02 February 2013

Ce bine am trăit în viitor


Nu pricep niciodată de ce politicienii sunt atât de optimişti cu viitorul. Întotdeauna viitorul este roz şi creşterile PIB-ului importante. Eu aş lua, dimpotrivă lor, un PIB mai pipernicit cu 4-5% decât mi-ar fi la îndemână, măcar să fie mai mult. Sunt estimările mai sub-evaluate, OK, în ultimele două luni umplu cu bani pe cei mai austeri. Dar dacă nu sunt sub-evaluate, măcar nu trebuie să mă împrumut să acopăr deficitul.

Păi uite ce citesc eu în ziar:




(http://cursdeguvernare.ro/bugetul-dezvoltarii-sociale.html)

Eu, România, am vârf de plată în 2013, deci trebuie să scot din piaţă multe miliarde de euro, parte prin Guvern, parte prin BNR, parte prin plăţile private... Deci sărăcesc piaţa financiară de câteva miliarde bune, dar mă aştept la creşte economică de 1,6%. Parcă ceva nu este în ordine. Şi 0% mi se pare optimist... poate 1,6% cu minus... Acum ceva timp estimam pentru 2013 2%, pe urma a ajuns la 1,6%... până la finele anului scăderea va fi iar dramatică. Ceva nu e în ordine, pe cine păcălim? Poate că ne împrumutăm cât avem de dat plus încă... 5 miliarde? Nu are logică, când dai bani nu ai cum să trăieşti şi mai bine decât pe seama împrumutului atunci când l-ai făcut... Doamnelor şi domnilor guvernanţi, NU SE LEAGĂ.

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.