09 February 2013

Foarte tare... Aştept provincia...


Educaţia nu se mai face cu bâta de ceva timp, cureaua încă se mai aplica acum 30 de ani... acum înţeleg că nici cu palma nu mai poţi face educaţie, de fapt nu mai poţi să-ţi pui copilul la colţ şi nici măcar să-i interzici, traumatizant, televizorul sau să-l pedepseşti cu statul în casă, fără internet, fără telefon... Ce a mai rămas, veţi spune? Păi a rămas să-ţi plăteşti copilul ca să facă ce trebuie. Duce gunoiul, 1 euro, spală vasele, 2 euro, dă cu aspiratorul, 1 euro de cameră, a luat o notă peste cinci, 1 euro, a luat un 10, atunci 100 de euro (dar ăştia sunt practic în siguranţă)...

Căci altceva ce să înţeleg din următoarea ştire?
Paul Baier, vicepreședintele unei companii de energie din Boston, a postat pe blogul personal o fotografie a Acordului de Dezactivare a contului de Facebook. Actul este semnat de cele două părți, potrivit stirileprotv.ro.

Interesant este faptul că ideea acestui contract a venit din partea adolescentei, Rachel, care își dorește ca în acest fel să economisească bani.

Potrivit tatălui lui Rachel, fiica sa crede că faimosul site de socializare îi distrage atenția de la lucrurile cu adevărat importante și este o pierdere de timp.


Contractul prevede ca Rachel să nu mai intre pe Facebook în următoarele patru luni și 22 de zile, iar plata va fi eșalonată, prima rată fiind în aprilie, în valoare de 50 de dolari. Restul de 150 de dolari vor fi vărsați în contul tinerei în luna iunie. Acordul mai prevede că tatal adolescentei va avea acces complet la contul fiicei lui, are dreptul de a schimba parola și de a dezactiva profilul.

“Plănuiesc să folosesc banii pentru următoarele: chestii”, se arată în acord.

Rachel nu spune, însă, la revedere pentru totdeauna contului de socializare, ea plănuind să își reia activitatea pe Facebook imediat ce expiră acordul.
(http://www.dcnews.ro/2013/02/platita-ca-sa-nu-mai-intre-pe-facebook/)
Mă gândeam la ce ofertă de bani aş renunţa să mai scriu pe toate blogurile mele? Nu aş calcula însă în euro, ci în ceea ce pot cumpăra acei euro... Cărţi? Poate turul teatrelor... Hmmm, nu am mai fost de mult la teatru. Nişte bilete la concertele tari de anul ăsta? Poate o chitară Fender şi un amplificator rezonabil plus 10 efecte de chitară? O clapă Yamaha mai de fiţe...? Nu găsesc nimic important material pe care să mi-l doresc cu adevărat, nu am acele "chestii"... Asta înseamnă fie că sunt prea uşor de cumpărat, fie că imposibil de cumpărat. Noroc că sunt greu de vândut, mai greu decât domniţa Rachel, aşa că nu trebuie să descopăr dacă sunt ieftin ori exorbitant. Domniţa Rachel este plătită să nu mai aibă atenţia distrasă... mă îndoiesc însă că această plată este de fapt o lecţie de viaţă.

58 comments:

ZeV said...

Ha ha ha...asta e bună...dvs nu aveţi nevoie de educaţie, dvs generaţi educaţie...spre deosebire de prostacii portocalii de pretutindeni.
Apropo, ce pretenţie poţi să ai de la impostorul Băsescu, dacă susţinătorii lui sunt duşi cu pluta ?!
:)))
Legat de facebook, am o idee ,,genială", pentru susţinătorii marinarului...FACEBOOK VIRTUAL ÎN VIRTUAL.
Adică, tastezi un comentariu care se termină cu ,,da", iar după 3-4 secunde, ţi se întoare amplificat din eter: da, 2da, 3da, 4da, 5da,..(n+1)da...
:)))))

Bibliotecaru said...

Vor da în dadaism... :D

ZeV said...

Am avut mari dubii la desemnarea unor ministri..iată, mi se confirmă scepticismul cu privire la armean.
După domnia sa, nu există decât două obiective majore:
1. Să vindem, naibii, mai repede şi oricum, tot ce a mai rămas de vândut; adică, să scăpăm de ,,poveri” (sic!);
2. Să ne rotunjim veniturile, pentru că eu, Vosganian, nu pot trăi doar din salariul de ministru (sic!);
Vosganiene..BâŞTI afară din guvern ! Şi ia-l şi pe Relu Mosorelu’ cu dumneata.
Acest gen de oameni nu fac alteva decât să creeze adversitate faţă de însăşi ideea privatizării…acest tip de comportament, arată neputinţă, indolenţă şi, nu în ultimul rând, interes.
Nu STATUL este prost administrator ! POLITICENII băgaţi la înaintare să ia decizii economice în interesul clientelei ! Franţa şi-a păstrat un important sector de stat, mai ales, în zona energiei !
Băi frate, de unde atâta sete de avere şi profit ? Măcar dacă aţi cumpăra, măi politicienilor afacerişti, terenuri pe nimic pentru cimitire private. Astfel, veţi putea construi, fiecare, câte o piramidă, să vă luaţi cu voi bunurile materiale dobândite pe această lume…poate cine ştie ?…măcar cu o plasmă veţi trece de filtru spre purgatoriu, aceasta, funcţionând tot pe bază de..incandescenţă.
:D

Vasile, said...

Ha,haha.

Am fost in Iran sau mai bine spus "5 days in Teeran"!

