15 August 2011

Taxe mai mici sau doar mici?


Campania electorală a început mai devreme în două colegii. Pentru mine este de neînţeles agitaţia pentru aceste două posturi de deputat de numai un an. Vor veni oare candidaţii pentru aceste colegii cu promisiuni electorale? Vor avea ei alte promisiuni electorale decât au avut colegii lor acum trei ani? Candidaţii PSD vor jura solemn alegătorilor că nu vor dezerta spre PDL, cei ai PDL vor jura că nu vor ieşi din cuvântul domnului Traian Băsescu or a domnul Emil Boc (că şi aici sunt grupuri şi grupuleţe)? Grea campanie. Ieri însă m-a enervat altceva. Realitatea TV a pus un filmuleţ (care, apropo, deşi există link-uri spre el, nu a mai fost de găsit) în care se văd cozi la grătarul cu mici unde serveau "oamenii PSD-ului" (cu tricou, cu şapcă, ba cred că am observat şi un steag lângă grătar), iar domnul Ponta spune că "nu ei" au dat aceşti mici, că USL nu a dat nici o brichetă, doar că s-au nimerit cu campania exact la petrecerea de Sfântă Mărie. Să-mi de voie domnul Ponta, dar eu nu-l cred. Oamenii aceia nu au venit cu tricouri şi şepci de acasă, cineva care se ocupa de campanie le-a tipărit cu numele candidatului şi le-a dat.


(http://webtv.realitatea.net/actual/udrea-vs-ponta-bataie-pe-pomeni)

PS.
Ceva ce ar trebui să pună pe gânduri lume politică. Am căutat pe Google Video cuvintele "Ponta Antonescu Neamţ" şi... în afară de primul fişier video intitulat...

Mioara Velicu la Tupilati!

care avea de-a face un pic cu campania de la Tupilaţi a USL, restul de, probabil, 29 de link-uri erau către sport.ro, şi asta pentru undeva pe acel site este numele Andreei Antonescu. Eu nu ştiu cum văd alţii asta, dar eu cred că este "de ruşinică" pentru clasa politică.

PS2.
Doamna Udrea ar trebui să rectifice în articol, este Tupilaţi şi nu Tutilaţi. Să sperăm că locuitorii comunei nu se vor simţi jigniţi pentru această minoră greşeală...

http://www.primariatupilati.ro/

maps.google.com

2 comments:

Aura Vasile said...

Veti intelege poate de ce nu voi ataca integral postarea ci doar in parte. Am sa incerc sa lamuresc intrebarea de la inceput, dupa parerea mea. Eu cred ca este mai putin vorba despre durata mandatului cit despre semnalul politic dat de aceste alegeri.

Bibliotecaru said...

Eu nu sunt împotriva micilor. Personal l-am felicitat pe domnul Vanghelie când a dat atunci profesorilor câte un DVD-Player. Decât să arunci banii pe tot felul de prostioare la care nu se uită nimeni şi ajung să polueze şi oraşul, mai bine un cadou care să rămână omului. Am şi acum acasă o carte dată de PDSR, o copie după volumul lui Eminescu Poesii.

Nu e vorba despre asta... Este vorba că eu constat că mesajul PSD prin care se trece de la campania tradiţională de până acum la campania în care cetăţeanul să identifice votul său cu proiectul şi nu cu partidul... se pare că eşuează. Mai mult, în timp ce eu am văzut pe filmuleţ (pe cel iniţial, pe care nu l-am găsit să-l postez), că toţi cei care deserveau grătarul erau îmbrăcaţi electoral şi era chiar unul care stătea cu steagul PSD în spatele grătarului, domnul Ponta apare la TV şi spune că PSD nu a dat la acea manifestare nici un brichetă, decât pliante...

Nimeni nu şi-a dat silinţa pentru aceste alegeri... ASTA M-A DURUT.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.