08 July 2012

Mereu! Mereu! Mereu!


Revin cu discursul domnului Ungureanu, de data aceasta pentru opinia publică...

Demneura va gusta mai ales strigătură... de la 01:15...




Nu-mi vine să decât să râd la gândul că pe aceşti oameni îi consideră cineva intelectuali.

Dacă vă amintiţi, doamna Turcan a avut o stare de lipotimie. Priviţi-o ce relaţie, aproape tandră, are cu colegul domneai de tribună, dacă nu mă înşel domnul Mihai Neamţu... momentul 03:56...

La momentul 04:10 o puteţi admira pe doamna Paul Vass, în partea din dreapta a imaginii, cum "aplaudă cu mânuţele sus", ca la concertele de tip "la mare, la soare, fetiţele sunt goale..." după care aplaudă toţi în aceiaşi tonalitate, în acelaşi ritm, sunt uniţi... Deşi nu se vede, fiind ascunsă de domnul Ungureanu, singurul de pe scenă care nu aplaudă este... aţi ghicit, doamna Monica Macovei. Domnia sa este demnă, preocupată, gânditoare...

5 milioane de voturi a luat un preşedinte, 9 mii de voturi a luat... un deputat... Inteligentul domn Ungureanu compară voturile obţinute într-o circumscripţie unică, pe tot teritoriul naţional şi internaţional cu o circumscripţie. Păi domnul Băsescu a primit mai multe voturi de la Paris, de la domnul Baconschi decât trei patru deputaţi la ei acasă...

La momentul o8:95 mai este un moment special pentru domnul Demneura... ştiu că îi fac plăcere...

Domnul Neamţu încremeneşte cu mâna în sus, de parcă ar străpunge cerul... Îmi pare un rocker care şi-a terminat arsenalul de manifestare şi, sub aburii alcoolului, nu mai ştia a face nimic. Sigur, domnul Neamţu nu consumase nimic alcoolic, nu are această scuză... Celălalt Ungureanu, Traian Ungureanu, îşi pregăteşte discursul pentru că domnia sa este principal MC al tuturor evenimentelor PDL (ciudat, dat fiind că locul de muncă este prin Europa, mai puţin la Bucureşti).

În sfârşit s-a încălzit şi doamna Macovei, iese de după domnul MRU, râde, atmosfera a convins-o să nu mai fie bosumflată... aplaudă, îi ia faţa doamnei Paul Vass...

Domnul Traian Ungureanu a muncit, a depus efort, are pieptul cămăşii asudat, ca pe vremea când făcea presă... e tânăr şi e neliniştit... şi pleacă un pic...

Momentul 09:10 domnul Neamţu are o relaţie de tip apropiat, chiar şi aici intimă aş spune... cu domnul Blaga... feţele lor se apropie, comunică...

20 de secunde mai târziu domnul Neamţu continuă relaţia de apropiere cu doamna Turcan. Entuziasmul şi serotonina străluceşte pe feţele lor... Dar urmăriţi-l pe domnul Neamţu după momentul 10:07... cere ceva de la cineva... ăla pătrat bă... cu băţ... dă încoace... bagă, bagă, dă la mine!...

La 10:30 MRU însă o comite cu adevărat, la fel ca şi odinioară primarul Craiovei la adresa domnul Dinescu (sigur, înainte ca domnul Solomon să stea un pic în spatele uşilor de penitenciar şi să fie nominalizat drept patruped mai ieri de domnul MRU.)

Mâine să ştie că în momentul în care votează împotriva acestei ţări (...) le vom spune luaţi-vă totul şi plecaţi din această ţară!

