15 June 2011

Ca întotdeauna, zvonurile duc spre teoria conspiraţiei


Ce zvonuri?
Nu, staţi liniştiţi... Se leagă zvonurile de România dar nu au legătură directă cu ea. Legătura dintre zvonuri şi România este legată de "pariul" României cu axa Bucureşti-Londra-Washington anunţat drept politică externă a României de către preşedintele Traian Băsescu, încă din noaptea de după încheierea alegerilor prezidenţiale din 2004.

Ei bine... Umblă o "bârfă" în spaţiul WEB (eu am primit-o pe email) care spune că Statele Unite au cam făcut ceva mai "naşpa" decât Grecia, adică că ar cam fi faliţi de foarte mult timp dar au pictat nişte cărămizi de tungsten cu aur ca să zică că au tezaurul plin.

http://www.click.ro/news/extern/Conspiratie-Seful-FMI-fragilitate-SUA_0_1186681345.html#%23

Un raport emis către prim-ministrul Rusiei, Vladimir Putin, de către Serviciul Federal de Securitate (FSB), susţine că fostul şef al Fondului Monetar Internaţional (FMI), Dominique Strauss-Kahn, a fost acuzat şi arestat în SUA pentru agresiune sexuală după ce acesta a descoperit că tot aurul depozitat în US Bullion Depository, sau Fort Knox, "lipseşte sau/şi nu a fost inventariat".


Ei, am spus eu, poate că este goana după senzaţional, teoria conspiraţiei... Dar ia să caut eu ce mai spune netul...



Peste tot unde se spune despre această ştire, se spune şi că Rusia este sursa acestui zvon. Se prea poate să fie noul război rece provocat de scutul anti-rachetă.

Şi totuşi, am descoperit nişte informaţii mai vechi pe această temă:

http://news.goldseek.com/GoldSeek/1258049769.php

http://beforeitsnews.com/story/1/443/IMF_Sells_Tungsten_Gold_Bars_to_India.html

http://www.huffingtonpost.com/2008/09/28/us-mint-suspends-sale-of_n_129960.html

Eu cred că există aici o informaţie cât să clădeşti o suspiciune. Vă mai amintiţi un scandal de anul trecut prin care se spunea că tezaurul României nu ar mai exista fizic în beciurile Băncii Naţionale a României? Vă mai amintiţi că domnul Mugur Isărescu a chemat ziarişti să vadă aurul din tezaur? Ar putea ziariştii să facă diferenţa dintre o tonă de aur şi 10 tone de aur, ar putea ziariştii să facă diferenţa dintre un lingou de aur şi un lingou placat cu aur? Alung acest gând de la mine pentru că prea ar fi grozăvia mare.

http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-7549859-video-guvernatorul-isarescu-tezaurul-exista-integral-subsolurile-bnr-zvonurile-cum-scos-aurul-din-tara-sunt-foarte-periculoase.htm

Eu unul de când am auzit că domnul Mugur Isărescu face parte din Comisia Trilaterală nu mai sunt deloc liniştit.

12 comments:

balbeck said...

Nu cred ca Strauss a violat-o pe africanca aia.Orium FMI a facut mult rau omenirii.Am boala pe evreii ce conduc lumea si fac rau.

Bibliotecaru said...

FMI este condus de oameni şi unde sunt oameni există şi interese. Eu am început să văd că, de multe ori, la capătul interesului este cineva cu totul şi cu totul neaşteptat.

Eu unul sunt mulţumit că am reajuns la normalitate. Dacă dau pe Google o căutare după Strauss, pe prima pagină nu găsesc decât compozitori, nici un Dominique Strauss-Kahn. Până la urmă, ce este FMI pentru istoria omenirii? Ni se pare nouă important acum, dar peste 100 de ani nu-şi va mai aduce aminte nimeni de această instituţie, nicidecum de Dominique Strauss-Kahn.

nimrod said...

Biblio,

a. M-am uitat şi eu peste paginile recomandate şi am găsit, referitor la lipsa de acoperire a monedei americane, următoriul comentariu:"It's backed by the American people. Our creativity and production­. When those things fail then America fails - then what is there to worry about?" Eu zic că ruşii mor de invidie şi că, într-adevăr, "scutul" le ridică o provocare tehnologică greu de suportat şi surmontat...
b. Nu cred că FMI-ul şi DSK vor fi uitaţi aşa uşor. Ce, pe Ponzi l-a uitat cineva? Mai nou economia Chinei e comparată cu o schemă Ponzi, vezi STRATFOR...

