17 July 2012

Domnul Ponta traversează Prutul să unească gazoductul


O perioadă tulbure în România, o perioadă relativ liniştită în Republica Moldova. Întâlnirea a adus deci un pic de căldură şi nelinişte la fraţii de peste Prut. Piesa centrală a întâlnirii a fost un gazoduct. Recunosc că eu am fost mai încântat de Protocolului de colaborare între Ministerul Educaţiei al Republicii Moldova şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului din România decât de gazoduct... dar aşa sunt eu, mai sensibil la educaţie şi la legătura naţională cu ţara soră a României. Ştiri ştiri ştiri...
Premierul Victor Ponta, a ajuns la Chișinău. Aceasta este prima vizită oficială a sa la Chișinău. Premierul României efectuează marţi 17 iulie o vizită oficială în cel de-al doilea stat romanesc, la invitaţia omologului său Vlad Filat. Vizita se înscrie în calendarul consultărilor politice bilaterale la nivel înalt şi reprezintă un moment important în actuala etapă de consolidare a Parteneriatului Strategic dintre cele doua state romanesti, transmite Romanian Global News.

El a fost întâmpinat la Guvern de premierul Vlad Filat, dar și de câțiva protestatari.

http://www.rgnpress.ro/rgn_12/cache/images/stories/2012/07/640-16-ponta.jpg

„Eu mă duc la Chişinău ca să semnăm în sfârşit proiectul pentru gazoduct şi pentru linia electrică. Pentru Republica Moldova, ceea ce semnăm noi este o cerinţă de ani de zile, pentru că asta înseamnă că vor avea conexiune şi de energie electrică şi de gaz cu România”, a declarat Victor Ponta la Realitatea TV.

Victor Ponta va fi însoţit de o delegaţie de miniştri care vor discuta cu omologii lor de dincolo de Prut proiectele de cooperare sectorială derulate în baza Planului de Acţiune pentru aplicarea Declaraţiei Comune privind Instituirea unui Parteneriat Strategic între România şi Republica Moldova pentru Integrarea Europeană a Republicii Moldova.

Victor Ponta a sosit la Casa Guvernului de la Chisinau la ora 9.30, unde a avut o întrevedere tete-a-tete cu Vlad Filat.

La ora 11.05 a avut loc ceremonia de semnare a Protocolului de colaborare între Ministerul Educaţiei al Republicii Moldova şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului din România, pentru anii de învăţămînt 2012 – 2013, 2013 – 2014, 2014 – 2015 şi a Planului de acţiuni în domeniul Justiţiei între Ministerul Justiţiei al Republicii Moldova şi Ministerul Justiţiei al României pentru anii 2012 – 2013.

După semnarea documentelor, Vlad Filat şi Victor Ponta au sustinut o conferinţă de presă.

Programul vizitei mai include întrevederi oficiale cu preşedintele Republicii Moldova Nicolae Timofti, preşedintele Parlamentului Marian Lupu şi liderul Partidului Liberal Mihai Ghimpu. Pentru fiecare întrevedere au fost rezervate câte 30 de minute.
(http://www.rgnpress.ro/rgn_12/categorii/politic/6301-premierul-victor-ponta-in-vizita-la-chisinau-.html)


M-apucă fiorii
Când aud
"Jos uzurpatorii!"
Şi mă duc...

23 comments:

Robert Horvath said...

PUCISTUL HUIDUIT LA CHISINAU !

Aflat în prima sa vizită oficială la Chişinău, premierul român a fost huiduit de către sute de protestatari moldoveni în Piaţa Marii Adunări Naţionale.
Ei scandau ”Jos Uzurpatorii!”, ”Jos Ponta!”, spre disperarea bibliotecarului.

Robert Horvath said...

Corespondenta dela Berlin
Se anunta ca geniul culturii romane Ion Luca Caragiale sa sinucis,......citind acest anunt. Sa fie un caz de invidie artistica ? E greu de raspuns..........

Senatorul PSD Dan Şova a declarat, marţi, că ştia despre decizia social-democraţilor de a organiza tombole prin care să premieze prezenţa la votul de la referendum, dar a precizat că legea nu interzice tombolele.....
Solicităm PDL să organizeze şi ei tombole ca să vină şi ei la vot. Interesul e să vină cât mai mulţi români la vot, să avem un referendum legal şi legitim. În loc să piardă vremea făcând plângeri penale, să facă tombole pentru a aduce cât mai mulţi la vot, pentru că legea nu interzice asta", a spus Şova.

