29 September 2012

Atacuri Banditeşti ale Anti-românilor pe Blogurile Bibliotecarului


Din cauza atacurilor cele mai de prost-gust şi mai lipsite de bun simţ de când sunt eu pe net, în frunte cu neobositul Robert Horvath (pe care l-am "avansat" pe lista blamului în cadrul românilor de toată jena). Sunt nevoit să întrerup, pe termen nedefinit, acest blog, poate pentru totdeauna, pentru a începe un alt capitol al vieţii mele, un alt tip de politică activă a cetăţeanului, un alt tip de înţelegere.

Bibliotecaru însă va continua să existe, nesimţiţii şi cretinii activi în viaţa publică românească, fie că sunt ei fugiţi din patrie fie că sunt cârtiţe în patrie, pseudo-intelectuali aserviţii unui pupincurinsm politic... să nu răsufle uşuraţi... nu scapă de mine, doar vor fi combătuţi pe un altfel de plan, mai general, mai didactic. Cetăţenii au început să înţeleagă că nu trebuie să fie sclavii celor care se auto-cocoaţă în fruntea ţării.

La început am intrat în blogosferă cu termenii de "stimată doamnă" şi "stimat domn". Eram privit (citit) ca o arătare... Iată acum aceşti termeni s-au generalizat în viaţa publică, îi întâlnesc peste tot... s-au răspândit în toate zonele mass-media. Tot am reuşit ceva, nu-i aşa? Am aruncat seminţele neatârnării şi democraţie... este timpul ca toţi cei ce vrem să fim patrioţi să îngrijim astfel de seminţe pentru ca ele să încolţească, să crească şi să dea rod. Am tot vorbit în aceşti ani despre pervertirea înţelesurilor democratice. Informaţia există, cetăţenii nu trebuie decât să o acceseze şi, pe mai departe, să-şi dezvolte ei înşişi înţelesurile acţiunilor lumii înconjurătoare. Asta dacă cetăţenii vor democraţie şi nu dictatură dublată de un stat totalitar.

Am eşuat însă, cel puţin aşa îmi pare acum, în ceea ce priveşte patima. Oamenii sunt la fel de xenofobi, la fel de intoleranţi, la fel de egoişti.

Cu ce pot să închei? Îmi cer scuze că nu am fost mai puternic, dar nu sunt adeptul violenţei de nici un fel, chiar şi violenţa verbală, la care am apelat în anumite momente, nu-mi aparţine în mod natural, a fost jucată. Vă sugerez să strângeţi în liste pe toţi cei care sunt anti-români şi anti-democratici pentru ca peste 50 de ani să nu mai fi învinuit întreg poporul român de instaurarea unei dictaturi şi a noii ordini mondiale... să ştim exact, cu nume, prenume şi fapte cine sunt aceştia... pentru ca numele lor să rămână în istorie alături de Hitler, Stalin, Ceauşescu...

PS.
De la bun început v-am oferit un blog unde mă puteţi înjura absolut cât doriţi, tocmai pentru a nu polua acest blog. Folosiţi-l
http://injuratbibliotecaru.blogspot.ro/

5 comments:

ZeV said...

Bibliotecaru nu uraste pe nimeni, pentru ca, asa este el construit. Din ratiune pura.
;)
Eu, in schimb, fiind un ins obisnuit (deci limitat), cand vad portocaliu, se produce efectul Doppler: vad, de fapt, rosu inaintea ochilor.
In consecință, sper ca masuța pe care voi aplica ștampila de vot să nu aibă piciorușe șubrede, la fel ca minciunile băsesciano-dreptaco-diaconino-pedelace.
:)))

ZeV said...

Sistemul politic american va fi rasturnat din interior, de americanii insisi. Mai devreme, sau mai tarziu.

ZeV said...

Biblio
Nu va suparati, imi permit un sfat amical: nu dati mai multa importanta, decat merita, anumitor lucruri sau persoane.
Aveti la indemana ,,guma de șters", pe care ați folosit-o eficient, la tema anterioară.
La rându-mi, voi încerca să postez comentarii fără adresă către individul parazitar.

ZeV said...

In fine, domnule Biblio, am inteles cu cine avem de-a face: cu un cetatean american. Atat si nimic mai mult.
;)

Bibliotecaru said...

@ Robert "Harvard"

Nu aţi înţeles, acest blog s-a închis... mergeţi să vă plângeţi la mama lui SIE colţ cu tatăl lui CIA... nu-mi mai spuneţi mie. Cu puţin noroc poate vă înghesuie la o facilitate specializată pentru cei cu manii compulsiv-agresive şi scapă blogosfera de domnia voastră. Sfatul meu este să vă trataţi de mitomanie în primul rând, v-ar fi de folos. Pastilele în zilele de astăzi fac minuni. Repet, Patriot Act ar trebui să vă reţină un pic pentru ceea ce faceţi în spaţiul web. Dacă eu, un ortodox din România non-violent am fost scos din sărite, îmi dau seama ce reacţie ar putea avea un musulman violent citind cele ce le scrieţi. Noroc că nu prea sunt musulmani cititori de limbă română.

Şi vă amintesc că filmuleţul jignitor, cel despre care am vorbit eu, are ceva probleme în America. Faptul că susţineţi şi promovaţi acel filmuleţ jignitor prin vorbele şi atitudinea domniei voastre, vă face complice. Să spuneţi şi asta la SIE, CIA, FBI şi mama lui Ştefan cel Mare... nu uitaţi.

Vă urez o şedere plăcută în spatele gratiilor.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.