11 February 2012

Statul de drept sub regimul oligarhic: instituţionalizarea crimei organizate




Nu cred că România ar trebui să intervină, cu siguranţă însă că România ar trebui să cunoască. Tare mi-aş dori să existe un Comitet pentru apărarea constituţiei şi democraţiei. Dacă aş mai găsi câţiva doritori, m-aş implica şi eu în aşa ceva.

http://www.privesc.eu/Arhiva/8903/Comitetul-pentru-apararea-constitutiei-si-democratiei---Statul-de-drept-sub-regimul-oligarhic--institutionalizarea-crimei-organizate

Citiţi comentariile... spun ceva despre fraţii moldoveni.

9 comments:

nimrod said...

Cumplită nostalgia după statul totalitar...Teribilă rezistenţa la europenizare. Ca la noi.
În rest, vorba unui comentator, "trucuri eftene". Am râs de m-am prăpădit. Oricum stau şi mă-ntreb, dacă toată lume e prin pieţe, cine mai ţine de sac?

ZeV said...

Nu Comitet de fătălăi ,,blablablagii" îmi doresc.
Îmi doresc oameni puternici, extraordinar de puternici,capabili să ia decizii responsabile și rapide în situații de criză !
Iată, se prefigurează acești (noi)oameni : MRU și...Victor Ponta.
Pentru A DOUA OARĂ Victor Ponta dă un semnal că este preocupat de România, nu de putere CU ORICE PREȚ !
Susține decretarea situației de urgență ÎN PARLAMENT (despre a cărei necesitate m-am exprimat eu însumi într-un comment anterior),afirmand că PSD o va susține.
Felicitări, domnule Victor Ponta si depărtează-te , cât mai repede posibil, de monștri antinaționali, Crin Antonescu, Felix și trustul Intact.
Încă o dată, felicitări !
PS
;)

ZeV said...

PS
Exista CC. Exista institutii. Exista politicieni. Exista politicieni votati. De cine ? De noi. Nu sunt buni pentru a apara democratia ? Dar noi...care i-am votat suntem mai buni decat ei ?
Nu ? Atunci facem un Comitet format din oameni...autoalesi care sa apere ...democratia. Un fel de masonerie.
Rezulta, pe cale logica : o dictatura luminata si (mai) soft.
Ce spui, Biblio, m-am inselat in privinta ta, sau nu ?
:))))))

Bibliotecaru said...

@ nimrod
Cine mai face sacul? Asta este adevărata întrebare.

Bibliotecaru said...

@ ZeV

Ba eu tot cu constituţia şi democraţia votez.

nimrod said...

:)))


Chinezii, Biblio, că încă n-au voie la politică!
Acuma, serios, dacă asemănăm toată agitaţia asta globalizată a vulgului contemporan cu loviturile continue date imperiului roman de către barbari, s-ar putea să nu fie departe ziua prăbuşirii sistemului, recte a mecanismelor de colectare a impozitelor şi vor fi toate şansele unor noi veacuri întunecate.

Bibliotecaru said...

Nu ştiu dacă impozitele sunt problema cât aceste sisteme oculte care conduc FMI, Banca Mondială, Guvernele lumii...

ZeV said...

Domnule Biblio, guvernele se imprumută de la banci private. Atunci cand titlurile de stat tind sa-si piarda valoare, abia atunci, politicienii isi aduc aminte de FMI si Banca Mondiala.
In conturile acestor institutii sunt si o parte din bănuții domniei voastre.
Ce ați vrea ? ...ca administratorii acestor fonduri să închidă ochii la dezmățul guvernelor populiste și să nu impună nimic ?
Nu ar face altceva decât să prelungească agonia unui sistem putred la vârf și impurificat la bază prin mii de conexiuni ilegitime. Realitatea grecească dovedește că sutele de miliarde se duc către fundul unui sac care nu există (fundul nm).
;)

Bibliotecaru said...

Guvernele se împrumută pentru a da impresia că trăim mai bine decât ne permite, nu din alt motiv.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.