26 February 2010

Aranjamentele stai în bai


Mi-a căzut şi mie ochiul pe câteva zeci de pagini care conţin România aşa cum este văzută ea de FMI, hiper-realistă şi pozitivă. Dacă aş fi ştiut mai multă economie şi ceva engleză economică, poate că mi-aş fi dat seama că situaţia nu este aşa de gri pe cât o credeam, neştiinţa însă nu m-a salvat şi am rămas în ignoranţă.

Luaţi cu încredere, că-i aproape proaspăt, trei patru zile, maximum:

Romania: Second and Third Reviews under the Stand-By Arrangement, Request Rephasing and Waiver of Nonobservance of Performance Criterion; Statement by the IMF Staff Representative; and Press Release on the Executive Board Discussion.

(sursa: http://www.imf.org/external/pubs/cat/longres.cfm?sk=23647.0)

Atenţie la tabelul cu previziunea datoriei externe... Ea va mai creşte un pic anul acesta, dar de anul viitor va începe să scadă dramatic. Mie mi-a plăcut asta... am râââââââs... vai ce-am mai râs.

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.