24 December 2012

Câteva decizii menite să stopeze mizeria din economia politica românească


Opriţi risipa blocând scurgerile. Dacă fluxurile nu ajung pe apa Sâmbetei, ele pot fi recuperate cumva.



Ajustaţi bugetul astfel încât să se potrivească "la fix". Puteţi deschide o uşă bugetară croită pe forma realităţii.


... se poate poziţiona utilitatea astfel încât să se folosească la maximum structura existentă.


Transparenţa asupra treburilor guvernamentale este o obligaţie. Câteva soluţii simple rezolvă această problemă. Mai întâi ridicarea opreliştilor ce blochează vederea spre luptele intestine...


... blocarea oricăror forme de ocultare a realităţii...


Stratificarea corectă a deciziilor în trepte de nivel diferite.


Folosirea redundanţei... după cum poporul vrea stânga sau dreapta...


Depistarea locurilor în care actul birocratic împiedică funcţionarea corectă...


Structurarea actului birocratic în zona de utilitate.


Pozele le-am primit pe email... şi imediat mi-am dat seama că reprezintă paralele inteligente la sistemul românesc de guvernare. Doar am ajuns, după 22 de ani, o ţară de... Mă rog...

1 comment:

vaisamar said...

le-ai primit pe mail de la dusmanii sa iti faca in ciuda ca inca mai folosesti gaura din fundul curtii =))))

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.