10 June 2012

Abia acum începe să-mi fie cu adevărat frică


Îmi este frică pentru că de câte ori a spus domnul Băsescu că nu va fi ceva, de atâtea ori acel ceva s-a întâmplat din plin... Aici deja nu mai este vorba despre împrumut de la FMI sau de plata pensiilor şi salariilor.
Presedintele Traian Basescu considera ca Romania nu va repeta soarta Greciei sau a Spaniei, deoarece a avut in "2009, 2010 si 2011 oameni politici care si-au asumat raspunderea sa corecteze dezechilibrele macroeconomice". Traian Basescu a intrat in direct, prin telefon, la Antena 3, Realitatea TV si Romania TV, si a purtat discutii cu moderatorii despre alegerile locale, despre situatia Euro si despre cumparaturile pe care tocmai le facuse.

http://media.hotnews.ro/media_server1/image-2012-06-10-12484588-41-traian-basescu.jpg
Foto: Agerpres

"Previziunea mea e ca in Romania nu se va intampla ce s-a intamplat in Grecia si Spania. Romania a avut in 2009, 2010 si 2011 oameni politici care si-au asumat raspunderea sa corecteze dezechilibrele macroeconomice. Veti mai vedea si alte tari care nu au avut curajul sa facem ce am facut noi la timp, cu sacrificii", a spus seful statului, intr-o interventie telefonica la Realitatea TV.

Traian Basescu a fost contactat de reporterii postului de televiziune in timp ce se afla la o cafea, cu ziaristii, la un supermarket din capitala, dupa ce a facut cumparaturile.

"Intotdeauna viitorul Romaniei l-am vazut de pe pozitii de optimist, ca un om care are incredere in tara si in poporul lui", a adaugat presedintele.
(http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12484573-traian-basescu-romania-nu-intampla-intamplat-grecia-spania.htm)
De mâine îmi reduc porţia de mâncare... încep economiile la sărăcie.

17 comments:

ZeV said...

Domnule Biblio, daca nu ati fi postat dvs, stirea, n-as fi stiu ca domnul Basescu isi face cumparaturile astazi.
Dati prea multa importanta gesturilor de imagine ale politicienilor.
Bunăoară eu m-am delectat cu finala masculină de la Roland Garos, iar acum, mă întorc la fotbal.
Desigur că mi-am exercitat obligația față de democrație, încă de dimineață. În rest, ce va fi va fi. Noi suntem și vom rămâne simpli spectatori, chiar dacă, unii, cred că lumea se învârte în jurul lor. ;)

Anonymous said...

Mulţumim de găzduire eşti un şarpe fain!
:))))))))))
Gata!
Popii te salută, la orele 21:00 suntem on line
:))))))))))

Bibliotecaru said...

De mâine nici nu ştiu ce să fac... :D

ZeV said...

Felicitări , domnule Nicușor Dan. Îi felicit și pe (încă) puținii bucureșteni care au votat împotriva întregii clase politice.
Cum am mai spus în mod repetat colegilor care mă privesc chiorâș și/sau cu neîncredere, urmează deconturile în PDL. Dacă nu se va face nici acum ce trebuie, la toamnă, dezastrul va fi total.
Nici în urmă cu 12 luni, când atenționam PDL că a comis o imensă eroare trucând Convenția Națională, nu am fost luat în serios, ba chiar, am fost exclus de pe unele bloguri ,,democratice". Poate că acum, susținătorii partidului vor înțelege că doar fiind obiectivi și exigenți în conexiune cu idolii lor și cu ei înșiși, vor putea convinge o masă critică de cetățeni. Ura, aroganța, suficiența, incompetența, lașitatea, incoerența, clientelismul, spiritul de gașcă (în principal din organizația de Bucuresti), partizanatul orb, (con)duc la eșec garantat, mai devreme, sau mai târziu. Se pare că, mai devreme decât s-au așteptat unii.

vaisamar said...

astepti legea falimentului personal =))

Vasile, said...

Zev se face ca nu stie,

Pai asta a fost cea mai importanta stire , menita ,in viziunea unor televiziuni,sa estompeze insemnatatea zilei de ieri.
Ce poate fi mai important decit votul presedintelui de mana cu Ebba,abordarea pupincuristilor din
mas media, in mod special apelarea "antenei 3",care ar fi trebuit sa-i inchida linia, adica reintoarcerea la popor!

Rusine acelora care au votat un independent, un vot irosit ,SA-MI FIE RUSINE!

balbeck said...

