26 July 2011

Înainte şi după


La început nu era bine. Lumea se mai distra, alteori lenevea, dar cel mai adesea tânjea după respectul occidentalilor. Nu era deloc bine şi românul tânjea după ceva mai mult.


Atunci a venit candidatul la preşedinţie care a înţeles tristeţea românului şi i-a promis că vor trăi în ţara lui la fel ca în occident... Să trăiţi bine!









Lumea l-a crezut şi la votat, a ajuns preşedinte.

Ceea ce s-a obţinut a fost un pic diferit de promisiunea electorală.

România a sărăcit, firmele au dat faliment, datoriile s-au acumulat.

Românul şi-a vândut motocicleta ultimul tip şi şi-a luat o bicicletă la mâna a doua. De unde era sănătos, cu muşchii reliefaţi de atâta mers "la sală", el a devenit slab şi negru de supărare. Domnişoarele cu chiloţi tanga, picioare lungi şi sâni obraznici... par a merge spre alţii mai puţin români, dar cu potenţial financiar mult mai mare, pe la Ibiza, prin China, New York... La acea bicicletă veche succes nu poţi avea decât la o capră râioasă...





(fotografiile le-am primit pe email şi nu am nici o ştiinţă despre originea lor)

6 comments:

ADRIAN said...

:))) simpatic!
Prima imagine imi aminteste de o serie de mai multe asemenea ipostaze, care mai de care mai "incitante" care incepeau cu o intrebare: "ai inteles de ce sunt atatea victime legate de circulatia pe motociclete?" Dupa ce vedeai toate fesele si tricourile bombate reiesea si raspunsul : "ai observat ca nimeni din imaginile anterioare nu poarta casca?"

Bibliotecaru said...

Mai ştiu eu una.

Dacă 30% din accidente se întâmplă din cauza beţiei, atunci nu de beţivi ar trebui să te fereşti, ci de ceilalţi, pentru că e mai probabil ca de la ei să vină accidentul.

nimrod said...

Am un vecin care încă se mai duce la pescuit cu o motoretă Mobra. Ce vremuri! Visul vieţii mele a fost să-mi cumpăr o motoretă Zundapp da' cu circulaţia din ziua de azi am renunţat, mai ales după ce am văzut cu ce viteză se scurge sângele dintr-un cap spart de asfalt.

Bibliotecaru said...

Şi eu am visat la un Hoinar... Nu ştiu de ce nu se mai fac motorete în România. Sunt convins că vânzare a fi.

Anonymous said...

Pai voia mai demult sotul lu' Tatoiu (parca) sa faca o fabricuta de asamblat scutere...Astea si bicicletele ar trebui sa mearga bine pe criza...

Bibliotecaru said...

Păi şi ce l-a oprit... Cât poate să coste aşa ceva? maxim un milion de euro cu totul.

Sau şi mai bine... să le facă neansamblate, ca la Ikea.... :D

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.