Sunt rumori ca dupa acest text maiestrul si-a dat un glont in cap. Nu a mai fost nevoie de nici un fular .

ZeV said...

Domnule Biblio
Va propun ca, in continuare, sa adugati teme fara posibilitatea nimanui de a comenta.
Cel putin, pana pe 29 iulie 2012.
Chiar nu realizati ca acest nemernic fara patrie si-a propus sa va sufoce blogul, cu scopul de a vi-l extrage din circuitul interesului public ?
Nu-i bai ca trag de cursorul mouse-ului de am facut febra musculara la deget, pentru a sări peste mormanul de aberații, dar nu mai scrie nimeni ceva demn de interes, in legatura cu temele alese de domnia voastra.
Cineva, din umbră, v-a pus gând rău. La vedere este doar paiața.
;)

ZeV said...

..adăugați...

Robert Horvath said...

Semi domnule Vasile
Acest individ fara patrie este luat in brate de toti
nationalistii romani. Cititi de exempluI Ion Coja ...
Revista Transilvania Sunt alaturi de domnul Horvath.
Chiar si Vadim Tudor de care ma distantez scrie
R.H trebuie introdus in biblioteca de aur.
Despre mine a scris Goma....
Alt exemplu ....fragmente
http://www.nymagazin.com/opinii.html?aid=2398

IN APARAREA DOMNULUI ROBERT HORVATH
Sunt scriitorul Stefan Dumitrescu, membru al Uniunii Scriitorilor din România, Ne-am cunoscut, am dialogat acum câţiva ani…...
M-a uimit faptul că un maghiar sare în apărarea poporului român iar faptul acesta m-a impresionat, m-a făcut să-l preţuiesc şi să-l ţin minte. L-am felicitat şi aşa ne-am cunoscutca gazetari pe internet.
Ulterior am citit şi alte articole ale dumnealui, şi i-am văzut alte reacţii şi luări de atitudine. Mi-am dat seama că ne găsim în faţa unei Personalităţi foarte cinstite, a unei Conştiinţe ardente, lucide, a unui om drept, de un curaj nebun, şi a unui patriot român. Domnul Horvath este o conştiinţă înaltă, deloc părtinitoare, care se situează întotdeauna de partea adevărului, a Omului, a binelui.
domnul Robert Horvath, despre care v-am vorbit ca despre o Conştiinţă cinstită, ca despre un om curajos, drept, care a adus servicii poporului român… Cu siguranţă că tocmai faptul că este o Conştiinţă cinstită şi lucidă şi un om curajos îl va face să meargă până la capăt în ceea ce numim de acum Problema Băsescu !...............
Fie ca Domnul să ne ajute, fie ca Domnul să ajute popoarele chinuite în vremurile acestea foarte tulburi ! Acest este deci îndemnul meu, domnul Robert Horvat este o Conştiinţă lucidă şi un om care trebuie respectat !

Robert Horvath said...

http://www.ioncoja.ro/holocaust-in-romania/sunt-alaturi-de-dl-robert-horvath/
ION COJA
Sunt alaturi de dl. Robert Horvath

Într-o tara a libertatii, cum este America, stiu cât de mult este pretuit adagiul evanghelic potrivit caruia nimic nu te face mai liber decât cautarea, gasirea si afirmarea neconditionata a adevarului. Sunt multi românii din Statele Unite care gândesc ca d-l Horvath, iar eu personal asteptam cu toata încrederea sa se iveasca cineva, dintre cei plecati din tara, care sa rupa tacerea si sa rosteasca raspicat adevarul.

Robert Horvath said...

NEAMUL ROMANESC
EDITORIAL
http://neamulromanesc.wordpress.com/opinii-si-atitudini/dr-dan-brudascu-„gestul-admirabil-al-lui-robert-horvath“/

„Gestul admirabil al lui Robert Horvath“
Am citit, cu reala bucurie si uimire, extraordinarul mesaj al dlui Robert Horvath. Cred ca sunt rare asemenea dovezi de curaj, dar mai ales de patriotism de 24 de carate, printre cei care in prezent au alte rosturi, departe de tara de bastina. Lipsesc aproape cu desavarsire si in randul clasei politice romanesti, inclusiv al celei ce isi asuma rolul de tribuni.
Este mare nevoie de astfel de gesturi pentru a mai stavili demersurile denigratoare si demolatoare la adresa acestei tari, a istoriei si valorilor ei. Proferarea insistenta de falsuri si neadevaruri nu este deloc intamplatoare si nici dezinteresata. Umilirea poporului roman si desconsiderarea trecutului national fac parte dintr-un plan diabolic aservit propagandei revizioniste inca prezenta in multe metropole occidentale.

vaisamar said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Robert Horvath said...

