03 September 2010

Doctrina politică, machiajul politicienilor


De foarte multe ori descopăr că politicienii nu au nici cea mai mică legătură cu doctrina partidului politic din care fac parte. Pentru ei, doctrina de partid reprezintă un fel de caiete personalizate cu Superman sau Hannah Montana.

Astăzi am scris un comentariu pe care nu am vrut să-l scriu, şi care m-a durut atunci când l-am scris.

http://www.turcanraluca.ro/blog/2010/08/28/despre-incapatanarea-de-a-te-defini-prin-negatie/

# Bibliotecaru spune: Comentariul tau asteapta sa fie aprobat.
03.09.2010 la 11:29 am

@ Raluca Turcan

Stimată doamnă,
Eu nu vă înţeleg. Aveţi sau nu aveţi o chemare pentru liberalism şi familia populară europeană. Totul este un teatru? Păi ce să înţeleg eu despre convingerea intimă a domniei voastre dacă reţineţi în moderare mesajele care nu vă convin? Nici nu ar trebui să instituiţi moderare, nu mai vorbesc despre cenzură.

La un moment dat, acum mai mulţi ani, vă admiram… apoi am continuat să vă privesc cu simpatie. Iată că am să vă retrag admiraţia mea, nu o meritaţi.

Doamnă Raluca Turcan, Bibliotecarul v-a retras respectul său.


Pentru a vă convinge că mesajele rămase în moderare sunt absolut nevinovate, iată despre ce este vorba.


  1. Bibliotecaru spune: Comentariul tau asteapta sa fie aprobat.

    @ Coman Horatiu - Medias
    Păi atunci poate ne spuneţi care este şi partidul revoluţionar dacă l-aţi identificat pe cel contra-revoluţionar?



  1. Bibliotecaru spune: Comentariul tau asteapta sa fie aprobat.

    @ Dana
    Cred că poate conta şi asta…

    Nu vreau să fiu răutăcios, dar ciorba ori supa (nu pot determina ce e) de legume nu arată deloc bine. Prea mult ulei, prea puţin fierte legumele, mult prea limpede zeama.

    Felul doi nici nu-mi dau seama ce este. Salata de varză pare OK, chiar dacă parcă e tăiată un pic cam mare şi nu este stoarsă, dar ce este alături chiar nu pot să identific. Am aşa o bănuială că este o mâncare de cartofi mai mult după culoare. Ar putea fi şi mâncare de conopidă, dar mă îndoiesc că s-a chinuit cineva cu astfel de “subtilităţi”.

    Repet, nu vreau să fiu răutăcios, dar nu văd deloc pe feţele celor de acolo că ar uita de necazuri pentru cele câteva minute în care mănâncă…

    Să nu se înţeleagă însă că nu apreciez gestul, aş fi vrut însă ca el să fie perfect.

  2. Bibliotecaru spune: Comentariul tau asteapta sa fie aprobat.

    @ Raluca Turcan
    Doamnă parlamentar,
    Vă cam neglijaţi cititorii… :(

  3. Bibliotecaru spune: Comentariul tau asteapta sa fie aprobat.

    Am rămas cu două comentarii în moderare… :D



Să fiu bine înţeles, nu mă deranjează în nici un fel moderarea, că doar nu spusesem mare lucru acolo, mă deranjează că un om care se declară adept al democrat-liberalismul şi al familiei populare europene îngrădeşte, fără sens, libertatea de exprimare, semn că nu există o credinţă izvorâtă din sine, din interior, ci o mască arborată.

Eu acord implicit respectul meu tuturor, nu e nevoie ca cineva să mi-l câştige. Respectul meu însă poate fi şi pierdut. În acest caz, cel care a pierdut respectul meu trebuie să sufere o schimbare profundă a conştiinţei pentru a-l recăpăta. Desigur, dacă ei doresc să recapete respectul meu. Dacă nu sunt interesaţi să aibă respectul meu, nu trebuie să-şi asume nici un efort.

Eu aş fi fericit să adaug o rubrică pe blogul http://giconet.blogspot.com/ cu cei care au recăpătat respectul meu. Din păcate încă nimeni nu a ajuns în acest stadiu.

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.