20 February 2011

O parabolă la guvernarea României


Sunt "nişte oameni" care "crede ei" că dacă "sună bine" atunci "e corect".

Iată o parabolo-hiperbolo-paralelă la guvernarea României.



(nu ştiu ce sursă să trec, pentru că primită pe email poza estem)

Por qué mă, fraiere? 'raţaidracucuporşuvostru...

Lasă că ajung eu premier, să vezi ce audii rezero electric îmi trag din bani de la buget!

http://www.sportscarcup.com/cars/audi-r-zero.jpg
(sursa: http://www.sportscarcup.com/audi-r-zero/)

3 comments:

ADRIAN said...

Exceptional text! :)))
Exceptional prin faptul ca imi arata ca eu, in imbecilitatea mea naiva, nu-mi permit nici macar in 10 rate acel Foskwagan pe care si-l permite "subscrisa" ...
Sa moara Hala Matache sa progreseze Romoniea!

tibi said...

Eu cred ca Andrei Girea si Mache (de pe ziare.com) sunt aceeasi persoana.

Bibliotecaru said...

@ tibi
Se prea poate. Nu ştiu nici cine este Andrei Girea şi nici cine este Mache...

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.