Deci MRU spune, nu "Statul sunt eu" ci "Statul este Traian Băsescu". Voi, parlamentarii care votaţi pentru suspendarea lui Traian Băsescu votaţi împotriva ţării, anti-naţional. Cât de grav poate fi asta într-o democraţie? Mie mi se pare atât de mare şi anti-democratică că nu poate fi măcar cuantificată. Dar şi mai departe, cine este împotriva lui Traian Băsescu nu merită să trăiască în România. Stalinismul redividus... deportarea, ostracizarea politică. Da, doamnelor şi domnilor, aceşti oameni sunt apărătorii lui Traian Băsescu, ei întărâtă naţiunea să fie împotriva unei majorităţi care nu-l mai doreşte pe Traian Băsescu (nu vorbesc aici dacă din motive reale sau închipuit, dar cu siguranţă legitime). Şi acest domn MRU ne vorbeşte, cu aer superior, despre democraţie? Micul Lenin priveşte peste mulţimea de aproximativ 8 mii de oameni cu aer de învingător şi stăpân în timp ce mulţimea strigă cuprinsă de isterie... Băsescu, Băsescu.

Vine domnul Cristian Preda şi vorbeşte cu doamnele Paul Vass şi Monica Macovei, urmează un moment de derută...

Şi mai de derută este că momentul public construit de MRU "rupe" un strigăt interesant din public, 11:25, "Moarte dictatorilor!"... OPAAAA... strigătul continuă mai stins, greu de descoperit ce...

Aici deja legea este încălcată. Nu ştiu exact la ce dictatori s-a referit acel domn din mulţime, dar este clară încălcarea mai multor articole din codul penal... dar la mulţime, merge. Omul este surescitat de lideri, are ochii injectaţi de ură... e firesc.

Numai că după acest moment cu "moartea dictatorilor" doamna Monica Macovei reacţionează brusc ridicând violent cele două mâini din posesie cu semnul victoriei... foarte asemănător cu gestul domnului Dinescu din zilele revoluţiei. Probabil că amintirea revoluţiei din acel strigăt cu "moarte dictatorilor" i-a readus în minte acele zile şi doamnei Macovei. VICTORIEEEE!!!!

Totul are un final previzibil, MRU duce mâna la inimă în gest teatral...

конце фильма

28 comments:

Anonymous said...

NU MAI AU NICI O CREDIBILITATE INCA DE ACUM IN 50 DE ANI ATIT DE NAIVII AU FOST CA AU PRIMIT CALU TROIAN CA PE O VICTORIE SA STEA LA GUVERNARE CA NU AVEAU MAJORITATEA IN PARLAMENT ADICA UNPR....CUM AU PIERDUT MAJORITATEA,GATA SA TERMINAT ASA CA DEGEABA SE ZBAT CA PESTELE PE USCAT CA JUMATATE DIN EII SE VO-R DUCE LA PUSCARIE LA CIT AU FURAT

FRANK ZAPA[KING] said...

Ma intreb cum digeri-AVAlansa de sudalme diplomatice venite in cascada din toata europa si america peste idolii tai?
Ii scuipa mapamondul,SI TU UN BIET APALAUDAC SLINOS,PARDON USLINOS,te tii de prostii-BEY GIGA TU NU VEZI CA DIN CAUZA IDIOTILOR PE CARE II SUSTII ROMANIA ESTE O TARA IZOLATA .LA FEL CA IN 90?
O SA SUBCOMBATI CU TOTII DE GIT CU PONTA SI ANTONESCU,SI EU O SA APLAUD SI O SA FAC GALERIE.......
Nici dracu nu va mai salveaza-

gabriella said...

Astept cu nerabdare rezultatul din 29 iulie...cred ca au facut o greseala ca nu le-au pus pe 22. Abia astept sa vad fetele lor celor de la pdl ,prea mult cred in ei,se cred cinstiti si destepti si nici macar acum nu-si dau seama cat rau au facut acestui popor.Sa aveti o seara frumoasa si racoroasa.

vaisamar said...

http://www.youtube.com/watch?v=IPIqYbvR6yQ&hd=1 =)

pierre said...