As vrea sa fim in situatia Greciei,din punct de vedere salarial.Pensionarii castiga 1200-1400 euro pe luna.

ZeV said...

Vasile
Buna dimineata
Vorbiti, probabil, de votul irosit acordat domnului Nicusor Dan ?
In ce zona politica ar fi fost (msi) util acest vot ? Va referiti, poate, la Dan Diaconescu ?
;)

ZeV said...

corectie
..(mai) util..

nimrod said...

:)))))

Biblio,

Salutări din judeţul Gică Contra, unde bolşevicii au încasat-o de le-au mers fulgii, inclusiv la mine în târg. Deci, doar gloabele mor atunci când vor câinii. Altfel, eşecul uslaşilor era de aşteptat câtă vreme au lăsat campania tot pe mâna femeilor de servici şi coloneilor de securitate.
Aşa că, noi pe aici mai adăstăm prin zona Schengen timp în care, constat cu bucurie, Sudul României se pregăteşte de intrarea în zona Shenzen, ceea ce şi merită. :)))

Bibliotecaru said...

@ nimrod

Asta este bine. Nici chiar 100%... :D

ZeV said...

Dar pe unde viețuiți, domnule Nimrod ? Cumva prin Republica Moldova ? Sau Ucraina ?
Că nu-mi vine să cred că identificați social democrația europeană, inclusiv pe domnul Hollande, cu bolșevismul.
Uite de asta, încep să am niscaiva rezerve față de o anume dreaptă. E tot mai aproape de...extrema dreaptă și tot mai îndepărtată de popor.
Totuși, nu am auzit-o nici pe doamna Merkel vorbind în astfel de termeni despre SPD, cu care, a conviețuit fără probleme.
;)

nimrod said...

Biblio,

Evident că e de bine... Mai mult, spre deosebire de pesedişti, în Neamţ PDL-ul n-are o "curea de transmisie" care să-l lege de Centru şi asta face rezultatul cu atât mai plin de învăţăminte.
PSD-ul, pe de altă parte, a avut întotdeauna, chiar mai multe curele dintr-astea, dar ori n-a ştiut să le folosească ori, din aroganţă, nu l-au interesat. De altfel, cred că o să-mi calc pe inimă şi o să le propun cunoştinţelor mele personale de la vârful PDL să-şi mişte fundu' încoace să înveţe cum se menţine controlul politic în vremuri de restrişte electorală...

nimrod said...

ZeV,

PSD-ul, pe care nu dau doi bani, n-are nici în clin nici în mânecă cu social-democraţia vest-europeană. Altfel, îmi pare tare rău că liberalii nu l-au oprit pe Antonescu să-şi pună boii în cârd cu ăştia. Văd că PSD-ul şi-a adjudecat şi câteva victorii "personale", prin candidaturi separate, ceea ce îi trimite pe liberali direct în categoria ţepuiţilor... :)))

ZeV said...

nimrod
La Piatra Neamț e pe muche..cum se spune.
Daca e sa vorbim de învățăminte, ar trebui să reflectăm că si in municipiile in care castigă la limită (câteva sute de voturi diferență n.r.), PDL nu poate oferi voturi cu pondere suficientă la parlamentare. Si nu uitati un lucru, domnul Stefan nu va fi candidat in toamnă. ;)
Asa că, domnule nimrod, nu vă imbatati cu apa rece.
PDL este in picaj necontrolat si va izbi pamantul cu accelerația gravitațională g daca nu se reformeaza in regim de urgență.
Chiar si domnul Stefan recunoaste acum că, varianta Blaga ar fi fost preferabilă pentru forța electorală a partidului.
;)

ZeV said...

nimrod
Nu vă fie cu suparare, dar nici cu bolsevismul nu are.
In ceea ce priveste baronii locali, dupa cum se vede, toate partidele detin un număr considerabil. E adevarat, ca cei ai PDL, s-au imputinat semnificativ. Apropo, ce mai face prietenul domnului Stefan, recte, domnul Flutur ? I-am intalnit pe amandoi la Varatec, brat la brat.
;)

nimrod said...

ZeV,

:) Vă faceţi niznai. Păi "pe muchie de cuţit" nu e tot una cu ce s-a întâmplat la Bucureşti şi prin alte părţi. Asta era ideea. Altfel, să ştiţi, eu nu prea beau apă... Mai ales că nici pedelist nu sunt...

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.