11 December 2010

Mişcarea Creştin-Democrată Maghiară


Am căutat şi eu pe net să găsesc un site care să-mi spună ce anume este Mişcarea Creştin-Democrată Maghiară. Singura ştire, repetată iar şi iar, care are legătură cu MCDM (dacă cu adevărat aceasta este acronimul partidului), este că preşedintele Traian Băsescu participă la Congresul lor. Mă gândesc că MCDM va fi un UDMR gruparea Băsescu, dar fiind că rădăcina Creştin-Democrată serveşte drept doctrină popularilor europeni. Probabil că MCDM va fi un fel de PLD, adică un partid de fugă al maghiarilor ce vor fi absorbiţi de PDL.

"Prezenta mea aici e o dovada de respect pentru partenerul de guvernare", dar si fata de Miscarea Democrat-Crestina Maghiara ''alaturi de care suntem in aceeasi familie europeana a PPE", a spus Basescu.
(sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8116063-traian-basescu-participa-congresul-miscarii-democrat-crestine-maghiare-covasna.htm)

"Am fost responsabil de crearea tuturor aliantelor existente de pana acum si PDL-PNL si PDL-PSD si se pare ca am ajuns, cam tarziu, la singura solutie viabila PDL-UDMR, fiind formatiuni cu aceleasi valori politice", a declarat, vineri, la Covasna, presedintele Basescu
(sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8116728-traian-basescu-alianta-dintre-pdl-udmr-cea-mai-viabila-formula-guvernare-din-ultimii-6-ani.htm)

O adevărată responsabilitate iresponsabilă... ca să zic aşa, afară de cea cu UDMR care este, nu-i aşa, o responsabilitate responsabilă.

3 comments:

gicacontra.eu said...

Apropo de aceasta declaratie a lui Traian Basescu am sris articolul: "Va deveni Traian Basescu presedintele Ungariei?" si am lansat sondajul: Unde se va duce Traian Basescu?

http://www.gicacontra.eu/va-deveni-traian-basescu-presedintele-ungariei/

corina cretu said...

Singura speranţă mai sunt minorităţile, cred cei de la PDL, doar că şi ei sunt cetăţeni români şi suferă la fel de pe urma crizei. Oricât de disciplinat ar fi electoratul maghiar, s-ar putea ca formaţiunile maghiare să nu mai intre în Parlament. Majoritatea maghiarilor, cetăţeni români, au şi alte probleme mai importante decât autonomia.

Bibliotecaru said...

@ corina cretu
Pe de altă parte, Mişcarea Creştin-Democrată Maghiară este o fracţiune minusculă furată de la UDMR. Cred că nu va conta prea mult, chiar dacă domnul Băsescu va putea să o atragă spre PDL.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.