12 February 2012

Se ia şi peste Prut


Cum spunea maestrul Păunescu, repetabilă povară este politica asta. Nu se poate să nu vedeţi un pic de asemănare între Parlamentul României şi cel al Republicii Moldova.

http://www.ro-news.ro/wp-content/uploads/2010/12/voronin1.jpg
(http://www.ro-news.ro/politica/voronin-ataca-romania-si-cere-o-implicare-mai-activa-a-rusiei-in-r-moldova/)
Iacă ştirea:
PCRM anunţă că nu va mai participa la nici o activitate a Parlamentului, ci îşi va îndrepta întregul său potenţial spre consolidarea forţelor sănătoase din ţară, pentru a îndeplini voinţa poporului: demisia guvernării şi alegeri parlamentare anticipate. Despre aceasta a declarat într-un interviu pentru NIT TV preşedintele Partidului Comuniştilor, Vladimir Voronin, relatează BASA – press.

Decizia a fost luată la şedinţa Executivului Politic al PCRM. “Acest Paralment după 15 ianuarie nu mai este legitim, nu mai are dreptul să voteze nicio lege, sau să aleagă preşedintele. Parlamentul trebuie să fie dizolvat. Acei care tărăgănează această acţiune, riscă foarte mult, pentru că aceasta este conform Codului Penal – uzurparea puterii de stat”, a precizat preşedintele PCRM.

Potrivit lui Vladimir Voronin, guvernarea AIE a subordonat în prezent politicul, economia şi justiţia. “Ei au interes de a fura ţara în continuare, pentru a nimici independenţa şi suveranitatea Republicii Moldova. Astăzi bandiţii şi oligarhii conduc ţara”, a spus liderul opoziţiei.

“PCRM este categoric împotriva acestor fărădelegi. Suntem categoric ca această situaţie să prelungească mai departe. Dacă acest Parlament va lua anumite măsuri ca să-şi prelungească activitatea, atunci ţara este în pericol”, a mai spus preşedintele comuniştilor.

PCRM anunţă că îşi transferă activitatea în teriotoriu pentru a lucre cu cetăţenii. Totodată, Partidul Comuniştilor susţine că îşi va continua acţiunile de protest împotriva actualei guvernări, până aceasta nu va abdica d ela putere, iar Moldova va reveni în cadrul legal de dezvoltare, informează BASA – press.
(http://www.basa.md/ro/policy/3803)

8 comments:

Katrina said...

biblio,
Stiind ca esti un "abonat" al blogului Elenei Udrea, care in plus mai si deranjeazi uneori, tin sa te informez ca acel blog este monitorizat de Victor Roncea, alias diaconul Eusebiu, Miticul Popescu si alte cateva zeci de nick-uri......lupta inversunata impotriva Monicai Macovei l'a tradat....

Bibliotecaru said...

Victor Roncea adică...
http://victor-roncea.blogspot.com/
http://roncea.ro/
http://roncea.wordpress.com/ ?

Am mari îndoieli... stilul diferă esenţial.

Nu ştiu de ce aveţi această obsesie a identităţii... Schimbă cu ceva dacă diaconu Eusebiu este Miticul Popescu sau nume prenume din cardul de identitate?

Sfatul meu, dacă îl doriţi, este să nu mai cultivaţi acest conflict şi să continuaţi ca şi cum nu ar fi. Nu este nevoia unei escaladări conflictuale, viaţa poate fi şi simplă, de ce o complicaţi. Nu vă înţelegeţi, nu-l băgaţi în seamă. Este atât de simplu. Acelaşi sfat l-aş da şi domniei sale. În lumea aceasta care se duce pe tobogan avem timp să ne mai şi batem între noi? Şi vă mai dau un sfat, realizaţi chiar domnia voastră un blog unde să puteţi exprima ceea ce nu vă lasă alţii să exprimaţi. Faceţi asta cât mai este timp căci s-ar putea ca această lume electronică, în curând, să dispară.

Asterisc said...

@Katrina
@Bibliotecaru
Eu acolo v-am remarcat. Din păcate, mie acolo mi se refuză orice comentariu. Şi toate comentariile pe care am încercat să le postez acolo sunt ca cele de aici, adică nu au nimic injurios. Poate ştiţi să mă lămuriţi de ce cometariile mele nu sunt acceptate. Am apelat la moderator să mă lămurească şi n-am primit niciun răspuns, nici măcar pe mail. Aşa că fiţi fericiţi că puteţi scrie acolo!
Cu stimă,
Asterisc

Bibliotecaru said...

:D
Domnule Asterisc,
Cred că aveţi ceva special că şi eu v-am găsit în spam băgat de blogspot.

:))))))

Eu cred că ACTA e de vină. :D

Katrina said...

biblio,
Nu ma intereseaza identitatea nimanui, mai ales ca "activam" intr'o lume virtuala, dar acel personaj ar dori sa domine si virtualul, iar la insistentele lui am fost banat de pe blogul EU, ca si Silverstar, Zev, urmatorii pe lista fiind Turnul si Bibliotecaru....
Atacurile repetate la adresa Monicai Macovei l'au cam tradat..
http://www.observatorcultural.ro/Victor-Roncea-sau-problema-deficitului-de-rusine*articleID_17501-articles_details.html
Daca acest personaj, are atata influenta pe blogul unui ministru (fost), considerat democrat....

N. Raducanu said...

Desi situatia politica din Rep. Moldova e complicata, atitudinea lui Voronin e gresita din cel putin trei motive:
1)Apelul la implicarea mai accentuata a Rusiei la Chisinau nu are sanse, caci Putin este in campanie electorala cel putin inca o luna, iar principalul lui adversar este Ziuganov, presedintele Partidului Comunist, deci din aceiasi familie politica cu Voronin;
2)Nu toate partidele din R. Moldova ce se opun lui Voronin doresc alipirea la Romania, deci amenintarea ca daca nu se voteaza PCRM se pierde suveranitatea tarii, e falsa;
3)PCRM ar trebui sa fie ultimul care sa-i acuze pe adversari de legaturi cu oligarhii. Cel mai mare oligarh din RM este – dupa cate stiu - chiar fiul lui Voronin.

Bibliotecaru said...

@ Katrina
Şi de ce aş vrea să postez comentarii pe un blog în care cineva nu mă lasă să comentez?

Sfatul meu este să vă faceţi un blog şi să comunicaţi astfel. Cel puţin până acum încă nimeni nu vă poate opri să vă exprimaţi pe propriul blog.

Bibliotecaru said...

@ N. Raducanu
E propagandă ieftină, la unii prind astfel de vorbe. Priviţi susţinătorii PDL mai vehemenţi cum cred că dl. Ion Iliescu încearcă să conducă România prin USL. Elementele de propagandă funcţionează, de aceea se şi folosesc.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.