Bine m-am intors,cu bine... !

Sa nu mai aud pe cineva ca spune ceva de bine, despre aceasta tara, cu exceptia poporului , o entitate minunata mutilata care isi va reveni cu greu, probabil cu ajutorul tineretului!

Am stat la Parsian Evin Hotel , nume similar cu faimoasa inchisoare pentru dtinutib polotici Evin Prison.

Nu am facvut absolut nici o fotografgie , colegii din Suedia, Germania, Brazilia, China au facvut....unul as fost saltat din strada si i s-a sters filmul,, desi nu era nici un semn inbterzis.

Haos total datorat si sanctiunilor , au doua modede care circula paralel ,banii ii primestila sacosa precum servetelele, ce este valabil azi 100 de dolari miine poate ajunge, 1000 sau viceversa, un coco chanel 1200 usd , cu mentiounea ca acele doamne inpachetate in saluri islamice solosesc peste 70% din cosmeticele folosite in toata regiunea aici incluzind si Turcia!!!!!!
In Teheran intra in fiecare dimineata cca 4 mil lucratori si pleaca seara acasa cam tot atatea
acest lucru fac inutilizabile faimoasele autostrazi citadine,.

Mari soferi si ei si ele,90% dintre masini fabricate in Iran sub licenta franceza , adica Iranul nu si-au uitat amicii care l-au gazduit de Khomenini!

Pe cit de modesti sunt barbatii p[e atat de emancipate sunt aparent inapoatele, supusele femei iraniene.
Este ca in proverbul pe din afara este vopsit gardul in interior sub voalul islamic...leopardul sau leoaica!

Eu am calatorit Indochina cea "rea", Laos, Cambodgia, Vietnam dar nu am simtit nici o data ,oripilat de mizeria" asa de pregnant dorul de acasa!

Aveam la stand un securist si un translator (o translatoare) intro zi i-am spus ca evadez pe propria
raspundere sa vad cu ochii mei , nu in grup ,ce si cum, si sa-mi dea citeva puncte de referinta....
mi-a spus sorry I havent told you that, but I was instructed not to give you any indications ......

O fata curoajoasa seara imbracata european , doar cu voal,a venit cu masina si m-a plimbat prin locuri interesante...toate sedintele de lucru unde au participat inalti oficiali, ministrul dezvoltaii,culturii, insusi vice-presedintele tari iincepeau cu o cantare a unui muezin, la care participau cu versete (obligatorii) si colegii mei participanti din Iran sau alta parte , si absolut toate "spiciurile" incepeau cu "on the name of God ,The mercyful God...."

Noi am reprezentat "independent" destul de sus Romania, pe banii si propriile noastre eforturi Romania.Fapt aperciat cred ca sincer si de Ambasada Romana.

Anonymous said...



Ei ce sa vezi,Gind la Gind cu bucurie.
Ca guvernule Ponta 1 si doi sunt intesate de tot felul de hoti mici,mai mari,corupti,smenari,si ciudati e deja anecdota,ce poate nu stiau multi este altceva,pe linga PSD sa aciuat un ciudat,fost sindicalist,care are o singura calitate-ESTE 3IN 1-INSOLENT,PROST ,SI NECRESCUT.
Plecind de pe meleagurile transilvane,necrescutul aseara a scos porumbelul,cel mai porumbel-INSOLENTUL TARAN DIN VISEUL DE JOS,VREA CENZURA PE INTERNET..........
Sigur,americanu,conceteanul meu si-a rezolvat problema in felul sau,personal si fara sa deranjeze pe altii,Cenzura contra cost.
Calicii pesedei,bolsevici din tata-n fiu,da-i cu toporul-DUPA CHINA,IRAN,COREA DE NORD,FOSTUL MINISTRU ,AL INVATAMINTULUI VREA CENZURA IN VIRTUAL.

Eheeeeeeeee,iata pe cine a votat ZE.V. iata pt cine a facut spume la gura cit tot cartierul si si-a parasit nevasta DIACONU EUSEBIU.
Iata pt cine a cheltuit ani din viata sa dl. Bibliotecaru,dar mai ales pt ce-PT CA MEDIUL VIRTYUAL SA FIE CENZURAT,CONTROLAT DE NISTE DERBEDEI,INCULTATI SUSTINUTI SI VOTATI DE PEGRA SOCIETATII ROMANESTI.
Dle. BIBLIOTECARU,ITI ADUCI AMINTE DE A.C.T.A. si de crizele de isterie facute pe bloguri,de indignarea care te gituia??????????
Aseara,la postul B1 TV,fostul min. al invatamintului LIVIU POP spunea apasat-VREAU CONTROL IN VIRTUAL,VREAU CENZURAAAAAAAAA,SA VORBEASCA DOAR OAMENII LUI FELIX...........
Haaaaa,hoooooooooo,in sfirsit imi place,acum da,PORTIA DE USELISM SPER SA VA PRIASCA,SI VA RECOMAND SA VA GASITI ALT MOD DE A VA CHELTUII TIMPUL,PT CA SPECIA ASTA,POSTACI DE PARTID[ZEV,EUSEBIU] va murii de foame.
Ei,uite farmecul americii-in timp ce cel cenzurat,individul cistiga si el acolo bani de o excursie,in Romania,OAMENI CA ZE.V SI CA DIACONU EUSEBIU,VOR CRAPA DE FOAME..........
WOWWWWWWWWWWW,e chiar bine.

ANTICOMUNISTUL NERO

Vasile, said...