Vasile
Despre mine s-au scris zeci de articole. Am fost
laudat si mai de graba injurat pe numeroase bloguri
Cine a scris despre dumneavoastra? ....cu exceptia
......Mai nimeni. Deci stai tacut, patriot si comunist.
Ascunde carnetul rosu sub parna si viseaza frumos.

Robert Horvath said...

ERATA
ASCUNDE CARNETUL ROSU SUB PERNA !

Bibliotecaru said...

@ ZeV

Nu-l urâţi... iubiţi-l, copleşiţi-l cu iubire. Credeţi în asta şi rezultatele se vor vedea. Ura nu duce nicăieri, nu veţi obţine un mai bine.

Bibliotecaru said...

@ vaisamar

Îmi pare rău, iar m-aţi silit să şterg un comentariul al domniei voastre. Vă rog frumos, aveţi atenţie la limbaj pentru că nu-mi face nici o plăcere să vă înlătur comentariile.

ZeV said...

Biblio
Daca aveti un preaplin de iubire, revarsati-l domnia voastra asupra distinsului cetatean universal.
In fond, e musafirul dvs.
;)

Bibliotecaru said...

Păi nu se observă? :D

vaisamar said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Bibliotecaru said...

@ vaisamar

Dimpotrivă, observ că ele s-au înmulţit... Şi nici măcar nu aţi fost amuzant.

Bibliotecaru said...

@ vaisamar

Apropo, la interviul de astăzi am văzut că domnul Băsescu a folosit ceva ce am pus eu pe blog. Să nu-l deranjaţi şi pe domnia sa cu astfel de cuvinte. Ştiţi că marinarii sunt pudici.

vaisamar said...

scuze nu am vazut interviul domnului Basescu eram preocupat cu sandalele doamnei Pora =)

vaisamar said...

@zev avand in vedere ca acest blog este vizitat de exact 7 persoane excluzand 1 clona si o prostituata apartinand unui partid politic ;) ursuletul pedo poate sa scrie orice eculubratii doreste =))

*corectat din nou =)

Bibliotecaru said...

@ vaisamar

Când vă văd determinarea în răutate...
Îmi pare rău pentru domnia voastră.

Vasile, said...

Zev,

Un nebun te ataca pe oricare tema doresti sa o abordezi...comunistule!!!!!

Problema pe care Biblio nu o pricepe este ca un nebun nu poate fi linistit decit cu anti-depresive,floarea pasiunii,camasa de forta.......in mod sigur cu ingrijire medicala de specialitate!

vaisamar said...

cand ai decis sa iti faci
publice ecubratiile si ai permis comentarea acestora ti-ai asumat si reactile ce vor urma.

asa ca nu fa pe virgina si fi barbata =))

Bibliotecaru said...

@ vaisamar

Nu reacţia în sine mă deranjează, sunt deranjat de faptul că vă exprimaţi această reacţie într-un limbaj suburban. Puteţi avea orice părere, chiar opusă faţă de ce ceea ce spun sau semnalez eu, nimic nu vă obligă însă să o faceţi calm, liniştit, într-un limbaj normal. Caracterul agresiv nu vă face să aveţi mai multă dreptate. Dimpotrivă această agresivitate vă izolează mesajul de cele inteligibile şi reacţia domniei voastre se pierde.

Iarăşi nu înţeleg de ce aveţi ceva cu alţi comentatori şi cititori ai blogului? Înţeleg că aveţi ceva cu mine şi consideraţi că eu merit să-mi asum reacţiile dumneavoastră agresive pentru că am îndrăznit să mă exprim în public... de parcă aşa am devenit brusc persoană publică... dar cu ei ce aveţi? Deşi nu aveţi nimic de câştigat prin caracterul agresiv, îl uzitaţi. Apoi faceţi apel la mine că trebuie să nu fac pe virgina... Nu e în afara logicii?

În sfârşit, eu nu sunt dintre cei care se dau bărbătoşi pe internet, las pe alţii să-şi etaleze virilitatea. Eu mi-aş dori să fiu, măcar în limitele normalului, cu bun-simţ şi inteligenţă. Degeaba îmi demonstraţi mie că sunteţi viril abuzând de un limbaj de cartier, nici nu v-am contestat caracterul viril. Depăşiţi aceste moment şi mergeţi mai departe.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.