05 February 2011

Dovada...





Plecând de la spusele premierului, iată dovada că domnul Adrian Năstase a condus un guvern-bastion al luptei anti-corupţie:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgcfAm-wrWlPibCjFFkh-YyXsoIInnbKWBj0Fv4Ki7C9t68QpZ8OiTLBYCi1yaJJNAAFVVTLgwgzEmtLY3LDglhDgpuDLPR_V2G4FWb7fP2EtLs12AIWDCcY2Nqw2cywd06XBkKf44LFt8/s640/Politia%20romana%20ALTE%20GENURI%20DE%20INFRAC%C5%A2IUNI%20(2004%20-%202008).jpg
(sursa: http://www.politiaromana.ro/genuri_de_infractiuni_%202004_2008.htm)

Domnule Boc,
"Multe infracţiuni cercetate" este o sabie cu două tăişuri. Poate însemna atât un stat vigilent în a depista infracţiuni, dar poate însemna şi o stare de infracţionalitate atât de mare încât oriunde caută DNA şi Procuratura, găseşte ceva infracţiuni. Mă îndoiesc că cineva va trage concluzia că România este pregătită numai pentru că, dintr-un foc, avem aproape o sută de suspecţi la o singură vamă. Dimpotrivă, cred că o concluzie normală este chiar cea a vulnerabilităţii, a faptului că sistemul corupt a devenit o permanenţă cotidiană, că deja există un fel de structuri mafiote care controlează sistemul de stat. Eu unul, la auzul acestor arestări, în nici un caz nu m-am gândit că ele au rupt de la rădăcină răul, m-am gândit imediat că este o "şmecherie" de imagine menită să le dea o palmă mediatică celor care s-au împotrivit ca România să intre în Spaţiul Schengen şi să demonstreze românilor că n-am fi putut face nimic în plus. Domnule Boc, nu merge aşa... Asta reprezintă o dovadă numai pentru fraieri. "Deştepţii" nu se vor uita pe statistici pentru a vedea câţi vameşi au fost cercetaţi şi, eventual, trimişi în judecată, se vor uita dacă există pe piaţă produse de contrabandă care au trecut, fraudulos, graniţa.
Părerea mea.

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.