Anonimule,

Nici chiar asa ,exagerezi ca de obicei partinic ,cinic din fariseism moral desantat!!!!

Acum sincer vorbind de la comunistul asa cum s-a dorit "iluminat" mai mult decit luminat Iliescu este cam distanta imensa ramasa necunoscuta in parseci lumina "de la cer la pamant" intre odiosul de ieri si clica care la inconjurat si inca ii mai tine cu respiratie gura la gura si cntari precum ale domniei voastre!

Eu te rog sa ai putina decenta si sa mananci rahat in alta parte sau eventual , cel putin sa fi echilibrat in criticile celor rai dupa dumneata vs cei buni tot dupa dumneata , aceia care alaturi de dumneata au distrus aceasta tara !

Apropo Ponta este un PM mediocru , dar din fericire in mediocritatea lui nu poate face ,nu poate rani si distruge aceasta tara asa cum ai facuto dumneata impreruna cu odiosul si a lui clica.

Daca ar fi vreo dreptate de vreun fel divina, morala sau dealtfel alde domniile voastre si nu numai ar fi trebui de mult sa fiti spinzurati prin piete publice!

Anonymous said...



,SUBSTITUT DE DRAPEL-BANDA GALBENA CU BREAKING-NEWS'

Intr-o singura propozitie,cam asa poate fi tratata toata vinzoleala asta a uselistilor,care in spatele drapelului national sau pitit pt a ascunde toate naroziile,porcariile si mizeriile care tin de aceasta organizatie infractionala-U.S.L.
M-am amuzat copios,pt ca mi-am dat seama ca-99% dintre cei care au aparut pe sticla,la moguli,si 100%amarasteni nu sunt capabili sa faca distinctia intre DRAPEL SI STEAG-PUNCT.
Pt ca daca ar fi avut o bruma de informatie,si-ar fi dat seama in ce capcana,in ce fosa septica i-a atras si bagat guvernul PONTA.
Sigur n-am pretentia ca omul obisnuit sa stie ca:
tribunalul Brasov a dat o sentinta definitiva pe acest subiect,favorabila celor care vor sa arboreze steaguri pe cladiri oficiale
-ca in Transilvania pe toate cladirile primariilor sunt STEAGURI,CU DIVERSE SEMNIFICATII,SI SIMBOLURI ASISDEREA.

Pt ca aceste simboluri,uneleefigii,steme-VORBESC DSPRE ISTORIA SI TRECUTUL ACESTOR PAMINTURI-PUNCT

PT ZE.V.-vreau sa stiu dle. ZEV. daca acolo la dv. aveti vre-un simbol pt CHIRPICI,si care sunt insemnele si simbolurile pt LOCALITATEA FLAMIZI????????


ANTICOMUNISTUL NERO

Anonymous said...



Da draga dle.Vasile,proabil ca da,am fi spinzurati in NEVERLANDUL ,din care se pare ca provii,pt ca da:
1.-Am sustinut si sustin-JOS PUTORILOR MINA DE PE BANII MUNCITI DIN SECTORUL PRIVAT
2-In situatii de criza economica,primii sacrificati sunt cei care doar consuma si nu produc,de ce,simplu,filozofie plecata de la taranul roman:
,NU OMORI VACA CARE DA LAPTE,LE OMORI PE CELE STERPE,PUNCT
3-Da statul roman este OBEZ SI TIRASTE DUPA EL,PREA MULTE PUTORI SMECHERI SI NESIMTITI.
4-Da PENSIILE NESIMTITE AR TREBUII ALINIATA CU PENSIILE ECHIVALENTE DIN SISTEMUL PUBLIC DE PENSII
5-Da,consider STATUL SOCIAL,MAI PE ROMANESTE HAIDUC NU DUCE NICAIERI-DOAR LA SARACIE,PUNCT.
P.S.-Nu vreau sa tulbur sensibilitatile gazdei,care ,MA TOLEREAZA,ca atare te invit la un limbaj ceva mai soft,dar daca gazda te accepta,asta e,eu nu voi coborii sub un anumit nivel-
Dle vasile,ai auzit de AUTOCENZURA?????????

ANTICOMUNISTUL NERO

Bibliotecaru said...

@ ZeV

Domnul Vosganian are o calitate pe care nu o mai are nimeni din guvern, ştie să dialogheze. Eu îl vreau pe domnul Vosganian ca ministru cât timp nu se întâmplă nimic rău din cauza domniei sale. Până acum poziţia a fost relativ echilibrată.

Bibliotecaru said...

@ Vasile,

Păi poporul este singurul lucru care contează oriunde.

Întrebarea este... ne trimit racheta cu rază lungă de acţiune pe cap?

Bibliotecaru said...

@ Anonymous ANTICOMUNISTUL NERO

În graba de a da cu barda în cineva, aţi uitat să specificaţi despre cine e vorba şi să daţi un link la ştire...

Bibliotecaru said...

@ Anonymous ANTICOMUNISTUL NERO

Ia citiţi să faceţi domnia voastră diferenţa... :D

http://dexonline.ro/definitie/drapel

Bibliotecaru said...

@ Anonymous ANTICOMUNISTUL NERO

În comentariul de mai sus, February 9, 2013 at 11:18 AM, spuneţi că aţi susţinut...

Puteţi să face dovada, aveţi un link?

Anonymous said...




