26 March 2010

Martorul tăcut


Întotdeauna m-am întrebat de ce o înregistrare ambientală, sau telefonică, sau de orice fel, dovedeşte ceva. Dacă eu spun cuiva că sunt noua întrupare a lui Iisus poate veni cineva să mă acuze că sunt vinovat de fals, uz de fals, uzurpare de autoritate sau mai ştiu eu ce? Simpla vorbire a omului nu este nici sub prestare de jurământ şi nu reprezintă nici o declaraţie oficială. Înţeleg ca telefoanele să fie ascultate pentru a conduce la diferite indicii spre probele adevărate în proces, nu mă aştept ca transcripturile să fie folosite ca probe.

"Interceptarea poate demonstra mai clar dacă o persoană e vinovată, în timp ce martorii se mai răzgândesc."

"Mecanismul de monitorizare a făcut o radiografie destul de exactă a sistemului judiciar şi a fost un stimul pentru reformă."

Mai multe, AICI
http://www.romanialibera.ro/usr/thumbs/thumb_612_x_311/2010/03/21//116973-interviu2.jpg

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.