O DOVEDESC!
Deci dacă spun că pot să-i dau telefon lui cutare şi cutare sau dacă spun că am făcut şi am dres să ştii că aşa este ŞI POT DEMONSTRA!

:)))))))))))

Anonymous said...

Beţiv nenorocit!
:))))))))

Robert Horvath said...

@Cititi datele despre mine in postarea precedenta.
Ce importanta are cand am terminat facultarea ?
Nu-mi amintesc. .....
Fosta mea logodnica a fost redactoare la redactia de Tineret TV......Locuieste la NY.....promit ca o s-o intreb
Vei avea rezultatul pana la sfarsitul saptamanii.
Sunt cunoscut de cineasta, actori...etc
Tu mitica nu poti patrunde in aceasta lume.
Gata. Mediocritatea deranjeaza.

Robert Horvath said...


Contacteaza pe profesorul Ion Coja.
Avem prieteni comuni .....
Contacteaza pe redactorul Culian ....NY Magazin
Contacteza pe regizorul de film Mircea Daneliuc cu care
am facut filmul de absolvire,.....Fiind coleg de an poate
sa-ti spuna cand am absolvit IATC....Cinematografié.
Tu ce ai absolvit neam prost.....si obraznic?

Robert Horvath said...

Ai avut pian si bona vorbitoare de franceza ?
Bai Mitica......tu chiar esti din Caragiale. Gazda cunoscatoare poste confirma.......

Bibliotecaru said...

@ Miticul Popescu

Dacă a fost coleg cu Daneliuc înseamnă că a absolvit în 1972.

Robert Horvath said...

Domnule Bibliotecar.
Tatal meu arhitectul Tiberiu Horvath locuieste la NY
Pot sa te rog sa-l contactezi sa-ti dea informatii.
.ori pe parintele Damian seful spiritual al comunitartii
noastre ?





Robert Horvath said...

Bibliotecaru
Multumesc. Corcect. Caz inchis.

Anonymous said...

Băăăăăăăăăăăăă Horvath,
RĂSPUNDE LA ÎNTREBARE!

ÎN CE AN AI OBŢINUT DIPLOMA DE ABSOLVIRE A ÎNVĂŢĂMÂNTULUI SUPERIOR!

Eu am absolvit două facultăţi de elită în 1986 şi 1996!
Una în Cluj şi una în Bucureşti!

DAR NU EU SUNT SUBIECTUL!
TU EŞTI SUBIECTUL!

MINCINOS ÎMPUŢIT CE EŞTI!
CUM POŢI SĂ AFIRMI CĂ UN ABSOLVENT AL ÎNVĂŢĂMÂNTULUI SUPERIOR POATE UITA ANUL ABSOLVIRII?
UITĂ-TE PE DIPLOMĂ CĂ SCRIE ACOLO!
:)))))))))))

DA!
Am avut pian şi servitoare jeg uman ce eşti!
:))))))))))))

Robert Horvath said...

@ Am facut filmul din ultimul an cu Mircea Daneliuc.
Actori Anda Calugareanu si regretatul meu prieten Nuni
Anestin........Intreaba de mine pe neregretatul Pusi Dinulescu care .....era la regie teatru.
Sunt convins ca al cunosti.
Respecte si multumiri.

Anonymous said...

Bibliotecare nu te amesteca te rog!
EU NU L-AM ÎNTREBAT CU CINE A FOST COLEG SAU CU CINE A FOST LOGODIT SAU CU CINE A ÎNTREŢINUT RELAŢII SEXUALE ÎN FACULTATE!
EU I-AM PUS O ÎNTREBARE SIMPLĂ:

ÎN CE AN A OBŢINUT DIPLOMA DE ABSOLBVIRE?

Şi dacă l-am întrebat chestia asta ştiu eu de ce l-am întrebat!
Hihihi

Horvath nemernic mincinos ce eşti!
Toţi cei ce au auzit de tine sau au intrat în contact cu tine spun:
nebun şi mitoman!

:)))))))

Robert Horvath said...

Bai miticut mic de tot.
AM POSTAT TOATE INFORMATIILE DESPRE MINE
IN POSTAREA ANTERIOARA. DACA STII SA INJURI
INSEAMNA CA STII SI SA CITESTI..
Ma lasi......fa pasi.

Anonymous said...

Răspunde la întrebare mincinosule:

ÎN CE AN AI OBŢINUT DIPLOMA DE ABSOLVIRE!?

Ce tot o coteşti atâta?
:)))))))))

ZeV said...