BRAKING-NEWS-,SA CRAPATI IN CHINURI GROAZNICE-UNDE-I ARMONIA DE ALTADATA

Sa nu caree cumva sa va imaginati ca asa ceva ar fi o frintura de dialog dintre un USELIST SI UN PEDELIST,NUUUUUUUUUUUUUUUUU.
Aceasta celebra propozitie,face parte dintr-un savuros si spumos dialog intre ,VOCI'
Adica vircolacul,MIRCEA BADEA UNA DIN VOCILE VOICULESCIENE,II DORESTE,LE DORESTE ACEST LUCRU VIRCOLACILOR,VOCIELE LUI SEBASTIAN GHITA PESEDISTE,DECI LUI VICTOR PONTA.
Repede un remember,va amintiti ce armonie,pace si fratietate era anul trecut pe vremea asta??????????/
Fromos aliniat,SUB STEAGUL USELIST-ati observat nuanta,nu STEAG NU DRAPEL-deci frumos aliniati,TOTI VIRCOLACII USELISTI CINTAU SLAGARE BOLSEVICE CU PROMISIUNI GIRLA-ce s-a ales de promisiuni,ce s-a ales de RAIUL USELIST????????????
Am sa va raspund tot eu,prostii care i-au votat,s-au ales cu o cirpa pe post de STEAG AL TINUTULUI SECUIESC,din care n-au decit sa imbuce,sa molfaie si sa suduie.
Si s-au mai ales cu ceva VOTANTII USELISTI,CU BINECUVINTAREA VIRCOLACULUI MIRCEA BADEA:
,SA CRAPATI IN CHINURI GROAZNICE"
Auzi dle. ZEV ce-ti doreste MIRCEA BADEA VOCEA VOICULESCIANA,AUZI DLE. DIACONU EUSEBIU??????????
Nici chiar eu un ,ANTICOMUNIST FEROCE,NU INDRAZNESC SA FAC ASEMENEA URARI.

Dle. Bibliotecaru,trebuie ,ca AI COSMARURI,ce-ai votat si sustinut si ce dracu a iesit:
,SA CRAPATI IN CHINURI'??????????


ANTICOMUNISTUL NERO

Anonymous said...


Da dle. Bibliotecaru pot face dovada,dar nu e cazul,nu cred ca nu ma credeti pe cuvint????????????

Va stiu om serios,nu????

Anticomunistul NERO

Anonymous said...


P.S.-oare DL DIACONU EUSEBIU,o sa urmeze ,INDICATIILE VIRCOLACULUI MIRCEA BADEA????????????????
Dv ce ziceti,dle Bibliotecaru,ca va stiu om serios?????????????
Dar Moldoveanul ZEV????

ANTICOMUNISTUL NERO

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...


Oho,ho,stai asa Diacone NEDUMERIT,ca n-ai inteles,si acum te voi cita:
CU MUIE DE LA TRAIAN BASESCU o sa te alegi,tu si armata de indivizi ca tine.
Pt ca din banii europeni,comanditarii,aia de-ti dau tie bani pt o piine mai alba,IOC,AUZI,IOC,DE AIA NU SE ATING CA DE CASA SCINTEII.
Asa ca dragule,bine ai zis-te vei alege cu ce ai sustinut-ADICA CU MUIE.
Dar pt ca eu sunt baiat salon,ti-oi da eu o bere CU LAMUIE,PARDON LAMIIE........
WOWWWWWW,mda,sunt tare inspirat vastazi,ma si mir cit de ,OT' pot fi..........
Diacoane sa nu faci,BUUUUUUUUUUUUUM' ca murdaresti pereti,afara,afara dragule,acolo e voie......

ANTICOMUNISTUL NERO

Bibliotecaru said...

@ Anonymous ANTICOMUNISTUL NERO

Singurul meu coşmar este că vă citesc postările şi să caut trei cuvinte consecutive care să aibă o logică astfel încât să identific un punct de vedere. După ce pierd câteva minute încercând să înţeleg ceva, închei dezamăgit că nu am înţeles nimic. :D Nu aţi vrea să încercaţi cu afirmaţii mai simple, de tipul "Ana are mere"?

Anonymous said...

Nero ce faci bre?
N-ai mâncat astăzi şi zbieri de foame?

Bă văd că voi aţi uitat esenţialul:

CĂ AŢI PIERDUT ALEGERILE!

:))))))))

PS Dacă ţi-e fomică hai la mine ca să-ţi dau ţâţă!
Hai gata că mă plictiseşti, deci nu te mai bag în seamă!
AŞTEPT SĂ MORI ÎN CHINURI DE CANCER!
:)))))))))

Anonymous said...


Auleo,acu vazui,ce-i cu bataia asta,dar mai ales cu primaria?????????
Bey Diacone,daca intri in coliziune cu mine,zici ca te-a lovit tramvaiul 29,ai uitat ca ti-au pus baietii POZA LA GAZETA DE PERETE????????????
Wooooooooooooooooow ce tari baietii aia,sa-l afiseze pe DIACONU EUSEBIU,CU FATA LUI DE NEDUMERIT,offfffffffff,ce oameni d'omle ce oameni....

anticomunistul NERO

Anonymous said...

Aţi observat o chestie?
Că Ăl de Sus nu bate cu parul?
BATE CU CANCERUL!
Ba la plămâni, ba la ovare, ba la mamele......

Bibliotecaru said...

@ Anonymous ANTICOMUNISTUL NERO

Cum să vă cred pe cuvânt când aveţi un nick de două luni de zile :D Aveţi impresia că sunt atât de credul încât cred pe cuvânt pe toată lumea? :D

ZeV said...

