16 February 2010

Surprize, surprize cu domnul Tismăneanu


Am trăit să o văd şi pe asta, domnul Vladimir Tismăneanu dând palme mediatice preşedintelui şi premierului.
Cum spune rapsodul popular... i-auzi i-auzi i-auzi i-auzi ia i-auzi i-auzi i-auzi ia ardeooooo hop hop hop hop iiiiii zaai maaa i-auzi i-auzi i-auzi ia uuuiuiuiuuuu hei haa

Vladimir Tismăneanu:

Domnule Preşedinte, Domnule Prim-ministru, aţi câştigat alegerile vorbind şi despre necesitatea reformării statului. Credeţi că o astfel de reformă poate avea loc în condiţiile în care istoria recentă rămâne neelucidată, vinovaţii nepedepsiţi şi adevărul neştiut? Credeţi că este posibilă vreo reformă, orice reformă, fără ca Justiţia să se pronunţe asupra crimelor şi vinovăţiilor trecutului? Dacă da, este mai bine sa spuneţi clar opiniei publice acest lucru, iar dacă nu, trebuie să vă puneţi în acord vorbele cu faptele.

Condamnarea comunismului, act pe care l-am salutat şi pe care îl susţinem în continuare, rămâne unul pur declarativ dacă nu este urmat de acţiuni concrete. Atât condamnarea comunismului, cât şi reforma statului riscă să se transforme în demagogie dacă nu veţi întreprinde acele acţiuni care să le dea consistenţă.

http://tismaneanu.files.wordpress.com/2009/02/cropped-volo-sepia-alb5.jpg

În plus, vă atragem atenţia domnule Preşedinte, domnule Prim–Ministru, domnule Ministru al Justiţiei şi doamnă Procuror General, că faptele din dosarele Revoluţiei se vor prescrie în timpul mandatelor dvs în situaţia în care nu veţi acţiona pentru rezolvarea lor. Cu alte cuvinte, veţi rămâne în istorie în această ipostază, iar în manuale şi cărţi va scrie că sub guvernarea şi mandatul dvs vinovaţii au scăpat judecăţii şi adevărul a rămas nedescoperit. Niciun argument, indiferent de natura lui, nu va sta în picioare în faţa acestei realităţi. Din nefericire, pata din activitatea şi viaţa dvs va fi într-o cu mult mai mare măsură o pată în istoria României.
(restul puteţi citi pe... http://tismaneanu.wordpress.com/2010/02/15/adevarul-trebuie-stiut-vonovatii-trebuie-judecati-apelul-societatii-civile-din-romania/)

Dacă nu ar fi fost atât de apropiat momentul în care dl Mircea Geoană ar fi avut şi el momentul de Surprize, Surprize... mai că aş fi crezut conceptul de nouă verticalitate intelectuală.



În condiţiile în care domnul Geoană deja a confiscat pe moment interesul pentru revoluţie (la domnia sa sunt şi minieriadele), domnul Tismăneanu nu mare decât să încălzească supa de ieri.

Am o viziune violetă cu marca Vanghelie-Hrebenciuc. Maşinaţiunile cuplului de curând menţionat ar putea avea legătură (tot o viziune de-a mea). primele victime:

Adrian Năstase: "Nu am de gând să legitimez prin participarea mea la această competiţie o competiţie în care nu cred. Am o mult prea mare preţuire pentru mine însumi"

Ion Iliescu: "Mă îngrijorează că este sămânţă de subminare a unităţii partidului şi de spargeri periculoase"

Şi ultima viziune pe acest post, se făcea că cineva numit Geoană se făcea frate cu Vanghelie-Hrebenciuc pentru a trece funcţia.

Ştie cineva unde pot găsi butonul de OPRIT pentu nesimţirea politică? Aş vrea să opresc nişte persoane care se cred personalităţi prin şantaj... şi nu ştiu unde l-a pus fabricantul.

PS.
Se leagă, se leagă...

Parcă văd o dedicaţie din partea domnului Vanghelie către întreaga clasă politică:

Strofa 1:
Sunt stapan pe munca mea
Nu traiesc la mana altuia
Asa mi-a placut mereu
Sa fiu singur seful meu
Eu nu am sef..eu nu am sef...
Banii mei...ii cheltui..asa cum am chef
Fac ce vreau cu munca mea
Cum imi cere inima

Refren: (bis)
V-am facut-o,v-am facut-o,
Am tot stat si am gandit-o
V-am facut-o, v-am facut-o ca la carte
De s-ar termina cu toate...

Strofa 2:
De vreo cativa ani de zile
Au,ce tine Dumnezeu cu mine!
A venit si randul meu...
Toate mi se leaga cum vreau eu
Mare noroc,mare noroc...
Dumnezeu a vrut sa fiu pe primul loc...
Ca destul mi-a fost si greu,
Dar acum e timpul meu...

Refren: (bis)
V-am facut-o,v-am facut-o,
Am tot stat si am gandit-o
V-am facut-o, v-am facut-o ca la carte
De s-ar termina cu toate...

Nu uitaţi că domnul Vanghelie a spus că va fi viitorul preşedinte al României!

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.