Miticule,
Eu nu am timp, dar te rog pe tine sa verifici pe ce alte bloguri posteaza jigodia analfabeta.
Am accesat, pret de cate secunde, infecția lui de blog.
Ce să vezi, miticule ?
La toate articolele ratatului universal, scrie: NO COMMENTS, sau, apar doar comentarii ale titularului. El centreaza, si tot el da cu capul. Bineinteles, in zid.
Bietul de el...un neispravit nebagat de nimeni in seama, care se crede Napoleon Bonaparte.. ;)
Bey, horvath, ar trebui, ca din solda de 3000-5000 euroi/zi, sa ne platesti cota parte (mie si Miticului n.r.) ca iti dam ceva atentie si sa sponsorizezi utilitatile Bibliotecarului ca te gazduieste. Totusi, incearca sa nu mai tii blocata usa toaletei. Biblio are doar una, in dotare.
:)

Anonymous said...

Să nu spui că în 1972!
Că numele tău nu figurează în lista absolvenţilor!

Sau te pomeneşti că pe vremea aia aveai alt nume?
Hihihi, eşti în stare să spui şi chestia asta!
:)))))))))

Anonymous said...

ZeV dobitoc bătrân lasă-l pe mâna mea!
:)))))))))

Dacă nu-mi spunea nimic de mama poate mă săturam să tot fac mişto de el şi-l lăsam în pace.
Dar dacă s-a luat de mama, apoi fute-m-aş în sufletu' lui de escrement uman lasă-l pe mâna mea!
:))))))))))

Anonymous said...

Nu imi merge tasta x excrementa-m-aş în ea!
:)))))))

Robert Horvath said...

Bai miticut
Celebrul Robby Horvath a fost cea mai mare figura
a boiemei bucurestiene. Ceaist de prestigiu. A regulat
toate artistele si neartistele locale. Am fost un cap de generatie. Fiind absolvent de scoala de corectie coleg
cu Nuni am batut la propriu si la figurat toate bulevardele
centrale. Intreaba orice ceaist al generatiei de aur .....de Robby.
Daca aveai sansa sa ma cunosti in perioada de glorie....te
trimiteam .....dupa tigari.

ZeV said...

...Nu-l mai intreba de diploma de absolvire. Nu exista diploma de spalator de vase, nici macar, in America, tara tuturor scursurilor planetare.
Ceea ce trebuie sa inteleaga romanii, este ca America nu poate face nimic impotriva Romaniei, cu, sau fara Basescu.
America are nevoie de Romania si nu viceversa, prin urmare, ar trebui sa-i trimitem la origini pe Stein, Gordon si Clinton, atunci cand deschid gurile spurcate de ,,democrati" simulanți pentru a ne da lectii de buna purtare.
;)

vaisamar said...

strigoiule pe zi ce trece ajungi ca bosorogii aia de 90 de ani senili

Anonymous said...

Ăsta este genul escrocului post-revoluţionar.
S-a întâlnit cu cutare şi s-a recomandat:
Sunt doctorul Cutare!
S-a întâlnit cu alt cutare şi iar s-a recomandat:
- Sunt doctorul Cutare!
Şi tot aşa până ce în mentalul colectiv s-a înrădăcinat faptul că el escrocul este "doctor".

D-ASTA-I PLINĂ ROMÂNIA DE DOCTORI ŞI DE TELECTUALI!

Panarama asta este precum străinii ăia care veneau pe litoral la noi pe vremea lui Ceauşescu şi românii se uitau ca la nişte semizei la ei atunci când din buzunare scoteau o mărcuţă două! (sau un cent doi rar un dolar)
:))))))))))
Am povestit de atâtea ori cum, pe vremea aia, aveam o sticlă de lapte plină cu pfenigi şi cenţi acasă şi cum agăţam gâştele prin "shop-uri".
:))))))))))
C-o sticlă de lapte plină cu cenţi şi pfeningi am fspart muieri câte n-a fspart Ilie Năstase în toată viaţa lui!
:)))))))

Anonymous said...

Horvath dacă în peioada ta de glorie ne întâlneam cred că mi-o sugeai în faţă la Lido, Capşa sau Union!
De Berlin, Măru de Aur, Doina şi alţi Pescăruşi nu mai aduc aminte că nici măcar n-aiu auzit de ele!
Îţi mai repet o dată:
CÂND EU STĂTEAM ÎN PIAŢA VICTORIEI TU TE ŞTEGEAI CU BRUSTURI LA CUR PRIN FUNDUL CURŢII ÎN DEVA!
:))))))))


Răspunde la întrebare:
ÎN CE AN AI OBŢINUT DIPLOMA DE ABSOLVIRE!?
:)))))))))

ZeV said...