Mda..am revenit, dom Biblio, de la un service auto, pe care l-am ales în ultimă instanţă, după ce m-am convins că unităţile de tip ,,brand", ÎŞI BAT JOC de amărăştenii care au plătit, sau plătesc la greu, rate peste rate.
Un set de amortizoare , chipurile de,,firmă", m-ar fi costat cca 26 milioane lei. La micul particular la care am apelat, preţul cerut a fost...7 milioane.
Cineva ne tot spune cât de frumos şi devreme acasă este capitalismul, preocupat, esenţialmente, de satisfacerea totală a clientului. Desigur, cu o coca cola, o cafea, un ceai, toate gratis. Dar când vine nota de plată...aoleu muică... ;))
Aşă că, de această dată mi-am luat inima în dinţi şi am by-pass-at (;) )service-ul cu neon spectacular şi am mers la un privat micuţ cu atelier într-o baracă metalică.
Veţi spune, probabil: dar nu are dotare corespunzătoare, nu are CELEBRELE STANDARDE (de kko) EUROPENE, nu are..pe mă'sa şi pe tat'su, etc.
Vă răspund: SE PREA POATE, DAR ! ...în service am dat nas în nas..ghici ?...CU ŞEFUL DE SHOW ROOM de unde am cumparat maşina!
Venise cu automobilul firmei să-i facă o revizie, chiar la .... fostul său coleg, proprietar al ,,service-ului baracă" unde mi-am rezolvat problema cu amortizoarele !
Ha ha ha ha ha hi hi hi
Conchid: Vosganiene, când ai să-ţi conduci propria afacere, mulţumindu-ţi clienţii, atunci să pretinzi dividende, peste salar.
Până atunci, taci dracului din gură, sau pleacă din guvern ! Fabricile şi uzinele nu sunt moşia lu' tat'tu.
;))

Anonymous said...



Bei NEDUMERITULE,tu n-ai inteles inca ,ca :

TRAIAN BASESCU ESTE SEFUL STATULUI SI EL CA SEF AL GUVERNULUI SI AL STATULUI CONDUCE SI REPREZINTA ROMANIA???????????
Daca n-ai inteles esti fraier...........
Legislativul,ESTE UNA,AUZI UNA DIN PUTERILE UNUI STAT DEMOCRATIC.
Dar,hai astea is lucruri complicate,nu de nasul tau de nedumerit.
Si nu mai zgaria usa ,SEFULUI STATULUI,lasa-l pe ponta ca si el tot nedumerit ramine......
hoooooo,haaaaaaaaaaa
Moama ce va face BASE ASTA-se duce la bruxelles si cind se intoarce,ce ai zis diacoane ca va da???????????????

ANTICOMUNISTUL NERO

Bibliotecaru said...

@ Anonymous ANTICOMUNISTUL NERO

Habar nu am ce aveţi cu Mircea Badea, poate din cauză că nu prea urmăresc ce zice şi ce face domnia sa. Cine este Mircea Badea ca să-mi fac probleme relativ la ce spune şi ce face domnia sa? Este o persoană privată, nu prea are bun-simţ, este şi încrezut... dar toate acestea îl privesc direct, este treaba lui. Dacă ar fi politician ar exprima un punct de vedere politic... dar aşa, e treaba lui ce spune.

Bibliotecaru said...

@ Nedumeritul român

Aţi primit o bulină pentru cuvintele pline de avânt patriotic. :D BEEEEEEEP!

Anonymous said...

Băi Nero, vezi că ultima ora când te-am mamelit, la mameaua din stânga am simţit doi noduli.
Destul de măricei!
Eu zic să laşi dracu' netu' şi să te duci la medic.
Nu de alta dar păţeşti şi tu cum a păţit căţeaua aia din Ploieşti care a rămas fără mamele!
ACUM ESTE ÎN FAZĂ TEMINALĂ!
:))))))))))

Bibliotecaru said...

@ ZeV

D-aia nu am maşină... e drept, nici nu prea ies prin casă.

Anonymous said...


Na ca-i dau si io dreptate lui ZE.V.
Zi omule,ca acum nu zici rau.
Incepi sa-ti revii.............

Anticomunistul NERO

Da sa-i trimiti o nota plata si lui NICHITA,ca are Iasul niste drumuri.............STEPA RUSA E AUTOSTRADA..........

Anonymous said...

Dom Biblio nu fii naşparliu şi pune botu' la vrăjelile blondelor!

Reciteşte comentariile şi te rog observă că nu eu m-am luat de vaginul ei ci ea s-a luat de penisul meu! (i-a picat cu tronc!)

Bibliotecaru said...

@ Anonymous ANTICOMUNISTUL NERO

Scuzaţi că vă spun, dar Traian Băsescu nu este şef nici peste un muşuroi de furnici. "Şeful statului" era pe timpul lui Ceauşescu. Şeful Guvernului este primul-ministru. Traian Băsescu este... cum spune Constituţia...

"Presedintele Romaniei reprezinta statul roman"

Şeful statului se crede domnia sa. Se pare că aşa îl credeţi şi domnia voastră... noroc că ştim şi noi citi ce scrie în Constituţie.

Anonymous said...



Rau dle.bibliotecaru,rau,de la dv .nu ma asteptam,un democrat ECOLOGIST SA PLECATI DE LA PREZUMTIA:

,VINOVAT'

Se poate dle. Bibliotecar,se poate?
Io inteleg ca sunteti la guvernare,da nu repetati eroarea lui ADRIAN NASTASE,CARE VEDEA IN ORICE PRIVAT UN INFRACTOR.
Vezi cea patit??????
Singur cu gurita lui a spus ca ...........DAU BANUTII CE I-AM FURAT II DAU DE BUNA VOIE.

