22 October 2008

Liberalii au atacat alegerile parlamentare


Pentru o viata mai buna

Noi, liberalii, am promis oamenilor o viaţă mai bună. Şi ne-am ţinut de cuvânt. Este suficient să ne amintim cum arăta România în 2004 şi cum arată astăzi, cum trăiau românii în 2004 şi cum trăiesc astăzi, câţi oameni ajunseseră la limita subzistenţei şi câţi au condiţii civilizate de viaţă astăzi.
Este suficient să ne amintim câţi români nu găseau un loc de muncă, iar astăzi au venituri mai mari şi locuri de muncă stabile, în firme puternice.

În România anului 2004 se vorbea despre baroni locali şi partidul-stat, despre ratarea integrării în Uniunea Europeană şi despre promisiuni neîndeplinite.
În România anului 2008 se vorbeşte despre prosperitate şi progres, despre cea mai mare creştere economică din Uniunea Europeană, în care ţara noastră a devenit membră. În România anului 2008 se vorbeşte despre viitor.
Ne-am recăpătat demnitatea şi mândria de a fi român.
Noi, liberalii am demonstrat că putem oferi o viaţă mai bună românilor - de la copiii pentru care am construit şcoli şi grădiniţe, de la tinerii care şi-au găsit locuri de muncă ori şi-au deschis propriile afaceri şi până la părinţii şi bunicii noştri care au astăzi pensii decente.
Toate acestea sunt realităţi, dar mai avem multe de făcut. Misiunea noastră nu se încheie aici. De aceea, suntem hotărâţi să ne continuăm programul şi să oferim o viaţă mai bună pentru fiecare.


(http://www.pnl.ro/)

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.