01 June 2010

Politică vs. Bun-Simţ


Ne-am obişnuit ca partidele să dicteze imperativ votul parlamentarilor. Din păcate acest imperativ nu mai are nimic de-a face cu bunul-simţ. Iată o mărturie, spun eu, importantă.

Dileme democratice

Astazi, la sedinta de Grup Senatorial PDL a participat si primul ministru, domnul Emil Boc. Ideile pe care le-am sustinut in postarile precedente, le-am sustinut, in rezumat, evident, in fata premierului si a colegilor din grup. Nu voi intra in detaliile discutiilor, nu ar fi fair, dar pot sa subliniez doua elemente:
1.Imi este clar ca nu s-a facut nici o simulare a modului in care micsorarile de pensii si de salarii din sectorul bugetar vor afecta consumul populatiei si implicit sectorul privat al economiei;
2. Dupa ce am prezentat opiniile mele premierului si am aratat ca, sub forma actuala, nu pot vota planul de masuri privitoare la micsorarea salariilor si pensiilor, domnia sa mi-a spus ca trebuie sa ma decid daca vreau sa mai fac politica sub sigla PDL. La fel si colegului Iulian Badescu care si-a prezentat si el dezacordul fata de aceleasi masuri, dar dintr-o perspectiva de stanga.
O adevarata dilema democratica...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgSfXnOk-cVGAVUV6urcSf9DYLgdS8Hf_vupEF3i3P0BR6pyE9WSYX5pUpN6axQNW3cEF6TtlY3gGwaJgO_m-SbhPtA23bQfvQpAbXyr-4bGRtFncDWY6SyxXJEooEubSF45JkIR5sSNS27/s1600-r/Severin+Blog+4.jpg
(sursa: http://www.georgeseverin.com/2010/05/dileme-democratice.html)

2 comments:

Antiignorantu said...

asta este greseala celor 2 cu taierea masiva ....

Bibliotecaru said...

Dar masivă rău... :D

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.