Ce ziceti dle. Bibliotecaru,MA CREDETI PE CUVINT?????????????


Anticomunistul NERO

Bibliotecaru said...

@ Nedumeritul român

Îmi pare că nu aţi mai intrat de mult timp pe blogul doamnei Udrea. Relaţia mea cu "blondele" pedeliste s-a deteriorat de foarte mult timp.

Bibliotecaru said...

@ Anonymous ANTICOMUNISTUL NERO

Încă o dată vă atrag atenţia, habar nu am despre ce vorbiţi. Încercaţi mai puţin elucubraţii şi mai multe informaţii. Nu e o ruşine să vă exprimaţi prin "Ana are mere" dacă aşa veţi fi înţeles.

Bibliotecaru said...

@ Anonymous ANTICOMUNISTUL NERO

De bună voie dă domnul Năstase banii pe care trebuie să-i dea prin hotărâre judecătorească definitivă? Vi se pare că are de ales să nu-i dea? Chiar mă credeţi cretin?

ZeV said...

:))))))))
Acu' văzui !
"Ana are mere"?
Răspund : nu, Ana nu are mere. Ana, ori are pepeni, ori nu mai e femeie. Adică, o cheamă lulu.
:)))))

ZeV said...

...sau Nero.
;)))

Anonymous said...



Dle bibliotecaru,acuma inainte de a lua masa ,daca tot mi-ti amintit ca stiti sa cititi in constitutie,asa ca sa am pofta de mincare,va intreb:
Cum se face ca la Bruxelles,la dezbaterea si hotarirea bugetului ,unde PARTICIPA SEFII DE STATE,s-a dus,bata-l norocu TRAIAN BASESCU.
Si,ce sa vezi,C.C.R. ia dat peste minute,la fundulet,dar mai ales la talpi,pina i s-au umflat de nu se mai poate incalta,DL VICTOR PONTA,si in loc sa-l trimita la BRUXELLES,l-au azvirlit pe scari,dupa care l-au ppus in genunchi pe coji de nuca.
De unde acum,se zmiorcaie si ne explica ce ,BINE AR FI JUCAT EL,daca nu ar fi avut TALPILE UMFLATE.
Ei de ata ,minuntaie ce mai zici dle Bibliotecar?????
Daca n-ai inspiratie sa raspunzi,iti recomand dle. Bibliotecar un CLASIC IDIOT IN VIATA:
DL. GHISE....wow ce tare.......daca nu aveti tricou va cumpar eu unul.


P.S.-la vesnic nedumeritul DIACONU EUSEBIU,ii cumpar eu o sinringa si o camasa de forta............

ANTICOMUNISTUL NERO

Anonymous said...


O.K.dle bibliotecaru,deci nu vreti decit informatii fruste gen nANA ARE MERE.
Bon,atunci va cer permisiunea si o derogare de la beeeeeeeeeep,si uitati ce va propun:
In biroul unui pres. de CONSLIU JUDETEA,UN PRES.sa zicem pe vnume ..REANU statea de vorba cu un pesedist.
PENELISTU ..........REANU CU UN PAHAR DE tuica de pere in fata,cu buchet si aroma deosebita,ii spune UNUI PESEDIST:
Dragul meu;
La umbra nucului batrin
STAU SEFI NOSTRI
Si seful meu ii spune la al tau
In gradina cu butuci
eu BEEP SI TU-L IMBUCI
IO-L IMBUC PE JUMATATE
Tu-l maninci pe saturate.
Iata o discutie,simpla,fara subtilitati,dar foarte filozofica,care spune tot,despre marea prietenie-PESEDISTI-PENELISTO-PECISTA.
Dle. Bibliotecar,daca considerati ca textul este prea HARD.........NU-i cu suparare daca va fi sters desi zic eu,UN ADEVAR RAMINE UN ADEVAR,CHIAR DACA ARE FORMA:
,ANA ARE MERE,ori cea propusa de mine,mai RECUPERAT DIN MINUNATUL NOSTRU FOLCLOR ROMANESC..

ANTICOMUNISTUL NERO

ZeV said...

Nero/zapa/lulu/udrea, etc.
Înţeleg că voi, aflaţi sub zodia portocalei mecanice, în toate sensurile posibile, v-aţi legat ombilical de catargul principal pentru a nu fi tentaţi de ,,cântele sirenelor".
Totuşi, încearcă să sincronizezi o milisecundă de luciditate cu un semn de întrebare...
De cine vă veţi mai lega /agăţa după ce ,,catargul" se va rupe în mod natural ?
Dă-mi trei nume de specii de...plante. Pardon, arbori.
:D

ZeV said...

erata
cântecele sirenelor
scuze

Bibliotecaru said...

@ Anonymous ANTICOMUNISTUL NERO

Cum se face că Traian Băsescu se hăhăia nu lângă preşedintele Ungariei ci lângă premierul Ungariei...

Dumneavoastră sunteţi turc? Nu înţelegeţi că "şef de stat" este ceva folosit de gospodine când merg la piaţă în contextul constituţional românesc. La fel este cazul şi folosirii conceptul PUTERE/OPOZIŢIE... Nu există aşa ceva în România, este vocabular de gospodine care merg să ia nişte praz din piaţă.

Arătaţi-mi mie unde scrie că "la Bruxelles, la dezbaterea si hotarirea bugetului, PARTICIPA SEFII DE STATE".

