12 February 2011

Mesaj către prezentul şi viitorul în Turismul Românesc


Am ajuns, întâmplător, peste un blog care mi-a tăiat răsuflarea...

http://graphis-artwork.blogspot.com/

Nu are rost să comentez prea multe, vă invit doar să vedeţi cum este România (mai exact Cetatea Râşnov)...





































(sursa: http://graphis-artwork.blogspot.com/2011/02/rasnov-fortress-iii-castle-and-fortress.html)

Nu vă mărginiţi la aceste fotografii, mergeţi acolo şi răscoliţi întreg blogul... Vă asigur că merită.

4 comments:

Darius said...

Deci, foarte tare.

Bibliotecaru said...

Eu cred că astfel de oameni pot schimba România. Totul este să fie lăsaţi să-şi facă treaba şi să fie încurajaţi să se exprime.

Daliana Pacuraru said...

Multumesc mult! Apreciez gestul tau!
Din pacate in Romania este greu sa promovezi ceva...asa ca am mai multi vizitatori straini decat din tara- vizitatori uimiti de frumusetea locurilor, a datinilor, de profunzimea gandirii oamenilor de aici!In fine...e bine si asa...
Multumesc inca odata!
O sa pun un link catre blogul tau- asa o sa-mi fie mai usor sa te urmaresc!
O zi buna!

Bibliotecaru said...

@ Wind
Cine face astfel de fotografii ar trebui copleşit de atenţie. Ele sunt de nivel mondial, şi încă în zona superlativă. Astfel de fotografii pot face diferenţa dintre o naţiune şi o altă naţiune.

Şi eu sunt foarte trist pentru că în România există o bogăţie colosală exprimată printr-un nou val, o nouă generaţie, de artişti care se exprimă foarte bine în zona noilor gadgeturi tehnologice. Ei pot depăşi cu uşurinţă decalajul dintre noi şi ţările avansate, în timp ce industria sau agricultura adâncesc această prăpastie. Aceşti oameni talentaţi trebuie să fie primii vizaţi, primii promovaţi, primi înconjuraţi cu delicateţe şi apreciere...
Părerea mea.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.