21 December 2010

După ani şi ani


Politica este o dovadă de nestatornicie sentimentală. Cei care se înjură astăzi, mâine vor fi prieteni... Şi invers.

Compact - Dupa ani si ani


Cat as vrea sa stii ce s-a intamplat
Cate noptii am plans de cand ai plecat
Nu stiu cine a spus ultimul cuvant
Si ne-am despartit pentru o vorba-n vant

N-am crezut atunci ca din tot ce-a fost
V-om alege scrum fara nici un rost
Poate nici nu stii cat am asteptat
Sa ne amintim tot ce am uitat

Cat vom alerga pe pamant
Vom minti mereu suspinand in gand
Dupa ani si ani ma voi intoarce
Dupa ani si ani sigur voi veni
Dupa ani si ani vom fi impreuna din nou
Primul nostru gand ne va regasi plangand






No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.