02 September 2010

Mă scuzaţi... CINE?!?!


„Am definitivat propunerile de remaniere pe care le vom înainte preşedintelui. Am făcut următoarele propuneri pentru înlocuirea miniştrilor remaniaţi: Ministerul Finanţelor – Gheorghe Ialomiţianu, Ministerul Transporturilor – Anca Boagiu, Ministerul Comunicaţiilor – Valerian Vreme, Ministerul Economiei – Ion Ariton, Ministerul Muncii – Ioan Botiş, Ministerul Agriculturii – Valeriu Tabără. Fac menţiunea că în cazurile colegilor Videanu, Berceanu şi Sandu şi-au pus la dispoziţia partidului mandatul. Propunerile de remaniere sunt îndreptate pentru atingerea a două obiective: continuarea reformei iar în 2011 România să treacă pe creştere economică. M-am bazat pe expertiza candidaţilor pe care i-am propus astăzi. Toţi vin din rândurile parlamentarilor deţinând funcţii în comisii. Le mulţumesc public colegilor mei din Guvern care au făcut parte din Guvern. Au fost oameni de echipă, sunt colegi adevăraţi şi pentru efortul pe care l-au făcut ţin să le mulţumesc că am făcut parte din aceeaşi echipă. Am încercat să dăm tot ce e mai bun pentru România”, a declarat Emil Boc, la finalul şedinţei Colegiului Director.
http://media.realitatea.ro/multimedia/image/201009/w460/emil_boc_remaniere_94746200.jpg
(sursa: http://www.realitatea.net/emil-boc-ialomitianu-boagiu-vreme-ariton-botis-tabara-sunt-noii-ministri_739730.html)

Întrebarea este...
Domnul Boc citeşte după bilet?!?!?!


pauza de sunet de la început "este de la ei"
(sursa: http://webtv.realitatea.net/actual/emil-boc-ialomitianu-boagiu-vreme-ariton-botis-tabara-sunt-noii-ministri)

4 comments:

Antiignorantu said...

asa trage parlamentul de timp ....

Bibliotecaru said...

Parlamentul?

nimrod said...

Mergând din blog în blog, am găsit un răspuns cred, lămuritor, la "Parlamentul?"dumneavoastră:
"Imaginaţia este puntea dracilor către minte şi apoi către suflet."
Tot cu ocazia asta am aflat că a murit (de fapt, nici nu ştiam dacă mai trăieşte), Baruţu Arghezi...

Bibliotecaru said...

Sfântul Serafim de Sarov?

http://serafimdesarov.trei.ro/

Un exemplu de metanoia...

Baruţu Arghezi? Da, acum o săptămână a trecut la cele sfinte. Mi-a plăcut la domnia sa că nu este degrabă iubitoriu de bani. Prefera ca elevii să înveţe poezia tatălui său, chiar dacă asta însemna să nu-şi primească banii pe drepturile de autor...

Recunosc că nu am citit nici o carte a domnului Baruţu Arghezi, nici nu am de altfel.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.