Eu ştiam că vorbim despre
"Statele membre sunt reprezentate în Consiliul European de șefii lor de stat sau de guvern și în Consiliu de guvernele lor, care la rândul lor răspund în mod democratic fie în fața parlamentelor naționale, fie în fața cetățenilor lor."

Cum noi NU AVEM ŞEF DE STAT... trebuia să ne reprezintă GUVERNUL.

Asta pentru cine citeşte, cine nu citeşte... merge şi aşa, repetat ca papagal ce spun alţii.

Şi poate mă mai scutiţi cu CCR-ul că s-a lămurit lumea de foarte mult timp.

ZeV said...

..nu e turc, e cetăţean european..ba nu, e cetăţean american..ba..cred că nici el nu mai ştie ce este.
Un lucru e sigur: are toate şansele să devină cetăţean ungur.
:))

Bibliotecaru said...

@ Anonymous ANTICOMUNISTUL NERO
Eu nu vorbeam despre "informatii fruste", ci despre informaţii clare.

ZeV said...

Nu ştiu cum se face, dar pe orice blog, se aciuează cîte un bufon.
Noi avem doi, dar bine că nu se calcă pe bătături.
Dacă sunt unul şi-acelaşi ??
Ambii sunt filo americani, unul e ungur prin naştere, altul, provine dintre iobagii români, amândoi bat câmpii la greu, prin urmare, doar ADN-ul a mai rămas de comparat.
La prima/b1/nasul vedere, produc la fel de subţire şi cu sâmburi. De adevăr, bineînţels.
:D :D

Unknown said...

Auliuuuuu, te certaşi cu blondilii Udrei Biblio?
Nişte panarame!
Ştiu pe unul care le-a futut pe toate!
:)))))))))

Să mor io de-a scăpat vr-una!
:)))))))))

Dacă nu mă crezi întreab-o pe viitoarea mea nevastă - madam Praz!
:)))))))))

Unknown said...

ZeV te-n ceafa aia de moldovan!
DOAR EU SUNT BUFON!
Restu' sunt doar nişte făcături janghinoase.
Să mor de te mint!
Biblio poate să confirme!

Unknown said...

Şi Horvath şi Zapa sunt nişte pedofili!

Un aspect interesant este că IP-urile lor se găsescpe pa aceleaşi site-uri de pedofilie.
:)))))))))

Robert Horvath said...

Intrebarea zilei.
Bibliotecaru se indreapta lent spre un WC public
unde lipseste hartia de sters la fund.
Se va sterge cu barba sau va pleca ....nesters ?

ZeV said...

Horvath, ai si tuflit-o din prima.
Cumpăraţi, măi, fraţilor, plastilină...măcar nu pute.
:)))
PS
Ştiam eu că-i curg mucii pe monitor citind pe nerăsuflate tot ce se scrie pe singur blog independent, naţional şi unitar din România.
:)))

ZeV said...

..Horvath...ţi dau un sfat, când mucul se întinde peste bărbie, scoate limba şi fă HAP !
În acest fel, îţi conservi energia..că tot se pune accent pe ecologie şi reciclare.
Scrie în ,,directive". Era să spun MCV, dar nu e târziu, mai e unul în decembrie 2013.
:)))

Unknown said...

ZeV hai să te scot dintr-o eroare în care văd că persişti.

Până acum vr'o 2-3 săptămâni eram ferm convins că Traian Băsescu va avea sânge în instalaţie şi va face pasul hotărâtor care ar fi spulberat USL-ul.

NU L-A FĂCUT ÎNSĂ!
SE PARE CĂ MARINARUL NU MAI ESTE TRAIAN BĂSESCU MARINARUL CU PULA CÂT PARUL CI ESTE TRAIN BĂSESCU COMISARUL EUROPEAN CU PULA BLEAGĂ PRECUM FRUNZA DE LEUŞTEAN!

Nefâcând respectivul pas, care ar fi pus în dificultate USL-ul şi ar fi revigorat zona PDL, Traian Băsescu acum nu mai contează!

NICI PENTRU AMERICANI!
NICI PENTRU EUROPENI!
NICI MĂCAR PENTRU ROMÂNI!
Deja ESTE ISTORIE!
Ceea ce face el acum sunt doar nişte giumbuşlucuri de imagine.
Ca să nu uite lumea că există!
Deci repet şi băgaţi toţi la cap ceea ce vă spun:

TRAIAN BĂSESCU ESTE OUT OF GAME!


Aceeaşi greşeală o face şi Udrea, care nu ca scaiul de oaie ci ca oaia de scai se ţine de Băsescu!
VA DEVENI ŞI EA ISTORIE!
Eu v-am mai spus vouă:
TOŢI CEI ÎN PREAJMA CĂRORA S-A AFLAT DAN ANDRONIC SAU CEI PE CARE I-A SUSŢINUT DAN ANDRONIC, AU PIERDUT.
AU SFÂRŞIT-O RĂU!

Şi încă ceva să vă mai spun:
Acum, la UE, Traian Băsescu şi-a plătit datoria pe care o avea:
A FĂCUT CIOCUL MIC ŞI A ACCEPTAT REDUCEREA DRASTICĂ ABUGETULUI!

Acesta a fost trocul.
NOI TE AJUTĂM PE TINE DAR TU CÂND VA VENI VREMEA VEI FACE CIOCU' MIC ŞI VEI VOTA CUM VOM SPUNE NOI!

Şi daravela cu steagurile este tot o datorie pe care Traian Băsescu a trebuit să i-o plătească lui Orban!

