13 June 2010

Stimate domn, eu acum vă spun... nu-i mai bine să dorimiţi liniştit, decât să...?


Puterea conduce la un lucru nefiresc, la un moment dat dorinţa de putere devine mai importantă decât propria siguranţă... Cum de ajunge nefirescul atât de mascat încât poţi uita de propria siguranţă, de propriul instinct de conservare.

Liderii de astăzi, mai ales "guvernamentalii" trădează frica.

- Ei uite d'aia zboară porcu'...
- Nu ştiu de ce zboară porcu', dar uite încă unu' la orizont cum vine...


http://capecodbranding.files.wordpress.com/2008/12/dictator.jpg
(sursa: http://capecodbranding.wordpress.com/2008/12/30/the-groundswell-effect-part-ii/)

Aş vrea să dedic următoarea melodie celor care în următoarea perioadă vor cădea mai rău pentru că s-au căţărat mai sus.

E mai bine cate o data sa-ti tii gura inchisa
Sa-ti lasi faptele sa-ti vorbeasca in lipsa
Fiind plecat cu capul dupa liniste
Cel ce are gandul bland protejat e
Ma plimb printre pomi
Bucuros ascult o arie din natura
Cu fiori din vant daca vrei mai mult
Sa muncesti mai mult de acum
Si sa mergi zambind chiar daca e cel mai greu drum


Fara ofuri, ofuri, ofuri pentru tine si-ai tai
Lasa muzica mea sa te duca unde vrei
Nu vreau ofuri, ofuri in anii cei grei
Eu plec ramai cu bine, fii Ok.


Oamenii mei ma stiu nebun
De muzica nebun de legat
Cand m-afund in fum si nu-mi pasa de drum
Delegat sa fiu un voiajor nu va spun
Nimic nu ma va dezlega de tot ce am mai bun
Nu caut vreo iubire intr-un bob de amintire
Cand fiecare zi imi dicteaza simpla fericire
Ascuns intr-un sicriu de camera raman viu
Destinul meu va fi sa fiu ce stiu sa fiu
Si imi place ca e pace
Tot ce ar putea sa ma atace e o ploaie rece
Care bine ar face ca
Uneori e placut sa fii picurat de stropi
Doar sa auzi o percutie care coboara prin plopi
Si trecand ca leii sa nu simti vreodata frig
Incojurat de cei care te iubesc pentru nimic
Hai sa strangem toate rautatile
Sa facem un foc sa ne incalzim inimile.



1 comment:

Antiignorantu said...

AVETI CURAJ SA CERETI PE BLOGURI SI FORUMURI SALARIUL MINIM SA FIE 800 MAXIM 6000 PENSIA MINIMA 400 SI MAXIMA 3000 ??? daca nu atunci stati si rabdati pana vin extraterestrii sa va salveze !!! legile FEMOSAN ... vizualizati urmatorul scenariu ... lumea sa cumpere alimente numai din PIETE si in general produse romanesti ... haine si masini la fel mai mult romanesti ... atunci veti vedea cum VOR PLECA din TARA TRADATORII si JEFUITORII pe rand ... STIU CE SPUN ! CAUZA si EFECT !!!

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.