13 June 2012

Amintiri din epoca de aur


Creşterea economică pare a fi principalul deziderat al guvernelor din ultimul timp. Domnul Boc a reuşit creşteri negative, ceva mă face să cred că nici în acest an lucrurile nu vor sta în favoarea binelui economic...

Să ne amintim însă de "epoca de aur". Propagandă este şi acum, dar nu mai au tupeul să raporteze asemenea creşteri.

http://fs69.trilulilu.ro/imgs/Bibliotecaru/evolutia-economico-sociala-a-romaniei_b74e6d5e69b3d0.jpg?size=original

Cincinal în patru ani şi jumătate? Creşte venitul naţional?, creşte...

4 comments:

Vasile, said...

forget it!

Bibliotecaru said...

Cine uită, repetă.

vib said...

@Bibliotecarul: ma intreb daca facea cineva legatura pe atunci intre venit si puterea de cumparare sau calitatea vietii. Nu ca azi ar face-o prea multi :D...

Bibliotecaru said...

@ vib
Cu siguranţă că nici de viaţa politică nu se interesau prea mulţi. Toată lumea ştia cine este preşedinte, prea puţină lume se mai interesa cine este premier.
Ţin minte că la un moment dat în copilărie am citit şi eu în ziare că preşedintele Ceauşescu a schimbat primul ministru... şi nu am fost deloc impresionat... mă întrebam chiar de ce stă scris pe prima pagină a ziarului... asta este ştire? Ce mare lucru, pleacă unul, vine altul...

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.