Bibliotecaru
Va rog sa ne aduceti la cunostinta, daca aveti informatii in acest sens, urmatoarele:
1. Daca si cine a facut plangere penala in urma apelului la boicot initiat de un PARTID, prin incalcarea, implicită, in mod flagrant, a Legii partidelor politice.
2. Daca CSM a adoptat un punct de vedere vis a vis de imixtiunea doamnei MONICA MACOVEI in actul de justitie, in urma concluziilor anchetei desfasurate de Inspectia Judiciara la initiativa CSM.

Robert Horvath said...

@ Tu si Vasile a-ti vorbit si postat vorbe necuvincioase
despre sotia mea Kiyoko . Intamplator varul ei este reprezentantul Nipon la Banca Mondiala . Japonia este al
doilea contributor dupa SUA. Este perfect de acord cu opinia gazdei despre FMI ......Vrea si el sa posteze pe
blog..dar pozitia oficiala nu-i permite.

Vasile, said...

Sincer ar trebui sa-i cer scuze dl. Demente eu l-am crezut bastard cu un tata natural dara preluind relatarile celui care nu gandeste , daca punem cap la cap relatarile domnului , atunci ori tac-su e tigan si la conceput le pe 20 /21 de ani ori
la conceput la o varsta normala si atunci are in jur de 100 de ani, neverosimil,ori ma reintoc si sustin ca Dl.Demente n-are tata si nu a avut nici bunic din partea tatalui!

Robert Horvath said...

M-am nascut la Deva. Spatiul meu mioritic este bulevardul
bucurestian. Eu nu aveam cum sa aud de tine........dar invers precis.......

Robert Horvath said...

Batrunul are 92 de cotoronti si fute tot......pardon de expresie. Este de meserie arhitect si curvar de elita.
De la el am mostenit talentul si obiceiurile .....

Anonymous said...

Horvath porc mincinos!

CÂND ŞI UNDE AM AFIRMAT EU DESPRE SOŢIA TA VR'O BAZACONIE?

Băăăăăăăăăăăă escrocule nu mai schimba subiectul!
Răspunde la întrebare:

ÎN CE AN AI OBŢINUT DIPLOMA DE ABSOLVIRE?
:))))))))

Anonymous said...

Repet:
NU FIGUREZI CA ABSOLVENT AL VREUNEI UNITĂŢI DE ÎNVĂŢĂMÂNT SUPERIOR DIN ROMÂNIA ÎN ANUL 1972!
:)))))))

Robert Horvath said...


Mitica
Nu am cum sa te ajut. Eu sunt urmarit de geniu ....iar tu
de mediocritate. Ultima mea expozitie personala s-a chemat.DELA DALI LA DEVA. Am fost bun prieten cu Salvador. Un pictor spaniol destul de cunoscut.........
Deschde
Devagallery.com
Ultimul film de lung metraj Mesias .....va fi prezentat si in
Romania. Voi posta.in curand o prezentare pe internet.
Sper sa fie o lovitura.
Repet nu am cum sa te ajut.......

Anonymous said...

Şi îţi mai pun o întrebare:

Ai fost condamnat de către vreo instanţă a României?
Când, cât şi pentru ce infracţiune?

Hihihi

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Robert Horvath said...

Am absolvit doua facultati de arta cu diploma si o
scoala de corectie .....fara. In domeniul artei nimeni nu
te intreaba de diploma. In general in occident.....diploma
nu conteaza mai deloc. Ma intreb dece te preocupa subiectul. Place sau nu place.....eu reprzint Romania iar
tu nici macar cartierul ....nu foarte central.

Anonymous said...

Îţi atrag atenţia că eu nu pun întrebări aşa din senin!
:)))))))

ÎN CE AN AI OBŢINUT DIPLOMA DE ABSOLVIRE?
:)))))))

Şi îţi mai pun o întrebare:

ÎN ROMÂNIA SE POATE OBŢINE O DIPLOMĂ DE ABSOLVIREA A UNEI FACULTĂŢI AVÂND DOAR O DIPLOMĂ DE ABSOLVIRE UNEI ŞCOLI PROFESIONALE?
ADICĂ FĂRĂ A AVEA DIPLOMĂ DE BACALAUREAT?