@Bibliotecaru,

inteleg ca de fapt ati vrut sa-i faceti un cadou dlui Demneura(pe care dealtfel nu-l cunosc)si sa-i provocati frisoane de placere...
Altfel,nu inteleg incrancenarea asta dubioasa impotriva unor oameni care,deocamdata,nu reprezinta nimic.Prin insistenta cu care faceti analiza pe text,ma rog,audio-text,ma determinati sa cred ca le acordati acestor domni mai mult credit virtual decat o fac eu,de pilda,totusi un amator de noutati pe scena politica romaneasca.
Nu mi se pare tocmai fair nici maniera de a pune sub lupa vorbe,gesturi,atitudini pe care niste oameni le exiba in timpul unui miting politic.Ati avut curiozitati de acelasi tip si la mitinguri?USL,de exemplu.Daca tot va pasioneaza gestica oamenilor aflati la miting,poate va indreptati atentia si asupra unui alt partid nou,respectiv PP-DD.Ala macar intra sigur in Parlament.Cu ICCD-ul asta,mai vedem...

ZeV said...

@ pierre
Aici aveti puțintică dreptate. Domnul Biblio a acam sărit calul, semn că se simte mult mai bine. :)
Totuși, nu puteți spune că eci oameni nu reprezintă nimic.
Doamna Macovei este bine cunoscută, mai ales, în afară, iar cuvântul ei este (încă) luat în serios de personalitățile PPE.
Chiar și atunci când vorbește și acționează ca un procuror stalinist, împrotriva interesului național al României.

ZeV said...

erata
...că acei oameni

Bibliotecaru said...

@ FRANK ZAPA[KING]

Nu am nici o problemă cu sudalmele din afară, m-aţi obişnuit dumneavoastră cu ele de atâţia ani... Ăia înjură pe limbi străine, neinteresant. :D

Bibliotecaru said...

@ vaisamar

În vremea videoclipului îl susţineam pe Ion Raţiu. Sunt jignit că nici măcar nu e amintit... :( Singurul politician normal al României...

Bibliotecaru said...

@ pierre

Da, am avut reacţia la miting PNL din iarna acestui an şi le-am spus-o în faţă, le-am reproşat-o în faţă. Atunci m-am enervat că cei de la PNL au vrut să tragă foloase necuvenite pe seama protestelor din acea vreme din Piaţa Universităţii.

De data asta însă e ceva haios.

Anonymous said...

Pe mine ma ingrijoreaza ca toate maimutele alea intind mana la stat pentru medicamente compensate...

Bibliotecaru said...

@ epolitikon

"Mai muţe"? Poate "mai mâţe"...

Serios vorbind, încercând să jigniţi pe cineva nu m-am prins nici măcar la cine vă referiţi. :D

Anonymous said...

Hihihi, dom' Biblio şi mă rog care-i minutul 08:95?
:))))))))

Vasile, said...

Anonymus,

Zice , compara, sugereaza calul Troian , care de fapt este calul Traian!

Demn de ura nu obsearva minutul cu pricina, desi relatia pahar- euforie, este una fiziologica obligatorie!

Bibliotecaru said...

@ demneura

Nu e zero opt nouă cinci, este o opt nou cinci...

deci nu 08:95
ci o8:95

Mă rog, poate nu sunt aşa de inteligibile emoticoanele :D

În acest caz urmăriţi momentul 08:05

Anonymous said...

m-am referit la multimea implicata...multi dintre ei dau semne ca poseda probleme serioase la mansarda.

nimrod said...

epolitikon,

Scrieţi:"Pe mine ma ingrijoreaza ca toate maimutele alea intind mana la stat pentru medicamente compensate"

Reţetele compensate sunt accesibile doar celor care-şi plătesc asigurarea.
Dacă n-aveţi "maimuţe" în familie, vă doresc sincer un cancer, o Hepatita C, ceva, ca să vedeţi cum stau lucrurile...

vib said...

