30 January 2013

Întoarcerea armelor


Dacă aţi urmărit campania PPDD a recentelor alegeri parlamentare, probabil aţi observa că tatăl lui Şerban Huidu a fost printre cei mai vocali "activişti" ai PPDD. Iată însă că drumul spre sus, cu surle şi trâmbiţe, are şi o variantă, nu tocmai soft, a căderii libere, tot cu surle şi trâmbiţe. De unde domnul Huidu senior insufla speranţă în PPDD, iată că de atunci Dan Diaconescu a devenit, s-a transformat, într-un mare... Dar să citim ştirea.
Florin Huidu, tatăl fostului “cârcotaș” Șerban Huidu, a fost anunțat că urmează să fie exclus din PP-DD, fără a i se prezenta motivele acestei decizii.

“Este vorba de un abuz grosolan, o bătaie de joc, pentru că nu-mi spun de ce fapte mă fac vinovat, adică ce am greșit. În decizia primită prin executor judecătoresc se menționează ca motiv un articol 16, care la litera F nu se potrivește cu statutul pe care îl am eu. Deci e o nebuloasă. Ei intenționează să mă dea afară pentru că aici trebuie să pună un alt candidat în locul vacantat la Senat, pe care să îl stoarcă de bani. Se aude că și postul meu de consilier l-au scos la vânzare. Așa că mâine (n.r.- miercuri) voi convoca o conferința de presă unde voi prezența probele, să arăt eu poporului ce înseamnă acest nenorocit de Diaconescu.(…) Cu mine au terminat-o, dar aș vrea să știe poporul ce înseamnă acest ordinar de Dan Diaconescu. Atâta vreme cât mie nu-mi spun cu ce am greșit, bineînțeles că voi face contestație!”, a spus Florin Huidu pentru Ring.

De cealaltă parte, Dan Diaconescu a declarat că nu cunoaște problemele întâmpinate în partid de Florin Huidu și că, în prezent, este mai preocupat de soarta postului OTV care a fost închis.
(http://www.dcnews.ro/2013/01/tatal-lui-serban-huidu-dat-afara-din-pp-dd-vezi-ce-spune-despre-diaconescu/)
Vă amintiţi de acea clauză semnată de către toţi candidaţii PPDD cum că vor despăgubi partidul în caz că vor trece la alt partid pe perioada în care sunt parlamentari? Ei bine, aceiaşi ştire mai spune:
Potrivit unor informații, circa 32 de parlamentari și-ar negocia plecarea către alte partide parlamentare, fapt ce va înjumătăți grupul PP-DD din Parlament.
Sau multe milioane... sau cu buza umflată... urma alege.

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.