14 October 2010

1. Am nevoie de 10 milioane de români pentru a reforma România


România a ajuns la eşec pentru că liderii au sfârşit întotdeauna prin a avea un ţel personal, egoist. Liderii vor ajunge, cu regularitate, mai devreme sau mai târziu, să exercite puterea dată de grupul pe care îl reprezintă în nume propriu. Eu vă propun să fiţi propriul dumneavoastră lider şi să vă urmaţi propriile principii născute din democraţie. Voi reveni cu amănunte, păstraţi toate căile de comunicaţie deschise şi anunţaţi tuturor cunoscuţilor începutul adevăratei reforme a României.

Citeşte şi...
2. Am nevoie de 10 milioane de români pentru a reforma România

16 comments:

Alexandru said...

as zice ca sunt vreo 20 de milioane de romani care vor reforma!...Din nefericire cred ca primul partid extremist care va aparea, va si castiga...

Bibliotecaru said...

Propunerea mea nu include însă o structură de tip partid, ONG, sau orice altă natură care să se finalizeze cu un şef sau un grup de şefi care să profite. Nu are inclusă nici propunerea de a nu vota... Are însă legătură cu schimbarea mentalităţii cetăţeanului român, tocmai pentru a nu mai vota orbeşte.

Alexandru said...

suna bine atunci! Despre ce este vorba ??? E o gluma sau chiar aveti o solutie ??? Nu vreau sa par defetist, dar chiar daca 100% din romani ar vota inteligent,ce ne facem daca sunt doar candidati idioti?...Eu unul am participat la alegeri cu un singur candidat, daca erau 100 de laureati cu premiul Nobel printre alegatori tot un cretin era ales....

Bibliotecaru said...

Ce ar fi dacă 10 milioane de oameni ar înceta să se lupte între ei, pentru a susţine diferite partide, şi ar cere întregii clase politice să se comporte profesionist?

nimrod said...

Eu am rezerve faţă de conceptul de reformă. Seamănă binişor cu schimbarea bordurilor. Ţara arde da' noi n-avem timp de ea fiindcă schimbăm borduri, recte, facem reformă... Mi se pare o formă oribilă de consumat timp istoric pe banii contribuabililor. Mai mult, reforma e văzută şi folosită de toată lumea drept mijloc în lupta pentru înlăturarea adversarilor politici, acuzaţi că sunt "nereformaţi" dar mai ales nereformabili. Pe de altă parte, n-aş zice că românul votează orbeşte. Votează cât îl duce mintea şi exemplul imediat. Nu uitaţi că în prezent ne conduce Starea a III-a şi în ţară şi la nivel european.Adică târgoveţii. De aici uluirea unora şi altora...

Bibliotecaru said...

Eu nu vorbesc despre o reformă a statului şi nici despre o "reformă" prin schimbarea liderilor politici de la conducerea ţării şi a partidelor. Eu mă reformă la o reformă a oamenilor, o reformă înspre implicarea oamenilor.

Dacă până acum "ţara arde şi cetăţeanul se piaptănă", reforma mea vorbeşte despre găleata cu apă aruncată peste incendiu, despre ştiinţa stingerii şi prevenirii incendiilor, despre cetăţeanul care nu mai priveşte impasibil ci se implică spre rezolvarea problemelor.

shogunu' said...

Cam greu de găsit 10 milioane de români care să mai aibe vagi urme de bun simţ, de simţ civic ori de empatie.
Aştept iniţiativa. Io unu mă bag, pentru că-s convins că asta-i singura cale de a ieşi din rahatul în care ne-am afundat, încet-încet, de 20 de ani înocoace.
Apropo, am rezolvat "problema" cu blogroll-ul. :)
Banzai!

Bibliotecaru said...

Nu cred că "iniţiativa" este chiar ceva la care vă aşteptaţi. Eu voi încerca să vă spun "ce", "cum" sau "cine" anume veţi lua dumneavoastră o hotărâre. Eu nu vreau să propun o nouă organizaţie, ci o nouă cale.

Alice of Vonderland said...

Deocamdata vad ca faceti bine prin net working.
Astept insa si alte modalitati concrete.
Cum credeti ca ajungeti la creierele a 9999999 de cetateni romani pentru a ajunge la acest numar care e mai mult simbolic dupa cum imi apare mie?
Puteti sa vorbiti pe limba a 9999999 de cetateni romani...fara ajutoare de gen cele pe care le-a avut ceao ?

Bibliotecaru said...

:)
Păi eu nu pot fi profesorul a milioanelor de oameni, nu-i pot învăţa eu cum să raţioneze, cum să coreleze. Nici nu ar fi corect să-i învăţ eu ce gândesc eu sau cum gândesc eu. Eu încerc să arăt oamenilor că informaţia pe care o cred sigură... nu este chiar atât de la sine înţeleasă.

Cu siguranţă că un om interesat să trăiască în România şi peste 10 ani, va putea face un efort suplimentar pentru a-şi dobândi singur raţiunea necesară avansului complexităţii structurii conceptuale... zi de zi. La început va cere politicii răspunsuri, apoi va încerca el însuşi să găsească răspunsuri... la final va obţine o complexitate raţională în creştere care îi va permite schimbarea mentalităţii.

Alice of Vonderland said...

Doamne Ajuta !
p.s. am uitat sa va spun ca NU m-am descurcat si tot nu am gasit modalitatea de a asculta ceea ce am descarcat atunci cand cautam Queen - A Night At The Opera... :(

Bibliotecaru said...

@ Alice of Vonderland
Daţi clic pe următorul link, descărcaţi executabilul şi apoi rulaţi-l pentru a instala programul winrar.
WINRAR

Alice of Vonderland said...

Nu merge.
Multumesc oricum.
Pana la urma tot imi fac rost de A Night At The Opera a Queen-ilor. :)

Bibliotecaru said...

Aveţi şi posibilitatea ascultării online:

http://cauta.trilulilu.ro/muzica/A%20Night%20At%20The%20Opera%20Queen

N.G. said...

Interesant...trec la urmatorul nivel... :)

Bibliotecaru said...

@ N.G.
Sper ca până la urmă să realizaţi şi domnia voastră astfel de niveluri... Societatea este un joc la care participăm toţi.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.