21 October 2010

Cântec spre alesul meu




Tot ce vreau, de fapt...

Nu vreau să te enervez,
Să te stresez, să te manipulez,
Nu vreau să te-analizez,
Să te cataloghez, să te colaţionez.

Tot ce vreau, de fapt, să fim,
E să ne-mprietenim...

Nu vreau să te desenez,
Să te pictez, să te fotografiez, nu,
Nu vreau să te controlez,
Să te şochez, să te consolez.

Tot ce vreau, de fapt, să fim,
E să ne-mprietenim...

Nu vreau să te capturez,
Să te lichidez, să te copiez,
Nu vreau să te avansez,
Să te concediez, să te lichefiez.

Tot ce vreau, de fapt, să fim,
E să ne-mprietenim...

Nu vreau să-mi telefonezi,
Să mă protejezi, să mă venerezi, nu,
Nu vreau să mă-nfofoleşti,
Să mă cocoloşeşti, să mă-mbrobodeşti,

Tot ce vreau, de fapt, să fim,
E să ne-mprietenim...

Nu vreau să te secondez,
Să te contrez, să te influenţez,
Nu vreau să te păcălesc,
Să te plătesc, nici să te ciupesc,

Tot ce vreau, de fapt, să fim,
E să ne-mprietenim...

Nu vreau de la tine flori,
Nici viori, nici cîrnăciori,
Nu vreau să te las tablou,
Nu vreau să te... Tucă şou !

Tot ce vreau, de fapt, să fim,
E să ne-mprietenim...

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.