Ia spune măi geniul Devei?
(ai văzut c-o ştiu şi p-asta? doar am dosarul tău în faţă)
:)))))))))

ZeV said...

horvath
Eu nu am timpul, interesul si posibilitatile de investigatie ale Mticului. Singurul lucru care contează, pentru mine, este ceea ce-ti iese pe gură..pardon, din taste. Din pacate, pe gura, nu iese nimic, doar intră... ;)
De ce, stimabile, blogul (tău)personal nu este frecventat de nimeni ?
Eu ma rezum doar la aceasta intrebare. Pur retorică, deoarece cunosc răspunsul. ;)
Vei intreba , probabil, care este acest raspuns.
Ei, hai să-ți satisfac curiozitatea: pentru că, după părerea mea, ești..Luceafărul blogosferei, adevăratul geniu din Carpați rătăcit și pierdut între spații...
;)
PS
Sună la 112 pentru a-ți deschide cineva ușa de la lift. Noi, din păcate, nu te putem ajuta.
;)

Anonymous said...

Hahaha, reprezinţi orificiul mă-tii măh escrocule!
:))))))))

ÎN CE AN AI OBŢINUT DIPLOMA DE ABOLVIRE A UNEI FACULTĂŢI?
SPUNE!
CE TOT O FRECI ATÂTA ESCROCULE?

Măi boule dacă tu crezi că centrul Bucureştiului s-a mutat la Pipera este problema ta!
:))))))))

Anonymous said...

Gata hai că te las Horvathe.
Mă duc în oraş să halesc.
:)))))))

ZeV said...

Miticul Popescu
Mai e ceva ce, cred eu, ar fi bine de stiut: de la ce adresă postează horvath ? Ai dovedit, de nenumarate ori, că, pe baza IP-ului, poti localiza orice și pe oricine.
Hai sa te vedem..
:D
Dar cel mai important, e bine de stiut cine il finanteaza si...trage de sfori.
Nu de alta, dar daca tot isi aroga drepturi si libertati nelimitate de a se exprima in problemele romanesti, DESI NU VOTEAZA DECAT RAREORI, cei din diaspora trebuie sa accepte si dreptul nostru de a stii mai multe despre ei.
Intelegi, domnule NIMROD ? Si eu pot da lectii de buna purtare, din afara, oricarui cetatean sau politician din spatiul european. In fond, nu ma costa nimic si, mai putin, ma afecteaza in mod direct, bine camulfat in intimitatea mea confortabila.
;)

Robert Horvath said...


Am fost dat afara din toate scolile din Romania.
Am lucrat in fabrici si uzine. Ultimul servici.....fabrica de televizoare.
Mi se spunea...Bre Roberte.
Intr-o buna zi am fost anuntati prin difuzor ca toti, bagabonzii, si toate curvele tinere sa ne prezantam
sediul PCR de sector. Am crezut ca ne trimite la vreun
lagar de munca.....Cand colo era o masa lunga ....rosie cu flori. Fincare tanar sau tanara bagaboanda primea un plic galben si multumea lui .....Ceauscu si partidului
In plic era diploma de liceu.
Ceausescu hotarase fara stirea mea ca orice tanar al patriei socialiste trebuie sa aiba liceul teminat.
Am luat-o dealungul Dambovitei.
Deodata am vazut in fata unei cladiri o gramada de fete tinere cu sani frumosi, piciore lungi si buze primitoare.
Era in fata institutului de teatru si fim.
Imediat am realizat ca aceasta este o meserie potrivita
pentru talentele mele. Restul este cum spun americanii...istorie....


ZeV said...

..urata istorie...demna de mila.
Jalnic, cat de jos pot ajunge detatenii romani dezradacinati...putini dintre ei reusesc in competitia acerba tipic capitalistă, prin inteligență, tărie de caracter, educatie si ...STUDII INTENSIVE, competiție în care sentimentele si compasiunea nu au ce cauta, dar alții, multi altii (mult prea mulți n.r.), bantuie sine die in cautare de repere si un rost stabil.
Trist, foarte trist destin. Este o mare problemă, ÎN PRIMUL RÂND a României, nu a UE, către care, politicieni impotenți de toate culorile, încearcă să arunce pisica responsabilității.

Bibliotecaru said...

@ ZeV

Toate sunt de ochii numii, nimeni nu face nimic, toţi spun că fac.

Despre incidentul cu doamna Macovei, din moment ce există o plângere a procurorului la CSM, aceasta trebuie să se rezolve cumva. Cu siguranţă însă, după cum se pare că este componenţa CSM, nu se va merge mai departe. Asta dacă nu cumva... domnul Băsescu spune altfel.

Bibliotecaru said...

@ Robert Horvath

Doamna Kiyoko nu are şi o verişoară care doreşte să întreţină un fost luptător de sumo până la adânci bătrâneţe? :D

Bibliotecaru said...

@ Robert Horvath

"In general in occident.....diploma
nu conteaza mai deloc."

Ştiu şi eu, când a fost vorba despre plagiat... se cam dădea occidentul cu capul de pereţi de grija premierului român... :D

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.