Bibliotecaru said...

Stimate domn,
Eu nu cred că ruşii nu ştiu că acest scut nu este pentru ei. Scutul răspunde la o rachetă, două... mă îndoiesc că la trei rachete ar mai funcţiona. Ruşii ştiu că acest sistem defensiv nu ar avea cum să funcţioneze dacă ei ar trimite, ştiu şi eu, 20 de rachete simultan.

Dar cred că ruşi mai ştiu că aceste rachete pot fi îndreptate la o adică şi spre Palatul Victoria sau Palatul Cotroceni, nu numai spre rachetele care se îndreaptă spre România. Mai mult, şi radarele acelea bat până departe, pentru că trebuie să detecteze rachetele când se ridică de la pământ şi asta înseamnă mulţi kilometri. Sunt zeci de chestiuni legate de aceste silozuri care constituie secrete militare pe care ruşii le cunosc iar noi nu. Eu cred că ar trebui să fim mult mai atent la ceea ce spun ruşii decât la ceea ce spun americanii.

Vasile, said...

Biblio,

Intr-un decor de seic ai un motto "dumnezeiesc"!
Desi noi avem deasupra noastra atat basism incit intro zi cu precipitatii abundente ar trebui sa ne ploua in cap pur si simplu cu rahat!
Nu credeti ca orice ahaya ar trebui protejata si cu o umbrela?

Bibliotecaru said...

Nu este Dumnezeu acelaşi, orice nume ar purta? Noi suntem cei diferiţi şi limitaţi, Dumnezeu este definit ca "AHAYAH ASHER AHAYAH", dincolo de ce percepem noi. Orice vine de la un mai înalt decât noi este bine venit pentru că, într-un fel sau altul, ne împlineşte destinul.

nimrod said...

Biblio,

Nu ţin neapărat să vă contrazic, da' eu rămân la părerea mea:tot ce poate da Rusia în prezent în materie de apărare se limitează la nişte "avertismente serioase" a la Mao şi la şantajul cu gazul şi petrolul pe timp de iarnă care, abia ăsta poate deveni periculos în viitorul apropiat fiindcă, iată, pentru a nu pierde puterea, politicienii în funcţie ai Europei sunt pe cale să o ia înapoi, dinspre era energiei nucleare spre timpul cărbunelui...

Bibliotecaru said...

Poate că este aşa, poate să că Rusia, din lipsă de bani, şi-a vândut arsenalul. Din păcate nici nu e nevoie să aibă trei mii de focoase nucleare ca să ne sperie, pentru noi este îndeajuns să aibă 10.

Anonymous said...

Dar ce au rusii astia atat de periculos?Eu stiu ca atunci cand ne bombardau pe noi,bombele lor picau pe un camp,in baltoaca.Americanii ne-au terminat pe noi.Sunt mult mai periculosi pentru ca ne pot sista gazul.Daca suntem lenesi...am putea avea si noi productie propie.

Bibliotecaru said...

Ştiu şi eu. Am fost învăţaţi să ne temem de ruşi şi să-i aşteptăm pe americani.

Cum spune un cântec, de la ruşi vine ploaia. :D

Chestiunea este că noi suntem la mijloc, exact la mijloc. Dacă se ceartă ruşii cu americanii, nu vor pierde nici ruşi şi nici americanii, vom pierde noi care vom fi câmpul de bătaia lor de joc.

Vasile, said...

Biblio,

Va inteleg, nu puteti raspunde tuturor la inaltimea ideii generoase pe care incercati sa o propasiti.
Si inca ceva nu vi se pare ca avem totusi Dumnezei diferiti,ar cea mai plauzibila scuza stintifica?(pls think about!)

Bibliotecaru said...

Este o realitate filosofică. Modelele de gândire diferite generează aprecieri diferite despre aceleaşi lucruri. dacă studiaţi diferitele religii ale lumii veţi vedea că sursa care se interpretează este foarte asemănătoare.

Relativ la "băsism" de deasupra capului, eu cred că dacă nu am avea totuşi astfel de întâmplări în viaţa chiar nu am putea evolua.

Traiul cvasistatic, fără hopuri, fără probleme, conduce la o societate lipsită de personalitate, precum erau eloii din Maşina Timpului a lui H G Wells.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.