10 September 2012

Lumea prin ochii altora



*

*

Fotografii oferite de Vasile,

16 comments:

nimrod said...


:) Încep să devin suspicios. Mă aşteptam ca Horvath să aibă imediat ceva de zis, că slavă Domnului ar avea ce...

Vasile, said...

Fotograful amator si naiv surprinde bul. Reina , bulevard care izvoreste
de la poalele dealului Monjuic,bulevard strajuit pe ambele parti de fantani arteziene
al carui joc nu poate fi admirat de catre turisti decit de trei ori pe saptamana, ...din cauza crizei !

Bulevardul se revarsa prin stramtoarea strajuite de cele doua turnuri , in Piata Spaniei , piata uitata de multi turisti grabiti ai Barcelonei, turisti care rateaza astfel sa viziteze vechile arene ale coridelor Cataluniei , arene transformate intr-un superb centru comercial.
Ratand Piata Spaniei ratezi si cladirea , in stil baroc nou a Palatul National ,palat care adaposteste un Muzeul National de Arta al Cataluniei.dar ratezi in acelasi timp si cele mai bune restaurante, unde poti manca ,cu citiva euro cea ce in alta parte te-ar costa de persoana peste 80 Eur..

Anonymous said...

Horvath?
Hahaha, s-o fi prins în sfârşit Biblio spamarea lui Horvat nu este o exprimare a nedemocratiei ci doar o necesitate.

PS Cât de nebun poţi fi ca să fabrici o poză, s-o scuipi pe net şi după aceea tot tu să ţipi:
SĂ VINĂ POLITIA, SĂ VINĂ FBI-ul, SĂ VINĂ CIA, SĂ VINĂ MRU CĂ HOŢII ŞI BANDIŢII MI-AU SPART FIRMA ŞI MI-AU FURAT 4 PC-uri!
Hahahahihihihuhuhu......

Anonymous said...

Dacă vrei niscaiva verdeaţă din Madrid lasă-mi o adresă să-ţi trimit!
Hihihi

Robert Horvath said...

3
Vasilescu comandantul adjunct al aeroportul in scrusoarea
carte EU vorbeste de sute de transporturi catre teroristi
si state aflate sub embargou ONU. Am atras atentia americanilor asupra sa. A poi am purtat o lunga corespondenta cu a cesta. Intr-o buna dimineata o echipa
specializata i-a batut in usa. La NY a fost pus pus intr-o masina si dus la o baza militara unde a raspuns la un lung
chestionar pregatit de ministerul de justitie SUA si dat declaratii despre activitatea din Aeroportul Otopeni.
Apoi a fost dus pe aeroport. Nu l-am putut intalnit personal niciodata. Este un om exceptional care a suferit mult. Dupa un anumit timp am trimis diplomatiei romane din SUA o informare officiala. Mai precis domnuli Gaginsky consilier la ambasada.

va urma

Robert Horvath said...


Bibliotecar
Ma bucura ca va intereseaza subiectul.
Aici este vorba de rachete Strella modelul sovietic suferind
transformari la varful rachetei.
Va rog insistent a nu confunda exportul legal de arme cu
cel ilicit ilegal. .

Anonymous said...

Ce pizda mă-tii informare ai trimis tu mă rahatule?
Hahahahihihihuhuhu......

Anonymous said...

Rachete STRELLA există doar în mintea ta lovită devastator de terţiara fază a sifilisului netratat la timpul potrivit cum se cuvine.
Rachetele se numesc: STRELA!
Deci marş d-aci escrocule.
:))))))))

Anonymous said...

Care Vasilescu măh mitomanule?
Hahaha

Robert Horvath said...

@Aici la NY este 5 dimineata.
In postarea urmatoare voi vorbi de cele doua intalniri
si interviul cu Victor Bout. Scandalul eliberarii teroristilor
se apropie de sursa. Ponta si Antonescu.
Se pare dupa unele surse .....sa fie vorba de o cursa intinsa de americani.....la ordinul expres a lui Obama.

Vasile, said...




Dl. Demente si nu numai..............................
...................................
.
Biblio,

Una peste alta precum vezi colegiii mi-au patat fotografiile!

Bibliotecaru said...

@ Vasile,

Eu am fost bine intenţionat...

Bibliotecaru said...

Racheta Strella este despre un..., să citez, "around the unique relationship between a 45-year-old ex-convinct and a 25-year-old transsexual". "Misila" Strela, ajunsă la numărul 10, este un fel de ceva care seamănă cu altceva... are oricum nevoie de un erector... mai precis de un transporter erector launcher (TEL).

Mă îndoiesc că noi facem trafic cu aşa ceva...

Anonymous said...

:))))))))

Vasile, said...

Biblio,
Educatie cu forta se vede clar ca nu poti face,ce sa mai spun de subtila dumitale incercare!


Dl. Demente,

Amesteci fotografiile mele cu nume de oameni seriosi in nebunia megalomana care a pus stapinire din cauzele expuse , fara traducere libera , de Miticul Popescu.

Dl.Gaginsky si-a terminat mandatul de peste doua luni si a trecut conform ordinelor "in civilie", este angajatul daca nu ma insel a lui Ford Romania.

Un amanunt Dl. Gaginsky nu a fost consilier la ambasada SUA , el a fost Secretar I al ambasadei iar consoarta dansului Cristina a fost secretar 2.

Dl. Gaginsky este un om intreg la minte va dati seama cit de flexibil si cit de atent a fost cu dementul!

Bibliotecaru said...

@ Vasile,

Nu fiţi descurajat... este abia începutul.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.