25 September 2010

M-am hotărât: Fac Partid!


Bibliotecaru says:

Nu ştiu de ce, dar dialogul cu anumiţi oamenii scoate ce este mai rău din mine. :(


silverstar says:

***bibliotecaru – nu Domnule, nu dialogul cu anumiţi oamenii scoate ce este mai rău din tine ci adevărurile care ţi se spun despre tine, adevăruri pe care crezi că le ştii numai tu.
Înţelege că, cel puţin din punctul meu de vedere, poţi simpatiza cu cine vrei, e treaba ta, problema ta. Pe mine mă deranjează duplicitatea ta…
Revin


Bibliotecaru says:
@ silverstar
Aveţi dreptate. În ziua de astăzi nu mai poţi să trăieşti fără să te raportezi la un partid sau altul. De acea voi spune astăzi... ÎMI FAC PARTID POLITIC. Am să-l numesc Partidul Contra Lor. Am verificat, nu există în Registrul Partidelor Politice.

Numai aşa pot rezolva problema duplicităţii.

Voi începe să lucrez la un program politic, la un statut şi la o doctrină, aşa cum este normal să aibă orice partid. Când voi termina, voi începe să adun adepţi pentru partidul meu, voi organiza seminarii de îndoctrinare, voi primi numai noi membrii care să dovedească că şi-au însuşit programul, statutul şi doctrina partidului, şi voi face un partid alternativă al "membrilor de partid care nu vor să câştige puterea", adică care aleg voluntar să piardă în alegeri susţinând absolut toate acele aspecte politice pe care partidele le ascund. Ce o să ne mai distrăm!

Domnul Berceanu spunea de curând că numai un nebun poate să spună anumite lucruri adevărate în campanie electorală. Voi face un partid de nebuni, atât de nebuni încât să provoace adevărul ştiind dinainte că vor pierde.

4 comments:

nimrod said...

Poate o să aveţi vreo surpriză, ca Spirache Necşulescu...

Anonymous said...

Auzi mi s-a dat BAN pe Blogul BABEI UDREA care nu mai au mult si se duc sa ii vad cind no sa mai fie Basescu Presedinte ce o sa faca? i-am prezentat niste programe frumoase acum am luat legatura cu Comunitatea Europeana sa integrez tiganii o sa mai auziti de AURELIO TEXANU CIT DE CURIND

Bibliotecaru said...

@ nimrod
:)
Da, o surpriză...

Mă "sinucid" contracandidaţii înainte de finişul alegerilor. :D

Bibliotecaru said...

@ AURELIO TEXANU
Vă doresc să aveţi succes în ceea ce v-aţi propus.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.