@Bibliotecarul: Hmm, cam rautacioase aprecierile de la inceputul articolului. Sper ca demneura nu e molipsitoare :D.

Vasile, said...

Biblio,


Foloase necuvenite?

Adica dumneata doreai sa stea inerti si fara replica ,cel putin fata de abuzurile jandarmeriei impotriva protestantilor?

USLeul in mitingul respectiv a avut propriul auditoriu foarte putini "universitari" alaturindu-se , sau nu va amintiti ca numarul participantilor a fost dat de tara nu de bucuresteni!

Bibliotecaru said...

@ vib
Mie mi s-a părut un fel de piesă de teatru... am şi râs... unele secvenţe le-am văzut de câteva ori...

Bibliotecaru said...

@ Vasile,

Despre ce miting vorbiţi?

Bibliotecaru said...

@ nimrod
Cum puteţi spune aşa ceva? Sunteţi şi mai răutăcios ca "epolitikon". De ce este nevoie de atâta răutate? M-aţi întristat cumplit...

nimrod said...

Biblio,

Abia am spus-o ieri, da' invers: cu oamenii fără Dumnezeu te porţi ca atare. Am mai spus, de asemenea, că prin profesia şi funcţia soţiei şi, pe cale de consecinţă,prin amiciţia care mă leagă de cei mai buni medici de spital din oraş am o imagine clară a sistemului de sănătate de la noi şi, mai mult, că aici vroiam să ajung, sunt pus de nenumărate ori în situaţia de a respecta voluntar secretul privind suferinţa celor din jurul meu pe care îi întâlnesc fie în farmacie, fie în situaţii grave pe tărgi la UPU, sau deja la terapie intensivă.
Drept urmare n-am milă cu cei care au asemenea ieşiri. Şi eu plătesc asigurări de sănătate ("pauper", vă amintiţi?)şi e dreptul meu şi a tuturor celorlalţi ca mine, să primim, cât se poate, asistenţă medicală compensată. Nu-mi retrag afirmaţia. Iarăşi vă rog să vă amintiţi exemplul meu cu datul cu capul de cazan... Biblio, în raport cu spiritul creştin, fiindcă sunt invalid de dinainte de a avea discernământ, gândesc şi mă port ca un păgân. Deci nu doar că nu retrag ce-am spus, ci întăresc...

E inadmisibil... dacă era lângă mine, îl scuipam în ochi.

Bibliotecaru said...

Tot întristat rămân... :(

nimrod said...

Vă cred.

vib said...

@Bibliotecarul: de acord ca sunt niste scene ridicole in clip. Eu insa nu cred ca ridiculizarea e constructiva. Eu ii iau cat se poate de in serios, chiar si cand sunt ridicoli. Mai ales cand sunt ridicoli. Urmarind clipul remarc cateva momente de entuziasm. As zice ca e simulat si asta inseamna minciuna, fatarnicie. Daca e sincer inseamna ca e naivitate, sa nu zic prostie. Acelasi tip de sceneta se poarta la toate partidele politice contemporane, pe la congrese, adunari publice, etc. Reactia corecta este, in opinia mea, intoarcerea jenata a privirii. Imi e mie jena de jena lor. Aceeasi scarba si-o exprima si cei care nu voteaza cu nimeni. Nu stiu altii cum sunt, dar eu nu zambesc si nu rad cand vad scenete de genul asta. Imi simt insultata inteligenta. Cine stie, oi fi eu mai fara simtul umorului :D...

Bibliotecaru said...

@ vib

Stimate domn,
Poate fără prea multă consideraţie faţă de alţii, eu când am văzut filmul am râs. Când am râs mi-am spus că frumos ar fi să scriu că am râs că d'aia blogu'i blog. Este dovada unei clase politice constituită la nivel de serbarea de la grupa mică grădiniţă... Scriu asta de mult timp. Acum a fost amuzant, atâta tot.

Anonymous said...

@nimrod
Multumesc asemenea!

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.