28 June 2011

Să nu te sinucizi!


Personal nu am fost şocat, ştiam că aşa se va întâmpla... doar trăim în România.

Adrian Sobaru, bărbatul care s-a aruncat de la balconul Parlamentului, ameninţat cu dosarul penal!

Ei bine, codul penal spune aşa...
Art. 179. - Fapta de a determina sau de a înlesni sinuciderea unei persoane, dacă sinuciderea sau încercarea de sinucidere a avut loc, se pedepseşte cu închisoare de la 2 la 7 ani.

Poate pe acest articol se va putea merge mai departe pe acest dosar. Spun asta mai ales pentru că numărul sinuciderilor în România este din ce în ce mai mare.

Domnul Sobaru a spus, foarte clar, că se sinucide din cauza domnului Băsescu. Acel militar pensionar care şi-a dat foc în faţa palatului Cotroceni a spus şi domnia sa că o face din cauza domnului Băsescu. Foarte mulţi români se sinucid din cauza situaţiei prin care trece România din cauza politicienilor care o conduc...

Mă gândesc că poate mă sinucid şi eu... nu aş vrea să mă amendeze în caz de trăiesc.
Poate că domnul comisar şef Ionel Moraru ar trebui să se sesizeze pe acest articol... zic şi eu. Chiar dacă se va da NUP, mi-aş dori să aud că poliţia să pună măcar problema aplicării acestui articol din Codul Penal.

07 Martie 2011 -> Sinuciderile reprezinta 25% din totalul morţilor violente înregistrate în România

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.