De aici încolo Traian Băsescu pe zi ce trece va dispărea din peisaj.
Poate doar Voiculescu să-l mai ţină un pic la vedere, dar în rest nimmeni şi nimic nu va putea opri dispariţia de la masa de joc a lui Traian Băsescu.

Pam-pam!
:)))))))

Anonymous said...



Hopa,dle. bibliotecaru,reusiti rara performanta sa ma dezamagiti de doua ori in aceiasi zi.
Papagali spuneti si CCR.
Dle Bibliotecaru,va recomand cu caldura pt sanatateadv. si curatenia dv. sufleteasca,dar mai ales morala-LEPADATI-VA DE ANTENA3,LEPADATIVA DE INFLUENTELE VIRCOLACILOR DE ACOLO.
Ce nu va convine la C.C.R.???????????ca nu accepta abuzurile unor infractori,a unor indivizi cu apucaturi dictatoriale,antidemocratice si antiromanesti.
Vreti sa traiti in tara bunului plac???????
Pun iesirea dv,BANDIDEATSCA' pe pierderea cumpatului si deci,a lipsei de argumente credibile.
Faptul ca sunteti antieuropean,ca iubiti dictatura bolsevica,ca nu puteti accepta jocul democratic,si ca va asociati cu asaemenea purtatori de mesaje,GEN TERORISTUL MIRCEA DOGARU,va plaseaza in zona neagra-a tradatorilor de tara.

Dv. si cei ,putini dealtfel ca dv. contrazic COMISIA DE LA VENETIA???????????
Reactiadv are toate insemnele si provocarile postului guvernamental rus:
VOCEA RUSIEI'

ANTICOMUNISTUL NERO

Anonymous said...


Cu bolta si presiune,antibliotecaru,antedeontologul,ionceldomn,nedumeritul,etc-DIACONU EUSEBIU-caz patologic ce esti tu de schizofrenie,POSESIVA.
Vad ca ai obsesia blondelor,si cu deosebire,sau in mod special esti obsedat de una,cu care ma confunzi.
De aici as trage si o prima concluzie:
daca ajungi sa ma confunzi cu BLONDA IN DISCUTIE,incep sa cred ca esti cam slab de inger-PAI NEDUMERITUL DIACONU,CIT DE BINE O CUNOSTI,DACA NU-I STII STILUL,STILISTICA SI OBICEIURILE????????
Inca o nota proasta pt tine DIACONU EUSEBIU.

Acum pt MOLDOVEANUL ZEV.-zevule,baiatule,vad ca dupa ,DEMASCAREA BOLSEVICA LA CARE TE-A SUPUS MITICUL POPESCU,ALIAS DIACONU EUSEBIU,ai intrat in siajul; lui.
Mai omule,tu esti ceva mai curatel decit el,fugi si nu mai prelua din arsenalul lui toate timpeniile,si obsesiile unui schizofrenic posesiv.


si acum ca tot mi-ati cerut linkuri ,DE SUSTINERE sa va ofer unul ,SCOALA;
http://anonimusgerula.wordpres.com

ANTICOMUNISTUL NERO

Anonymous said...


P.S.-ERATA,LINKUL CORECT:

http://anonymusgerula.wordpress.com

ANTICOMUNISTUL NERO

ZeV said...

Re 3:54 PM - DE, Ion, Nedum, etc
Este foarte posibil ca Traian Băsescu să nu mai existe dpdvd politic, iar ceea ce percepem noi, să fie doar o HOLOGRAMĂ ectoplasmatică amărâtă şi distorsionată, ţinută în viaţă de respiraţia gură la gură a liderilor PPE aplicată muribundului aflat în stare de comă.
Cu toate acestea, este probabil ca unii cai troieni din USL, să-l ia încă în serios. ;)
Oricum, mi-a plăcut reacţia lui Victor Ponta:
Băsescu a făcut la Bruxelles, UN MARE FÂSS.. ! Nu a negociat absolut nimic, dar a încercat printr-o beţie de cuvinte să simuleze că are , în continuare, îniţiativa. În realitate, Traian Băsescu este un INS TIMID, TIMORAT ÎN FAŢA ÎNTREBĂRILOR FRONTALE, nu ştie să reacţioneze corect la diferitele situaţii delicate şi imprevizibile, l-am
privit cu atenţie, este stângaci în relaţia cu..Merkel & Co UE/PPE, nu-şi găseşte cuvintele, semn că are un mare deficit de vocabular, idei şi prezenţă de spirit.
Pur şi simplu Traian Băsescu a ajuns bufonul Europei, aşa cum Zapa este bufonul actualmente activ al acestui blog, iar toţi liderii europeni arborează o grimasă de toleranţă condescendentă atunci când marinarul deschide gura.
Nici nu a negociat demn şi constructiv şi nici nu a vrut să semneze scrisoarea lui Ponta referitoare la Schenge...s-a comportat exact ca un puşti obraznic, încăpăţânat şi cu un retard mintal cu greu camuflabil.
Pe viitor, îi recomand premierului să procedeze altfel şi să asocieze documentul cu următorul mesaj:
,,Alăturat, vă anexăm o maculatură neimportantă, pe care, să nu vă prind că o semnaţi !"
:)))
Acest om este, într-adevăr, grav bolnav de aroganţă şi de ,,gicăcontrism" cronicizat, face, zilnic, ţara de râs, dar mă surprinde că nimeni din preajmă nu încearcă să-l ajute..sau, nu mai ascultă decât de femei ?
:)))

Bibliotecaru said...

Ectoplasmă? Ghostbusters?

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.